Ik zat net naar aanleiding van jouw post een beetje te Googlen en kwam deze tegen:quote:Op maandag 21 maart 2016 15:38 schreef Atta-boy het volgende:
Omdat ik ze eerst zo cool vond ging ik overal plaatjes zoeken en vind die gum zool op andere foto's dan stock foto's veel minder mooi. Is een stuk donkerder ook.
Nee bedoel die, vind de gum sole een tint lichter veel mooier. Vind deze nog wel ok hoor maar op stock pics vond ik ze veel mooierquote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:20 schreef Xurk het volgende:
[..]
Ik zat net naar aanleiding van jouw post een beetje te Googlen en kwam deze tegen:
[ afbeelding ]
afbeelding
[ afbeelding ]
afbeelding
Bedoel je niet die? Lijkt er namelijk erg veel op alleen dan inderdaad met een donkerdere gum zool, minder fraai ogend leer en een minder mooie shape. Je kunt ook zien dat het een andere uitvoering is aan bijv. het logo aan de achterkant van de zool (check de OC website productpagina).
Ik heb (na 2 minuten Googlen) maar 1 on-foot foto van de Opening Ceremony Sk8-Hi kunnen vinden en dat is onderstaande. Daar ziet de zool er ook niet al te donker uit
[ afbeelding ]
afbeelding
Ik ga er dus nog steeds voor op de uitkijk staanHopelijk wordt die Easter Pack gerestocked, want mijn vrouw ziet de blauwe Sk8-Hi's wel zitten maar die waren natuurlijk ook allang uitverkocht toen ik ze eenmaal aan haar liet zien
Hemaquote:Op woensdag 30 maart 2016 20:59 schreef isgeschiedenis het volgende:
Weet iemand nog dope brands for portemonnees? Max 50 euro ofzo. Ik had er 1 van Carthartt besteld, maar die was echt huge. Heb nog naar Hershell gekeken, maar alles was zo preppy.
Secrid.quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:59 schreef isgeschiedenis het volgende:
Weet iemand nog dope brands for portemonnees? Max 50 euro ofzo. Ik had er 1 van Carthartt besteld, maar die was echt huge. Heb nog naar Hershell gekeken, maar alles was zo preppy.
Soms moet je gewoon je vriendin volgen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 12:36 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Maar wel van schoenen met acne?
In NL?quote:
http://casestudyo.myshopi(...)ducts/sleep-deprived ?quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:25 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
In NL?
Ik zit in het buitenland :/
Waheey, mijn dank is groot!quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:33 schreef Divje het volgende:
[..]
http://casestudyo.myshopi(...)ducts/sleep-deprived ?
check fb groep parra talk worldwide, weten misschien meer!quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:20 schreef oompaloompa het volgende:
Geen schoenen maar geef mezelf de beste kans in deze thread. Tijd geleden een Parra tapijt gezien, hoopte er een te kopen na verhuizing maar kan hem nergens meer vinden. Weet 1 van jullie toevallig nog een plaats waar ze hem hebben (preferably online).
Heb droog en Parra.com geprobeerd.
Het gaat om het kleed rechts op de foto
[ afbeelding ]
Die nieuwe modellen voor deze zomer zijn minder mooi of ligt het aan mij, binnenkant anders gekleurdquote:
Ja zijn anders als de vorige release iddquote:Op zondag 3 april 2016 21:31 schreef Apostrof het volgende:
[..]
check fb groep parra talk worldwide, weten misschien meer!
Zag niet dat er al antwoord was
[..]
Die nieuwe modellen voor deze zomer zijn minder mooi of ligt het aan mij, binnenkant anders gekleurd![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op woensdag 6 april 2016 17:39 schreef Divje het volgende:
[..]Whaha nee bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Asos heeft er een hele kledinglijn omheen gebouwd, http://m.asos.com/mt/www.(...)id=0&un_jtt_redirect
quote:Op woensdag 6 april 2016 20:06 schreef Allyo het volgende:
[..]
Whaha nee bedankt.
Asos heeft er een hele kledinglijn omheen gebouwd, http://m.asos.com/mt/www.(...)id=0&un_jtt_redirect
High tops vallen imo wel mee omdat de lijn van de schoen in je benen over gaat, het zijn juist eerder platte smalle modellen (zoals stan smith etc) waarbij het lijkt alsof je hele lange voeten hebt. Mijn voeten lijken trouwens ook vrij lomp in de janoskis die ik heb vanwegedie hard aangezette "rand" op de toebox. (geen idee hoe het te noemen)quote:
Dat is ook wel weer zo ja. Maar vind die schoenen gewoon zo belachelijk grootquote:Op woensdag 6 april 2016 20:22 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
High tops vallen imo wel mee omdat de lijn van de schoen in je benen over gaat, het zijn juist eerder platte smalle modellen (zoals stan smith etc) waarbij het lijkt alsof je hele lange voeten hebt. Mijn voeten lijken trouwens ook vrij lomp in de janoskis die ik heb vanwegedie hard aangezette "rand" op de toebox. (geen idee hoe het te noemen)
lauwe actiequote:Op donderdag 7 april 2016 18:02 schreef Divje het volgende:
http://web.nike.com/airma(...)UNS_AFF_WG_NL_175723
jaaquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:51 schreef Modus het volgende:
^^Air Max 2014, ik vermoed deze http://www.endclothing.com/us/nike-air-max-104.html
jij bent echt goedquote:Op dinsdag 19 april 2016 10:57 schreef zwartemarktplaats het volgende:
http://www.ebay.co.uk/itm(...)d:g:MLYAAOSwzvlW9Ee5
?
heb je ook zonder dat gekke slangen leer?quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:57 schreef zwartemarktplaats het volgende:
http://www.ebay.co.uk/itm(...)d:g:MLYAAOSwzvlW9Ee5
?
Wat boeit het nou of iets officieel als vrouwenschoen gezien word? Als jij ze cool vind gewoon dragenquote:Op maandag 9 mei 2016 15:27 schreef One_conundrum het volgende:
ugh, zijn er veel dudes die de Thea toch dragen? Gaat tot wms 11 of 12 ofzo?
Word. Heb vaak op het punt gestaan om mijn tenen eraf te knippen.quote:Op maandag 9 mei 2016 16:53 schreef zwartemarktplaats het volgende:
wms hebben alleen goede am1 cw's van de laatste jaren.
Voor een leuk prijsje ergens toevallig? Ik wil ze ook wel maar niet voor 200.quote:Op maandag 9 mei 2016 16:59 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ik heb net flyknit mercurials gecopt, techboyz we in this
Helaas niet, cali heeft een actie waarbij je vanaf ¤200 ¤50 korting krijgt maar deze viel daar ook buitenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:45 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Voor een leuk prijsje ergens toevallig? Ik wil ze ook wel maar niet voor 200.
Pfff, 200 is me wat teveel. Mijn ninja steez is ook al redelijk on point met mijn adidas doom primeknits. Heb maar woven free inneva's gekocht voor 160.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:30 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Helaas niet, cali heeft een actie waarbij je vanaf ¤200 ¤50 korting krijgt maar deze viel daar ook buiten
Deed me pijn in m'n hart maar je moet wat als je ninja wilt zijn
Zijn dat die waar een soort patroontje in het donkergrijs in zit? Hoopte dat die helemaal zwart warenquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:01 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Pfff, 200 is me wat teveel. Mijn ninja steez is ook al redelijk on point met mijn adidas doom primeknits. Heb maar woven free inneva's gekocht voor 160.
[ afbeelding ]
vind ze nice zo zonder speckled midsole.
Patroon? Welk patroon? In dit donkergrijs?quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:46 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Zijn dat die waar een soort patroontje in het donkergrijs in zit? Hoopte dat die helemaal zwart waren
In het woven gedeelte. Als het dezelfde zijn als bij woei lagen iig.quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:44 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Patroon? Welk patroon? In dit donkergrijs?
[ afbeelding ]
Ooh dat bedoel je! Bij de zwarte schoen valt het me helemaal niet op eigenlijk, bij blauw en wit vind ik het niezo mooi staan.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:20 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
In het woven gedeelte. Als het dezelfde zijn als bij woei lagen iig.
Ze zijn er ook in het blauw, daar zie je het patroon wat beter in. Maar dat zit dus ook in het donkergrijs op deze.
Sowieso, free zoolquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:54 schreef Atta-boy het volgende:
Valt idd niet zo op maar zou ze daardoor net sneller laten liggen![]()
Lijken me wel lekkere schoenen voor de zomer
Die ook onder de tubular dooms zitten? Zijn superchill idd.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:07 schreef Atta-boy het volgende:
Ik vind lunar ook wat lekkerder denk ik. Maar die nieuwe adidas zool lijkt me nog chiller, maarja... Adidas
Flieft manquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:01 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Pfff, 200 is me wat teveel. Mijn ninja steez is ook al redelijk on point met mijn adidas doom primeknits. Heb maar woven free inneva's gekocht voor 160.
[ afbeelding ]
vind ze nice zo zonder speckled midsole.
Hier nog 4 maten beschikbaar:quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:06 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nou die racers zijn alweer in no-time uitverkocht.
Hanon-shop ligt er nu uit, daar zat ie in mn basket.
Achteraf had ik gewoon een andere maat op Footlocker moeten kopen, had ik iig nog iets.
Wordt echt moe van limited sneakers anno 2016. Het is gewoon niet meer leuk met alle resellers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |