Klopt, als jou lijk meegesleurd was aan een jeep met je hoofd eraf, dan was het ook gewoon kattenkwaad. Daar zou ook niemand wakker van liggen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:20 schreef Elan het volgende:
Hoezo. Hij was al dood.
Gewoon kattenkwaad van opgeschoten jeugd.
Dit is toch vreemd gedrag?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Eerlijk gezegd lig ik hier ook niet echt wakker van.
Maar we begrijpen het welquote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tuurlijk, keur het ook niet goed.
Mensen met dieren vergelijkenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:22 schreef D1990 het volgende:
[..]
Klopt, als jou lijk meegesleurd was aan een jeep met je hoofd eraf, dan was het ook gewoon kattenkwaad. Daar zou ook niemand wakker van liggen.
Misschien was die vis wel een enorme teringlijerquote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee ook niet echt. Mensheid is ziek geworden.
Dit kattenkwaad noemen...quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:20 schreef Elan het volgende:
Hoezo. Hij was al dood.
Gewoon kattenkwaad van opgeschoten jeugd.
Dat gaat snel. Drie Friezen mishandelen een dode vis en de mensheid is nu verloren??quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee ook niet echt. Mensheid is ziek geworden.
Dan was het een terechte daad natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien was die vis wel een enorme teringlijer
Misschien was het een bruinhemdvisquote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan was het een terechte daad natuurlijk.
Hahaquote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:33 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dit kattenkwaad noemen...De volgende stap is dieren vermoorden en/of bestialiteit.
Ik zeg ook niet dat het hetzelfde is... misschien moet je mijn reactie nog eens lezen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Haha
Nee
Er is een wereld van verschil tussen een dode vis, nouja zoogdier technisch gezien achter je auto binden of een levend dier.
Als je die nuance al niet kunt maken ben je echt dom.
Allemaal terug naar Atlantistan!!!quote:
Je begint gelijk over de volgende stap. Alsof dat een soort logisch gevolg is.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:36 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het hetzelfde is... misschien moet je mijn reactie nog eens lezen.
Dat is een feit. Een persoon die zoiets doet mag best in de gaten worden gehouden aangezien er vaak wel meer mis mee is. Zeker omdat het normaliter een meerderjarige betreft.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:37 schreef Elfletterig het volgende:
Het is gewoon nergens voor nodig, dit soort baldadigheid of wangedrag; hoe je het ook wilt noemen.
Daar heb je een valide punt.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lol.
We draven een beetje door hier, vriend.
Nee, dat gaat veel te ver.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is een feit. Een persoon die zoiets doet mag best in de gaten worden gehouden aangezien er vaak wel meer mis mee is. Zeker omdat het normaliter een meerderjarige betreft.
Misschien ging het per ongeluk. Was een vrouw laatst ook overkomen met haar labrador.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is een feit. Een persoon die zoiets doet mag best in de gaten worden gehouden aangezien er vaak wel meer mis mee is. Zeker omdat het normaliter een meerderjarige betreft.
Dat is niet al te ver gezocht hoor. Aangezien een wezen verminken al geen probleem blijkt te zijn voor het type / de types die dit hebben gedaan. Dit hier is al een eerste signaal dat een sociopaat de weg naar psychopaat is ingeslagen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Je begint gelijk over de volgende stap. Alsof dat een soort logisch gevolg is.
Veel te ver? Geen enkel bij gezond verstand zijnd persoon neemt de moeite om een zoogdier aan zijn wagen te binden en vervolgens te gaan verslepen.quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien ging het per ongeluk. Was een vrouw laatst ook overkomen met haar labrador.
Ik vergeet soms ook mijn zwangere walvis als ik haar aan de Waddenzee wil uitlaten.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien ging het per ongeluk. Was een vrouw laatst ook overkomen met haar labrador.
Dat mag je denken en je mag het smakeloos vinden.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik denk dat er toch wel iets mis met je is als dit doet...
Klein beetje in de gaten houden kan toch geen kwaad?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:43 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat mag je denken en je mag het smakeloos vinden.
Maar we gaan hopelijk niet op gevoel mensen op een zwarte lijst zetten en stalken omdat je het niet in je straatje past.
Bij ernstige misdrijven oke, maar niet hierom.
Iedereen doet wel eens iets doms, het is allemaal niet zo zwart-wit.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Veel te ver? Geen enkel bij gezond verstand zijnd persoon neemt de moeite om een zoogdier aan zijn wagen te binden en vervolgens te gaan verslepen.
Ja of iemand dacht hier ligt een dooie vis laat ik hem voor de gein eens aan m'n trekhaak binden huehue.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:41 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dat is niet al te ver gezocht hoor. Aangezien een wezen verminken al geen probleem blijkt te zijn voor het type / de types die dit hebben gedaan. Dit hier is al een eerste signaal dat een sociopaat de weg naar psychopaat is ingeslagen.
Ik vind dat je dan een grens over gaat. Privacy van de burger is belangrijker hier.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Klein beetje in de gaten houden kan toch geen kwaad?
Wie hangt er nou een dood dier aan zijn trekhaak. Rijdt er mee rond, en hakt daar nog een beetje in het lichaam...quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:46 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik vind dat je dan een grens over gaat. Privacy van de burger is belangrijker hier.
Ja ik zeg ook niet dat het allemaal tof is. Maar wat moet je er verder mee? Je kunt niet mensen van hun vrijheid beroven omdat ze iets smakeloos doen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wie hangt er nou een dood dier aan zijn trekhaak. Rijdt er mee rond, en hakt daar nog een beetje in het lichaam...
Je kan toch een gesprekje houden? Even bij hem thuis kijken?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:49 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja ik zeg ook niet dat het allemaal tof is. Maar wat moet je er verder mee? Je kunt niet mensen van hun vrijheid beroven omdat ze iets smakeloos doen.
Boeren doen dit constant. Overleden vee hangen ze achter de trekker zo het land over.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wie hangt er nou een dood dier aan zijn trekhaak. Rijdt er mee rond, en hakt daar nog een beetje in het lichaam...
Ja das toch anders. Dat is hun vee. Denk niet dat deze dader een kudde bruinvissen had...quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Boeren doen dit constant. Overleden vee hangen ze achter de trekker zo het land over.
Om nou een rouwwagen op te laten draven voor een dode koe is ook zoiets.
Ik weet niet precies of hij iets strafbaars heeft gedaan, maar als dat niet het geval is, dan is zo'n gesprekje meestal een vorm van intimidatie, ik vind dat niet gepast in een beschaafd land.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je kan toch een gesprekje houden? Even bij hem thuis kijken?
Misschien is het trouwens wel een vrouw die dit heeft gedaan.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:51 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik weet niet precies of hij iets strafbaars heeft gedaan, maar als dat niet het geval is, dan is zo'n gesprekje meestal een vorm van intimidatie, ik vind dat niet gepast in een beschaafd land.
Wat ik eigenlijk bedoel is dat boeren vaak wat andere, lees lompere normen en waarden er op na houden dan stadse mensen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja das toch anders. Dat is hun vee. Denk niet dat deze dader een kudde bruinvissen had...
Nja ik snap wel dat je als boer geen rouwwagen voor een dode koe laat komen. Een bruinvis is toch wel een heel ander dier. Denk dat zelfs een boer dat wel kan zien.. :pquote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat ik eigenlijk bedoel is dat boeren vaak wat andere, lees lompere normen en waarden er op na houden dan stadse mensen.
Waarmee ik het ook weer niet goed wil praten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |