abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160293723
Nederlanders citeren ook maar wat graag Churchill terwijl die een speciale haat had jegens Nederlanders.
pi_160293882
Trump _O_
pi_160293948
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 20:04 schreef WammesWaggel het volgende:
Nederlanders citeren ook maar wat graag Churchill terwijl die een speciale haat had jegens Nederlanders.
Oja?
  zondag 28 februari 2016 @ 20:14:16 #29
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_160294129
Prima quote. Niks meer aan doen.

Dat constante wanhopige geframe komt me wel een beetje de keel uitzetten om heel eerlijk te zijn.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_160294244
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 20:10 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Oja?
Dat had van doen met zijn aanwezigheid tijdens de genocide in Zuid-Afrika op de Nederlanders en hun broeders.
pi_160294501
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 19:55 schreef Beathoven het volgende:
Hij heeft al min of meer laten doorschemeren dat de journalistieke vrijheid aan banden wordt gelegd. Dat zal wel even wennen worden.
Dat kan hij als president helemaal niet. :')
pi_160294515
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 20:04 schreef WammesWaggel het volgende:
En terecht. Smeerlappen zijn het. :r
pi_160294525
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 20:17 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat had van doen met zijn aanwezigheid tijdens de genocide in Zuid-Afrika op de Nederlanders en hun broeders.
Afrikaners bedoel je dus. :')

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 02-03-2016 13:07:06 ]
pi_160294724
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 20:17 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Ach, die oorlog met die boeren was al gewonnen, de Duitsers waren toen het probleem.
pi_160295302
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 20:25 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Afrikaners bedoel je dus. :')
Een groot deel was gewoon Nederlands staatsburger formeel.
pi_160295369
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 20:30 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ach, die oorlog met die boeren was al gewonnen, de Duitsers waren toen het probleem.
De Duitsers zijn nog altijd een probleem met hun fetish voor het importeren van kansvolk uit zanderige landen. ;(
pi_160295759
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 18:59 schreef Beathoven het volgende:

[..]

alsof NWS ooit een diepgravend forum is geweest. :')

Bovendien is de verpakking bij de Republikeinse verkiezingen zo'n beetje het enige waar het om draait. Ik heb Trump nog op weinig inhoud kunnen betrappen. Toch staat deze man in de startblokken om de volgende president van de VS te worden.
Dat ligt niet aan Trump maar aan de andere kandidaten. Omdat iedereen Trump een lul vindt zogezegd is hij de underdog. Vervolgens heeft hij ook nog mee dat heel de V.S. hem kent van tv. Hij neemt het op tegen mensen die niemand mag politici.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zondag 28 februari 2016 @ 20:59:20 #38
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_160295789
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 19:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

So much voor Trump z'n "kennis" over de quote....
Ome Muso maakte de quote groot. Lekker belangrijk wie of wat het als eerst gebruikte.
En daarbuiten. Trump _O_
pi_160296464
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 18:49 schreef qwerty_x het volgende:
Dit topic laat precies het huidige NWS peil zien: het gaat allang niet meer om de inhoud, slechts om de verpakking.

Als er een bericht uit de Volkskrant wordt geplaatst, willekeurig welk, gaat de ene helft over de zeik vanwege de bron.
En is de bron De Telegraaf, idem voor de andere helft.
dit
pi_160297797
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 18:40 schreef Beathoven het volgende:
Eerder schreef Donald Trump dat hij de endorsement van een ex-KKK leider geen probleem vond, want hij moest zich eerst nog inlezen en kende de beweging zgn niet goed. (Alles om de kiezers bij zich te houden)
Onjuist, hij wilde zich eerst inlezen voordat hij bepaalde groepen veroordeelt.

quote:
"@ilduce2016: “It is better to live one day as a lion than 100 years as a sheep.” – @realDonaldTrump #MakeAmericaGreatAgain"

Heeft hij voor 't eerst een uitspraak van een van de grootste dictators uit de geschiedenis, getweet en staat daarachter. Hij schrijft dat het niets uitmaakt van wie het komt want het is een goede quote.
Tja, je moet toch wat om de volgende president een strobreed in de weg te leggen als hij niet jouw favoriete keuze is. Haters gonna hate.
pi_160299158
quote:
10s.gif Op zondag 28 februari 2016 20:24 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Dat kan hij als president helemaal niet. :')
Was er persvrijheid onder Bush? Kon je destijds schrijven dat de regering fouten maakte? :')

Het antwoord is nee

'you're either with us or against us'

die kant gaat het met Trump weer op
pi_160299242
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 22:13 schreef Beathoven het volgende:
Was er persvrijheid onder Bush? Kon je destijds schrijven dat de regering fouten maakte? :')

Het antwoord is nee

'you're either with us or against us'

die kant gaat het met Trump weer op
Zijn er journalisten gearresteerd? :)

Nee. Zoals anderen hier al hebben gezegd kunnen Presidenten geen wetten maken.
  zondag 28 februari 2016 @ 22:15:37 #43
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_160299272
"Eine Lüge muss nur oft genug wiederholt werden. Dann wird sie geglaubt."

maar pas op ...

http://nos.nl/artikel/203(...)itaten-goebbels.html
Non possumus non loqui
pi_160299314
quote:
15s.gif Op zondag 28 februari 2016 19:19 schreef SpecialK het volgende:
Links, rechts het maakt niet meer uit
Allemaal retedom elkaar nakwekken.
En als je achteraf fout zat dan gewoon negeren en straf verder gaan met waar je mee bezig was.

Je krijgt aandacht en dat is voldoende.
De Wilders-methode.
  zondag 28 februari 2016 @ 22:33:18 #45
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_160300174
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 22:16 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

De Wilders-methode.
Alsof Wilders het heeft uitgevonden. Punditry is in de VS al sinds jaar en dag hipperdehiphip en ook in Nederland is het al sinds jaar en dag in. Kijk eens voor de gein polygoon journaal. Dan zie je politici die overduidelijk (met de kennis die we nu hebben) alles bij elkaar aan het liegen zijn om hun verhaal glad te strijken. Desnoods door iemand met de slechtste ad hominems af te kraken die je kan bedenken.

Werd al in de jaren kurk over geklaagd hier.

Politiek links-rechts is al jaren het versimpelde platslaan van een ingewikkelde multi-dimensionale discussie naar een 2-dimensionale lijn. Ze weten dat we het liefst een gevecht zien tussen 2 kampen. Dat beide kampen er compleet naast zitten doet er dan niet toe. Wat belangrijk is is dat een winnaar uit komt.

Ondertussen wordt de realiteit van de wereld verwaarloosd.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  zondag 28 februari 2016 @ 22:41:42 #46
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_160300555
quote:
15s.gif Op zondag 28 februari 2016 22:33 schreef SpecialK het volgende:

[..]

(...)

Politiek links-rechts is al jaren het versimpelde platslaan van een ingewikkelde multi-dimensionale discussie naar een 2-dimensionale lijn. Ze weten dat we het liefst een gevecht zien tussen 2 kampen. Dat beide kampen er compleet naast zitten doet er dan niet toe. Wat belangrijk is is dat een winnaar uit komt.

Ondertussen wordt de realiteit van de wereld verwaarloosd.
Je vergeet dat dit forum vol zit met gasten van een jaar of 20.
Die denken nog zwart-wit en menen de wijsheid in pacht te hebben.

Niks op tegen, dat hoort bij die leeftijd. Maar een genuanceerd verhaal afsteken, helpt niet echt,
zonnig Brasil
pi_160300671
Het maakt niet uit wie het zegt. Zolang het waar is :)
  zondag 28 februari 2016 @ 22:57:09 #48
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_160301138
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 22:41 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

Je vergeet dat dit forum vol zit met gasten van een jaar of 20.
Die denken nog zwart-wit en menen de wijsheid in pacht te hebben.

Niks op tegen, dat hoort bij die leeftijd. Maar een genuanceerd verhaal afsteken, helpt niet echt,
Ik vraag me dus af of dit echt een leeftijdskwestie is. Naar persoonlijke ervaring zie ik dat oudere mensen hier ook schuldig aan zijn. Ik ken eigenlijk maar weinig mensen die later in hun leven die 2-deling echt los kunnen hebben laten (met uitzondering van de compleet gedesinteresseerden maar daar zit meestal een soort cynisme achter waar ik ook niet aan mee wil doen).

Twitter is overigens wel een goede indicator (oorzaak en gevolg) van wat we stiekem willen. Korte soundbytes, gevolgd door een korte uitbarsting aan outrage, counter-outrage.. alles binnen het 140 characters format natuurlijk. Daarna sterft het af en is iedereen het vergeten en gaan we weer door naar wat de volgende gek te melden heeft. Uitdieping? Liever niet dat is dan te saai.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  zondag 28 februari 2016 @ 23:02:13 #49
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_160301345
A V E

T R U M P

M O R I T U R I

T E

S A L U T A N T

_O_ _O_ _O_ _O_
graag op anoniem
pi_160301444
quote:
7s.gif Op zondag 28 februari 2016 22:57 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik vraag me dus af of dit echt een leeftijdskwestie is. Naar persoonlijke ervaring zie ik dat oudere mensen hier ook schuldig aan zijn. Ik ken eigenlijk maar weinig mensen die later in hun leven die 2-deling echt los kunnen hebben laten (met uitzondering van de compleet gedesinteresseerden maar daar zit meestal een soort cynisme achter waar ik ook niet aan mee wil doen).

Twitter is overigens wel een goede indicator (oorzaak en gevolg) van wat we stiekem willen. Korte soundbytes, gevolgd door een korte uitbarsting aan outrage, counter-outrage.. alles binnen het 140 characters format natuurlijk. Daarna sterft het af en is iedereen het vergeten en gaan we weer door naar wat de volgende gek te melden heeft. Uitdieping? Liever niet dat is dan te saai.
Toch kan ik Wilders op weinig zaken betrappen (op integratie, islam gebied) die onwaar zijn. Hij doet aan hyperbolen, maar dat is het dan ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')