Ik skeeler niet.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:12 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hij ging toch vreemd met zijn buurvrouw en doet aan skeeleren ...ik ben de rest van die buuv verhalen vergeten
Je moet toch wat he s'nachts om half 4quote:Op zondag 28 februari 2016 16:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je vermaakt je eigen prima zo te horen
staat er los van, zijn buuv hoort er gewoon altijd bijquote:Op zondag 28 februari 2016 16:15 schreef madeliefff het volgende:
[..]
maar wacht is het uit met die vriendin dan dat je weer naar je buuv toe gaat?
ik zou nooit vreemd gaanquote:Op zondag 28 februari 2016 16:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
staat er los van, zijn buuv hoort er gewoon altijd bij
Geen commentaar.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:15 schreef madeliefff het volgende:
[..]
maar wacht is het uit met die vriendin dan dat je weer naar je buuv toe gaat?
lekkere dolly dotquote:Op zondag 28 februari 2016 16:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik skeeler niet.![]()
Quad skating it is.
is volgens hem ook geen vreemdgaan, die vrouwtjes hebben daar geen problemen mee. niels wil nergens aan vast zittenquote:
allrightyquote:Op zondag 28 februari 2016 16:15 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Je moet toch wat he s'nachts om half 4Had geen behoefte aan de radio (Dat is niet zoveel meer rond dat tijdstip) Dus dan maar in mezelf ouwe hoeren en mezelf vermaken
Ik betaal alleen schoolgeld voor 2 kinderen en af en toe kleding. Valt wel mee. Het is niet zo duur daar allemaal.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:18 schreef Le_Professeur het volgende:
weet niet of hij ze nog geld betaald, geloof dat hij daar mee gestopt is.
Ben je vader?quote:Op zondag 28 februari 2016 16:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik betaal alleen schoolgeld voor 2 kinderen en af en toe kleding. Valt wel mee. Het is niet zo duur daar allemaal.
Maar zij is jouw vrouw toch niet meer?quote:Op zondag 28 februari 2016 16:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik betaal alleen schoolgeld voor 2 kinderen en af en toe kleding. Valt wel mee. Het is niet zo duur daar allemaal.
Nee, haar man is ervandoor en scheiden is daar wettelijk niet mogelijk dus ze kan geen andere vent krijgen daar omdat niet trouwen en slechts een relatie geen optie is in die cultuur.quote:
Fylax backfire beste backfire.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:29 schreef hoink581 het volgende:
FB / Wat zie jij graag op het Fotoboek?
Fylax backfire.
Aangepast.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:42 schreef HPLC het volgende:
Beetje jammer TARDIS., dat is toch geen backfire
Te laat.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat Hoink die link plaatste, sorry voor de beschuldiging
Ik mag dat graag zien, de vrouw aan den arbeid terwijl de man des huizes van een pilsje genietquote:Op zondag 28 februari 2016 16:44 schreef Amarantha het volgende:
Ik word altijd zo blij als ik de was schoon aan de lijn zie hangen#wasdag
Dat laatste is: op de bank liggen gamen.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik mag dat graag zien, de vrouw aan den arbeid terwijl de man des huizes van een pilsje geniet
ook goed...quote:Op zondag 28 februari 2016 16:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat laatste is: op de bank liggen gamen.
woon je in een studentenhuis?quote:Op zondag 28 februari 2016 16:45 schreef Amarantha het volgende:
En heb zelfs mijn huisgenoten hun was netjes opgevouwen omdat ik daar bij moet.
Ik woon met huisgenoten. Hoe of wat mag je zelf invullen.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
woon je in een studentenhuis?
Seksgenoten.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik woon met huisgenoten. Hoe of wat mag je zelf invullen.
Oh daarom plakte mijn handen net zo.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Orgiehuis. Alle kleren onder het zaad.
Opgedroogd zaad plakt nietquote:Op zondag 28 februari 2016 16:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh daarom plakte mijn handen net zo.
Nee, dat komt door het veelvuldig vingeren van natte sneeen.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:48 schreef Amarantha het volgende:
Oh daarom plakte mijn handen net zo.
Nee.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:49 schreef Amarantha het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)nce-festival-utrecht
Wat vinden jullie? Zouden de bezoekers geld moeten terug krijgen of niet?
Oh.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, dat komt door het veelvuldig vingeren van natte sneeen.
nee.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:49 schreef Amarantha het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)nce-festival-utrecht
Wat vinden jullie? Zouden de bezoekers geld moeten terug krijgen of niet?
quote:
Ik vraag dit dus omdat op RTL nieuws Facebook onder dit artikel meerdere mensen gingen van ja wat een bullshit, ik wil mijn geld terug bla bla. Maar er waren ook mensen die zoiets hadden van ja fuck dat, goede keuze van Armin.quote:
We hebben er nog een avondje achter geplaktquote:Op zondag 28 februari 2016 13:03 schreef zeer het volgende:
[..]
Was best beetje koud eigenlijk maar wel erg relaxed.
Beetje uitgebrakt?
Ik heb zin om tiramisu van haar billen af te etenquote:
Ja maar mensen die hun mening verkondigen onder een Facebookpost van RTL Nieuws zijn vaak ongeïnformeerde kneuzen dus daar heb ik niets mee van doen.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag dit dus omdat op RTL nieuws Facebook onder dit artikel meerdere mensen gingen van ja wat een bullshit, ik wil mijn geld terug bla bla. Maar er waren ook mensen die zoiets hadden van ja fuck dat, goede keuze van Armin.
quote:Op zondag 28 februari 2016 16:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja maar mensen die hun mening verkondigen onder een Facebookpost van RTL Nieuws zijn vaak ongeïnformeerde kneuzen dus daar heb ik niets mee van doen.
gvd geiel fantasie hier niet normaalquote:Op zondag 28 februari 2016 16:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik woon met huisgenoten. Hoe of wat mag je zelf invullen.
Dat zijn een stel skere skrapers.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:52 schreef TARDIS. het volgende:
Ja maar mensen die hun mening verkondigen onder een Facebookpost van RTL Nieuws zijn vaak ongeïnformeerde kneuzen dus daar heb ik niets mee van doen.
quote:Op zondag 28 februari 2016 16:52 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik heb zin om tiramisu van haar billen af te eten
watskeburt aquote:
Een mening hebbenquote:Op zondag 28 februari 2016 16:54 schreef TARDIS. het volgende:
Sowieso je mening verkondigen op Facebook
quote:Op zondag 28 februari 2016 16:54 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb wel keer geld terug gevraagd (en gekregen) van concert van Guns 'n Roses. Die kwamen 2,5 uur te laat waardoor we na een kwartier spelen na de trein moesten
quote:Op zondag 28 februari 2016 16:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Zal geld van mijn wafel terugvragen, Mado deed er te lang over waardoor ik de trein naar Groningen miste ;s
ik doe ook altdij de was voor iedereen die hier woontquote:Op zondag 28 februari 2016 16:45 schreef Amarantha het volgende:
En heb zelfs mijn huisgenoten hun was netjes opgevouwen omdat ik daar bij moet.
Je kan fluiten naar je 1,14 euriesquote:Op zondag 28 februari 2016 16:57 schreef anti-loper het volgende:
Laatst zak skittels voor huisgenoot gehaald. Hij zei ik heb thuis klein geld dan geef ik het je wel. Nog steeds niks terug gezien
En wie is iedereen?quote:Op zondag 28 februari 2016 16:58 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik doe ook altdij de was voor iedereen die hier woont
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |