Ik woon met huisgenoten. Hoe of wat mag je zelf invullen.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
woon je in een studentenhuis?
Seksgenoten.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik woon met huisgenoten. Hoe of wat mag je zelf invullen.
Oh daarom plakte mijn handen net zo.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Orgiehuis. Alle kleren onder het zaad.
Opgedroogd zaad plakt nietquote:Op zondag 28 februari 2016 16:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh daarom plakte mijn handen net zo.
Nee, dat komt door het veelvuldig vingeren van natte sneeen.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:48 schreef Amarantha het volgende:
Oh daarom plakte mijn handen net zo.
Nee.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:49 schreef Amarantha het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)nce-festival-utrecht
Wat vinden jullie? Zouden de bezoekers geld moeten terug krijgen of niet?
Oh.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, dat komt door het veelvuldig vingeren van natte sneeen.
nee.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:49 schreef Amarantha het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)nce-festival-utrecht
Wat vinden jullie? Zouden de bezoekers geld moeten terug krijgen of niet?
quote:
Ik vraag dit dus omdat op RTL nieuws Facebook onder dit artikel meerdere mensen gingen van ja wat een bullshit, ik wil mijn geld terug bla bla. Maar er waren ook mensen die zoiets hadden van ja fuck dat, goede keuze van Armin.quote:
We hebben er nog een avondje achter geplaktquote:Op zondag 28 februari 2016 13:03 schreef zeer het volgende:
[..]
Was best beetje koud eigenlijk maar wel erg relaxed.
Beetje uitgebrakt?
Ik heb zin om tiramisu van haar billen af te etenquote:
Ja maar mensen die hun mening verkondigen onder een Facebookpost van RTL Nieuws zijn vaak ongeïnformeerde kneuzen dus daar heb ik niets mee van doen.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag dit dus omdat op RTL nieuws Facebook onder dit artikel meerdere mensen gingen van ja wat een bullshit, ik wil mijn geld terug bla bla. Maar er waren ook mensen die zoiets hadden van ja fuck dat, goede keuze van Armin.
quote:Op zondag 28 februari 2016 16:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja maar mensen die hun mening verkondigen onder een Facebookpost van RTL Nieuws zijn vaak ongeïnformeerde kneuzen dus daar heb ik niets mee van doen.
gvd geiel fantasie hier niet normaalquote:Op zondag 28 februari 2016 16:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik woon met huisgenoten. Hoe of wat mag je zelf invullen.
Dat zijn een stel skere skrapers.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:52 schreef TARDIS. het volgende:
Ja maar mensen die hun mening verkondigen onder een Facebookpost van RTL Nieuws zijn vaak ongeïnformeerde kneuzen dus daar heb ik niets mee van doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |