quote:Op zondag 28 februari 2016 22:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Groen als in GL of groen als in daadwerkelijk nadenken?
Er is niet veel keus.quote:Groen als in GL of groen als in daadwerkelijk nadenken?
Nu heb ik de slappe lach.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:39 schreef Monolith het volgende:
Fijn, een of andere zwakzinnige spammer erbij die niet in staat is om samenhangende posts van meer dan drie woorden te construeren. Net wat dit topic nodig had.
Lekker geen last van. Ik wrijf het er nog maar even in.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:39 schreef Monolith het volgende:
Fijn, een of andere zwakzinnige spammer erbij die niet in staat is om samenhangende posts van meer dan drie woorden te construeren. Net wat dit topic nodig had.
Waarmee je dus jezelf op een voetstuk plaatst.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:39 schreef Monolith het volgende:
Klinkt als het gemiddelde stemvolk van een bepaalde partij.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:39 schreef Monolith het volgende:
Op zo'n moment mis je Drugshond.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:39 schreef Monolith het volgende:
Ja, je kan wel lekker boompjes gaan knuffelen, maar daar ga je het milieu niet mee redden.quote:
Dat was ik ook niet van planquote:Op zondag 28 februari 2016 22:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, je kan wel lekker boompjes gaan knuffelen, maar daar ga je het milieu niet mee redden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |