Dat vond ik wel meevallenquote:Op maandag 29 februari 2016 15:35 schreef Vasion het volgende:
[..]
Tegen Utrecht zag het er stabiel uit.
Ik denk dat het puur afhangt van hoe AZ voor de dag komt. Ze hebben allerminst een stabiele verdediging dus mocht het een slopende wedstrijd worden, zeg maar lang spanning, denk ik dat Feyenoord in het voordeel is.quote:
Nou ja, zaten wel spelers tussen die aardig speelde, vooral Vilhena, maar het overgrote gedeelte speelde vrij zwak.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
In de zin van dat het weer nergens op leek.
speelden*quote:Op maandag 29 februari 2016 15:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, zaten wel spelers tussen die aardig speelde
Jij bent echt met afstand de beste poster hier. Mag gezegd wordenquote:Op maandag 29 februari 2016 08:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja zeker, die heb ik.
Godverdomme gewoon normaal doen. En je niet als een één of andere vedette gedragen. Dat doe je als je het wekelijks laat zien en zelfs dan is het nog iets voor die joden.
twitter:josverveen twitterde op maandag 29-02-2016 om 15:36:09Donderdag vanaf 10.00 uur: debat massa-arrestatie #Feyenoord-supporters. Live te volgen via: https://t.co/LeCOpIknev https://t.co/vXXZZWOU8N reageer retweet
Staan we toch maar weer mooi in het middelpunt van de aandacht op de Coolsingel.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:02 schreef ace_eleven het volgende:
[ afbeelding ]twitter:josverveen twitterde op maandag 29-02-2016 om 15:36:09Donderdag vanaf 10.00 uur: debat massa-arrestatie #Feyenoord-supporters. Live te volgen via: https://t.co/LeCOpIknev https://t.co/vXXZZWOU8N reageer retweet
Ik moest lachen.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:05 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Staan we toch maar weer mooi in het middelpunt van de aandacht op de Coolsingel.
AZ gaat winnen.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat het puur afhangt van hoe AZ voor de dag komt. Ze hebben allerminst een stabiele verdediging dus mocht het een slopende wedstrijd worden, zeg maar lang spanning, denk ik dat Feyenoord in het voordeel is.
Dat denk ik ook, iedereen heeft erover dat ze door het verlies in de arena nu bang zouden zijn. Ik zou zelf eerder zoiets hebben van we gaan ff laten zien dat we wel kunnen voetballen.quote:
Niet mee eens, de eerste helft was prima maar de tweede helft was weer ouderwets zwak. De verdediging stond weer behoorlijk te wankelen en bijna iedere bal naar voren in de tweede helft was veel te wild en te hard. Vejino die Kramer vrij simpel alleen op de keeper kan zetten maar zo'n kutpass geeft die bij de keeper terecht komt. Dat noem ik niet stabiel. Het was wel een stuk beter dan de afgelopen 9 wedstrijden maar het moet nog veel beter.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:35 schreef Vasion het volgende:
[..]
Tegen Utrecht zag het er stabiel uit.
3-0 (hattrick Kramer)quote:Op maandag 29 februari 2016 17:41 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, iedereen heeft erover dat ze door het verlies in de arena nu bang zouden zijn. Ik zou zelf eerder zoiets hebben van we gaan ff laten zien dat we wel kunnen voetballen.
Ik vrees het ergste.
Ik schatte de kansen voor dit weekend op 10-90, dat is nu veranderd in 30-70. AZ nog steeds duidelijk favoriet dus, maar ik heb er toch wel een beetje zin in nu.quote:
Als dit uitkomt dan krijg je van mij een krat bier.quote:
Dan moet je er geld op zetten, geen enkele bookie is het met je eens.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik schatte de kansen voor dit weekend op 10-90, dat is nu veranderd in 30-70. AZ nog steeds duidelijk favoriet dus, maar ik heb er toch wel een beetje zin in nu.
De bookies dachten ook dat Utrecht, Zwolle, Heracles, Vitesse en NEC zouden winnen.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan moet je er geld op zetten, geen enkele bookie is het met je eens.
Daarom zeg ik, zet er geld op als je er zoveel value in zietquote:Op maandag 29 februari 2016 17:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
De bookies dachten ook dat Utrecht, Zwolle, Heracles, Vitesse en NEC zouden winnen.
2,18 om 2,90. Tenminste bij Toto.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, zet er geld op als je er zoveel value in ziet
Volgens mij was Utrecht - Feyenoord een redelijke coinflip volgens de bookies trouwens, ook maar vanaf gebleven.
Totoquote:Op maandag 29 februari 2016 17:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
2,18 om 2,90. Tenminste bij Toto.
Precies dit.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik schatte de kansen voor dit weekend op 10-90, dat is nu veranderd in 30-70. AZ nog steeds duidelijk favoriet dus, maar ik heb er toch wel een beetje zin in nu.
Unibetquote:Op maandag 29 februari 2016 18:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zag het bij de VI reclame, speel zelf Unibet.
Dat heb ik allang afgezworen, het gaat echt altijd fout als ik ergens op inzet. Bovendien heb ik al genoeg spanning van de wedstrijd zelf, laat staan als ik er ook nog geld mee kan winnen/verliezenquote:Op maandag 29 februari 2016 17:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan moet je er geld op zetten, geen enkele bookie is het met je eens.
Ik leef nou eenmaal graag op het randje.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dit is waarom mensen jou 'Waaghals Caland' noemen.
Ik niet.. Feyenoord heeft dit seizoen laten zien dat het echte overlevers zijn in de beker, die mentaliteit zal ons naar de finale brengen.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:41 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, iedereen heeft erover dat ze door het verlies in de arena nu bang zouden zijn. Ik zou zelf eerder zoiets hebben van we gaan ff laten zien dat we wel kunnen voetballen.
Ik vrees het ergste.
Ik. Dan had je dat namelijk allang gehoordquote:Op maandag 29 februari 2016 20:04 schreef Scrummie het volgende:
Jongens, kan iemand mij garanderen dat er geen bommen in die verhuisdozen zaten?
Keep on dreamingquote:Op maandag 29 februari 2016 20:14 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik niet.. Feyenoord heeft dit seizoen laten zien dat het echte overlevers zijn in de beker, die mentaliteit zal ons naar de finale brengen.
Vorige keer dat ik dacht 'vandaag gaan we winnen' was uit tegen Pec..quote:Op maandag 29 februari 2016 20:14 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik niet.. Feyenoord heeft dit seizoen laten zien dat het echte overlevers zijn in de beker, die mentaliteit zal ons naar de finale brengen.
Er zijn wel gekkere dingen gebeurd in het verleden dus een potje winnen van AZ is geen onoverkomelijke hindernis. Bekervoetbal is anders dan competitievoetbal hequote:
Ah oke. Nouja, garandeer jij dat Aboutaleb dan ook even die dat net riep ergens schijnbaarquote:Op maandag 29 februari 2016 20:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik. Dan had je dat namelijk allang gehoord
Wat fijn dat je kwaliteit herkentquote:Op maandag 29 februari 2016 16:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij bent echt met afstand de beste poster hier. Mag gezegd worden
Dit meen je?quote:Op maandag 29 februari 2016 20:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah oke. Nouja, garandeer jij dat Aboutaleb dan ook even die dat net riep ergens schijnbaar
Ja, schijnt ie geroepen te hebben bij een interview op Rijnmond. Zelf niet gehoord hoor, maar er zijn alweer diverse tweets aan besteed uiteraard.quote:
Ah, ik wist niet dat Abou wat geroepen had. Duurde wel lang dan, had toch eigenlijk verwacht dat de telegraaf het de volgende dag al in 3 pagina's had staan, inclusief analyse hoe het toch zo ver heeft kunnen komen.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah oke. Nouja, garandeer jij dat Aboutaleb dan ook even die dat net riep ergens schijnbaar
quote:Op maandag 29 februari 2016 21:59 schreef GGMM het volgende:
Vilhena is geen speler van de week geworden. Klaassen wel.
Kun je nagaan wat een groot deel van het legioen zich ergert aan Vilhena.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:59 schreef GGMM het volgende:
Heb ik voor niks gestemd.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:59 schreef GGMM het volgende:
o joh kop opquote:Op maandag 29 februari 2016 22:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb ik voor niks gestemd.
Nou, mijn avond is verpest.
Zwaarste nederlaag van het seizoenquote:Op maandag 29 februari 2016 22:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb ik voor niks gestemd.
Nou, mijn avond is verpest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |