Er staat nergens dat het de schuld van de moslims is. Als een hogeschool voortaan geen kerstboom meer neerzet, is dat ook niet de schuld van de moslims. Het is de schuld van mensen die doorgeslagen politiek-correct willen doen.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Voor een pvv'ert is het natuurlijk al snel de schuld van moslims. Het lijkt wel een obsessie:
File? - schuld van moslims.
Koffie op? - schuld van moslims.
Paaseitjes iets andere naam? - schuld van moslims.
Tv kapot? - schuld van moslims.
Ad infinitum
Wat snap jij niet aan aanvulling ipv verwisseling?quote:Op maandag 29 februari 2016 10:34 schreef Elfletterig het volgende:
Er staat nergens dat het de schuld van de moslims is. Als een hogeschool voortaan geen kerstboom meer neerzet, is dat ook niet de schuld van de moslims. Het is de schuld van mensen die doorgeslagen politiek-correct willen doen.
'De HEMA kiest eieren voor zijn geld.'quote:Op maandag 29 februari 2016 10:33 schreef Copycat het volgende:
De TT zou dus eigenijk 'Paaseieren en verstopeieren bij HEMA' moeten luiden.
Het is een complot! Hier is het ze allemaal om te doen.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zo'n zin in paaseitjes ineens. Chocolade-eitjes of verstopeieren, hoe dan ook, ik ga zo denk ik de Hema vereren met een bezoekje en een kilo van die dingen halen.
Je kent de paastraditie van eieren verstoppen niet?quote:Op maandag 29 februari 2016 10:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ik begrijp de term verstopeieren niet.
Paaseieren zijn paaseieren. Zo hebben die dingen altijd geheten. Ze hebben nooit verstopeieren geheten. Dat je eieren tijdens Pasen kunt verstoppen, is algemeen bekend.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:29 schreef erodome het volgende:
[..]
Het is een complot, verstopeieren die in deze beschrijving gewoon paaseieren genoemd worden en waarbij de term verstopeieren ook zonder twijfel wijst op die paas traditie wijst komen echt omdat ze moslims niet tegen het hoofd willen stoten.
Elf, je draait door.
Ha ha haquote:Op maandag 29 februari 2016 10:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat je daar nu pas aan denkt Tong
Die had ik gewoon laten staan
Respektloos.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:51 schreef Leandra het volgende:
Nee, dan dit product van de Hema.... Paasspekken
We weten allemaal wat spek is, gewaagd hoor, deze aanvulling.
Dit is dus echt een pure belediging naar de islamitische gemeenschapquote:Op maandag 29 februari 2016 10:51 schreef Leandra het volgende:
Met gekleurde suikerparels. Jaja, we snappen allemaal de insinuatie.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:54 schreef Leandra het volgende:
En wat dacht je van deze dan.... pure opruiing
https://www.facebook.com/hema/quote:HEMA, wat lees ik nu?
Paaseieren worden "verstopeieren"?
ZWARTE Piet werd schoorsteenpiet, Paaseieren worden VERSTOPeieren, welk ander artikel is het volgende dat door HEMA wordt "aangepast"?
Halalvlees in de rookworst, nee, dank u wel.
Een grote BOOOEEEH van mij!
Wat een halfjesquote:Op maandag 29 februari 2016 10:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Ze hebben de HEMA fb al gevonden
https://www.facebook.com/hema/
Ja, ik weet. Maar die moeten we dus opnemen tegen die kansrijke, gekleurde suikerparels.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:58 schreef Leandra het volgende:
Wapens Cc, wapens.... dat vind ik helemaal ongepast.
Halalvlees in de rookworstquote:Op maandag 29 februari 2016 10:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Ze hebben de HEMA fb al gevonden
[..]
https://www.facebook.com/hema/
De term verstopeieren is niet nieuw, dat het jou pas nu opvalt is wat anders dan dat er nooit in het asortiment van paaseieren eieren zaten die verstopeieren werden genoemd. De jamin heeft bv ook verstopeieren naast gewone paaseieren. De hema heeft ook nog gewoon paaseitjes in het asortiment.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Paaseieren zijn paaseieren. Zo hebben die dingen altijd geheten. Ze hebben nooit verstopeieren geheten. Dat je eieren tijdens Pasen kunt verstoppen, is algemeen bekend.
Als je op HEMA.nl op paaseieren zoekt, krijg je 13 resultaten, waarbij de term "paas" slechts nog in twee omschrijvingen voorkomt. En zie ook de verpakking van de "verstopmix"...
[ afbeelding ]
In andere talen staat er gewoon Pasen (Ostermischung, bijvoorbeeld). Maar in Nederland zou dit ineens "verstopmix" zijn? Laat me niet lachen man.
Paaseieren "verstopeieren" noemen is gewoon een poging van de HEMA om uiteindelijk de volledige term "Pasen" weg te moffelen. Want er zou eens iemand aanstoot aan nemen.
Dat doen ze natuurlijk om pvv klanten aan te trekken, je moet je een beetje richten op verschillende subgroepenquote:Op maandag 29 februari 2016 10:51 schreef Leandra het volgende:
Zolang de musketten de musketten maar niet opnemen dan.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, ik weet. Maar die moeten we dus opnemen tegen die kansrijke, gekleurde suikerparels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |