Ik skeeler niet.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:12 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hij ging toch vreemd met zijn buurvrouw en doet aan skeeleren ...ik ben de rest van die buuv verhalen vergeten
Je moet toch wat he s'nachts om half 4quote:Op zondag 28 februari 2016 16:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je vermaakt je eigen prima zo te horen
staat er los van, zijn buuv hoort er gewoon altijd bijquote:Op zondag 28 februari 2016 16:15 schreef madeliefff het volgende:
[..]
maar wacht is het uit met die vriendin dan dat je weer naar je buuv toe gaat?
ik zou nooit vreemd gaanquote:Op zondag 28 februari 2016 16:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
staat er los van, zijn buuv hoort er gewoon altijd bij
Geen commentaar.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:15 schreef madeliefff het volgende:
[..]
maar wacht is het uit met die vriendin dan dat je weer naar je buuv toe gaat?
lekkere dolly dotquote:Op zondag 28 februari 2016 16:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik skeeler niet.![]()
Quad skating it is.
is volgens hem ook geen vreemdgaan, die vrouwtjes hebben daar geen problemen mee. niels wil nergens aan vast zittenquote:
allrightyquote:Op zondag 28 februari 2016 16:15 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Je moet toch wat he s'nachts om half 4Had geen behoefte aan de radio (Dat is niet zoveel meer rond dat tijdstip) Dus dan maar in mezelf ouwe hoeren en mezelf vermaken
Ik betaal alleen schoolgeld voor 2 kinderen en af en toe kleding. Valt wel mee. Het is niet zo duur daar allemaal.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:18 schreef Le_Professeur het volgende:
weet niet of hij ze nog geld betaald, geloof dat hij daar mee gestopt is.
Ben je vader?quote:Op zondag 28 februari 2016 16:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik betaal alleen schoolgeld voor 2 kinderen en af en toe kleding. Valt wel mee. Het is niet zo duur daar allemaal.
Maar zij is jouw vrouw toch niet meer?quote:Op zondag 28 februari 2016 16:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik betaal alleen schoolgeld voor 2 kinderen en af en toe kleding. Valt wel mee. Het is niet zo duur daar allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |