SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
28 februari exit 1 aspirant bewoner
29 februari exit 1 bewonerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ja veel vlees bestellen voor de vriezer en vis rokenquote:Op zondag 28 februari 2016 12:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Heeft Brallo al iets van ideetjes geopperd, behalve met ouderen crossen in scootmobiels?
Viespeukjequote:
als ze vis gaan roken, dan kunnen ze beginnen met vicquote:Op zondag 28 februari 2016 12:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja veel vlees bestellen voor de vriezer en vis roken
quote:Op zondag 28 februari 2016 12:57 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
als ze vis gaan roken, dan kunnen ze beginnen met vic
Geef mij dan maar iemand die vol ideetjes en idealen zit, ookal zal niet alles uitgevoerd kunnen worden.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja veel vlees bestellen voor de vriezer en vis roken
jij ja!quote:
* Video(link) verwijderd op last van Talpaquote:Op zondag 28 februari 2016 12:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Heeft Brallo al iets van ideetjes geopperd, behalve met ouderen crossen in scootmobiels?
Gelukkig heeft ze daar nu geen last meer van.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:58 schreef Ranah het volgende:
vic dacht vroeger dat ze het allemaal wel wist
Ja, irritant trekje is dat.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:57 schreef Dotteke het volgende:
Vic zit weer de spinazie psychiater uit te hangen
Dat denkt ze volgens mij nog steeds.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:58 schreef Ranah het volgende:
vic dacht vroeger dat ze het allemaal wel wist
Broodjes, goede doelen, echt nieuwe ideeen en idealen jaquote:Op zondag 28 februari 2016 12:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Geef mij dan maar iemand die vol ideetjes en idealen zit, ookal zal niet alles uitgevoerd kunnen worden.
Hey Lavenderrquote:Op zondag 28 februari 2016 13:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat denkt ze volgens mij nog steeds.
quote:Op zondag 28 februari 2016 13:00 schreef Ranah het volgende:
of ze in de verdediging gaan als je denkt dat iets niet zo is?
simone zou er rekening mee houden, niet veranderen maar aanpassen
met Do is ze misschien wat voorzichtiger want die zou gekwetst kunnen worden
ja dat vind ik ook maar ze klinkt niet onzeker, dat klopt niet met elkaarquote:Op zondag 28 februari 2016 13:00 schreef Dotteke het volgende:
Vind dat centenbakkie wel heel onzeker kijkt,
Ze lult iedereen naar de mond.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:00 schreef Ranah het volgende:
of ze in de verdediging gaan als je denkt dat iets niet zo is?
simone zou er rekening mee houden, niet veranderen maar aanpassen
met Do is ze misschien wat voorzichtiger want die zou gekwetst kunnen worden
Komt naar mijn idee ook weinig zinnigs uitquote:Op zondag 28 februari 2016 13:01 schreef Ranah het volgende:
[..]
ja dat vind ik ook maar ze klinkt niet onzeker, dat klopt niet met elkaar
vergeet de stichting niet,ook zo vernieuwendquote:Op zondag 28 februari 2016 13:00 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Broodjes, goede doelen, echt nieuwe ideeen en idealen ja
quote:
Bronno "Nou ik hoor het al, de moed zinkt me nu al in de schoenen. Mss moet ik toch nog een paar hints geven vandaag... lekker in me eigen bedje"quote:Op zondag 28 februari 2016 13:03 schreef Ranah het volgende:
cees kalagt dat alle ingevroren bonen van het land weggegooid zijn, hoeven ze niet
cees gaat door, luistert niet naar een antwoord van bronno
quote:Op zondag 28 februari 2016 13:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Mijn buren zullen wel denken wat heeft die voor aso lui op visite, misschien toch maar een koptelefoon gebruiken buiten
Dat je dat durftquote:Op zondag 28 februari 2016 13:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Mijn buren zullen wel denken wat heeft die voor aso lui op visite, misschien toch maar een koptelefoon gebruiken buiten
Hoi Dotquote:Op zondag 28 februari 2016 13:02 schreef Dotteke het volgende:
Bronno wil een culinair clubje oprichten mocht hij blijven.
Cees is niet koosjerquote:Op zondag 28 februari 2016 13:05 schreef flatflower het volgende:
Vuile hond Cees weer Bas verraden met een onzinnig dingetje. Ik heb zo'n hekel aan Cees gekregen, bah
Die vervelende zeikerd weerquote:Op zondag 28 februari 2016 13:03 schreef MacDeMarco het volgende:
Cees over zijn weggegooide bonen tegen bronno
nu zeurt hij over de wasquote:
Niet ceesjerquote:
quote:Op zondag 28 februari 2016 13:07 schreef sjampoeh het volgende:
gabs; er gaan straks veel mensen weg, en dan wordt het onstabiel.je moet kiezen voor stabiele factor..bronno dus
En een drankje is hem ook niet vies.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Dot
Volgens mij houdt Bruno wel van lekker eten.
Iddquote:Op zondag 28 februari 2016 13:09 schreef Urb het volgende:
Alsof het zo onstabiel zal worden zonder een Bjorn en Gabs he.
Hij brengt de energie nog op. De anderen kunnen dat niet meer.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:10 schreef Urb het volgende:
Vind toch dat Bronno goed doorvraagt bij Cees.
Ja die vetlaag lijkt te herstellen hij ploetert lekker rond weerquote:Op zondag 28 februari 2016 13:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hij ligt ook niet zo diep meer en is lekker aan het poedelen
Ja die klinkt als Rowenaquote:Op zondag 28 februari 2016 13:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zo die haan in de kas heeft al flink de baard in de keel![]()
En ook geen stemmen he, die wanen zich een soort Billy en Ruud die dachten ook de sterren van de show te zijn.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:13 schreef sjampoeh het volgende:
jammer dat mike te horen kreeg dat hij zo leuk is samen met ramona
Hoe zit het met hun eigen RLS?quote:Op zondag 28 februari 2016 13:16 schreef Urb het volgende:
[..]
En ook geen stemmen he, die wanen zich een soort Billy en Ruud die dachten ook de sterren van de show te zijn.
Ja echt hij zou zo gebed zonder end kunnen kraaienquote:Op zondag 28 februari 2016 13:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gewoon lachwekkend die gelijkenis![]()
![]()
superquote:
ik lik aan je kip, niet pijpen zonder pootringquote:Op zondag 28 februari 2016 13:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja echt hij zou zo gebed zonder end kunnen kraaien
quote:Op zondag 28 februari 2016 13:18 schreef Urb het volgende:
[..]
ik lik aan je kip, niet pijpen zonder pootring
Plus dat Bronno zegt dat als Cees zo door blijft gaan, dat iedereen hem een zeikerd vindt.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:10 schreef Urb het volgende:
Vind toch dat Bronno goed doorvraagt bij Cees.
Gofferquote:Op zondag 28 februari 2016 13:18 schreef Urb het volgende:
[..]
[..]
[..]
Goedemiddag, ik val ook ff de COS binnenquote:Op zondag 28 februari 2016 13:18 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik ken genoeg oude(re) mensen die niet zaniken en zeuren. Het is gewoon zijn karakter.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:19 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Plus dat Bronno zegt dat als Cees zo door blijft gaan, dat iedereen hem een zeikerd vindt.
Cees beaamt dat.
Bronno: Kan je dat niet veranderen?
Cees: nee, zo ben ik.
Cees had wel gelijk .Toen hij de was niet meer mocht doen, bleef het liggen.
Cees was inderdaad altijd bezig met de was en netjes opvouwen (handdoeken).
Niet dat ik Cees geen zeur vindt, integendeel.
Zal het generatieverschil wel zijn t.o.v. de anderen.
Vertelquote:Op zondag 28 februari 2016 13:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Moet nog zo lachen om die text ook met die trouwringwas dat in gebed zonder end? ik zou daarvoor die single kopen al
Nee da's dat liedje wat ze met Naomi zou doen en nu telkens aan haar opdraagt geloof ik. Gister ook weer voor al die kinders en ouderen op de markt.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Moet nog zo lachen om die text ook met die trouwringwas dat in gebed zonder end? ik zou daarvoor die single kopen al
blingbling, vals kraaien is mijn dingquote:Op zondag 28 februari 2016 13:18 schreef Urb het volgende:
[..]
Die lyrics zijn nergens te vinden maar pas pijpen met een trouwring ofzoquote:
U bent fan ?quote:Op zondag 28 februari 2016 13:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Klopt.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ken genoeg oude(re) mensen die niet zaniken en zeuren. Het is gewoon zijn karakter.
Ik begrijp niet waarom hij in Utopia zit. Hij ergert zich elk uur van de dag groen en geel, laat hij lekker naar huis gaanquote:Op zondag 28 februari 2016 13:23 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Klopt.
Maarrrrr....ergens heeft Cees wel gelijk.
Ze zijn hem thuis zatquote:Op zondag 28 februari 2016 13:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom hij in Utopia zit. Hij ergert zich elk uur van de dag groen en geel, laat hij lekker naar huis gaan
Dat begrijp ik van de hele groep niet.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom hij in Utopia zit. Hij ergert zich elk uur van de dag groen en geel, laat hij lekker naar huis gaan
quote:Op zondag 28 februari 2016 13:25 schreef Ebinas het volgende:
Hij begint zich uit zichzelf te poetsen.
Dondert wel bijna om, maar ....hij poetst
Bronno is al bijna door al zijn verhalen heenquote:Op zondag 28 februari 2016 13:25 schreef Dotteke het volgende:
Simoon wil graag blijven, en weer haalt ze Bronno er bij
Bronno is verder dan haar
Nopequote:
Dat is een ander nummer. Geen idee hoe het heet.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Ze weten gewoon niet hoe laat zonsondergang is blijkbaarquote:Op zondag 28 februari 2016 13:26 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nope
14:00, 15:00 en zonsondergang zijn genoemd.
Bas zegt voor Bronno te gaan. Hij vindt het een fascineerde man.
Simoon vindt hij wel een speciaaltje, zegt hij al lachend
Nee maar die deed Row wel met LIDL volgens mijquote:Op zondag 28 februari 2016 13:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is een ander nummer. Geen idee hoe het heet.
Erg laag van haar.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:25 schreef Dotteke het volgende:
Simoon wil graag blijven, en weer haalt ze Bronno er bij
Bronno is verder dan haar
18:16 zegt googlequote:Op zondag 28 februari 2016 13:27 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ze weten gewoon niet hoe laat zonsondergang is blijkbaar
Dat doet ze keer op keer, idd heel laag.quote:
Toen drumde Cees, Cees, die zich zo ergert aan het taalgebruik.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee maar die deed Row wel met LIDL volgens mij
Wat doet ze met haar onderkaak, ze schuift 'm nog een stukje verder naar vorenquote:Op zondag 28 februari 2016 13:25 schreef Dotteke het volgende:
Vic en Simoon nog in gesprek
[ afbeelding ]
Als er al iets fascinerends aan is zou het zijn wat er onder die enorme berg babbels zit.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:26 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nope
14:00, 15:00 en zonsondergang zijn genoemd.
Bas zegt voor Bronno te gaan. Hij vindt het een fascineerde man.
Simoon vindt hij wel een speciaaltje, zegt hij al lachend
Daarom noem ik haar ook centenbakkiequote:Op zondag 28 februari 2016 13:29 schreef Vinamp het volgende:
[..]
Wat doet ze met haar onderkaak, ze schuift 'm nog een stukje verder naar voren
Dat gaat alweer een stuk beter. Hij poetst zichzelf.quote:
Zo is het net of ze geen benen heeftquote:
Misschien heet die man zelf wel gewoon Michael?quote:Op zondag 28 februari 2016 13:34 schreef HiDiHo het volgende:
Wat bestaan er toch rare mensen...ga jij ff met Michael op je rug lopen![]()
[ afbeelding ]
Schat rustig aan, goedemiddag, een nieuwe dag,quote:Op zondag 28 februari 2016 13:33 schreef mario390 het volgende:
op de Feedback ben ik wer alles schuld ,ik will niks meer posten nur lezen
Dan nog is het vreemdquote:Op zondag 28 februari 2016 13:34 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Misschien heet die man zelf wel gewoon Michael?
Ik zie dat de dames op c(l)ap-stoeltjes zitten vandaagquote:Op zondag 28 februari 2016 13:32 schreef oma-Nijn het volgende:
Mooi gezicht altijd, dat gescharrel van die vogels.
Ik hoef geen cap te maken, Ebinas en Dot zitten beiden op het fotografenbankje. Vol is vol![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En daar is mijn antwoord al....het zijn vrienden van Daantjuhquote:Op zondag 28 februari 2016 13:34 schreef HiDiHo het volgende:
Wat bestaan er toch rare mensen...ga jij ff met Michael op je rug lopen![]()
[ afbeelding ]
1 van Cemal inderdaad.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:29 schreef Urb het volgende:
Ben benieuwd of Simone uberhaupt stemmen krijgt, mss 1 van Cemal?
Oh wat fijn, Vic geeft bevestiging dat Simone lief is. Daar zat Simone natuurlijk net op te wachten. Dus ze is welkom in het paleis van queen Vicquote:Op zondag 28 februari 2016 13:38 schreef Dotteke het volgende:
Vic heeft iets geschreven voor Moontje, het is geen mening maar iets wat ze mocht weten
Moontje vindt het zoooooooooooooo lief
[ afbeelding ]
Jeetje wat een lelijke foto van haar haha.quote:
Wat mij betreft hadden Bronno en Simone mogen blijven en twee huidige inwoners eruit.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:40 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Jeetje wat een lelijke foto van haar haha.
Ik vind haar eigenlijk ook wel een aanwinst maar Bronno net iets meer
Ditquote:Op zondag 28 februari 2016 13:41 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Wat mij betreft hadden Bronno en Simone mogen blijven en twee huidige inwoners eruit.
O nee, aub niet Simone, die mag van mij gelijk weg.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:41 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Wat mij betreft hadden Bronno en Simone mogen blijven en twee huidige inwoners eruit.
jomanda 3.0quote:Op zondag 28 februari 2016 13:42 schreef Dotteke het volgende:
Dit soort momenten ga je in je leven steeds meer krijgen
Ja echt en dan die hoog laag in haar stemquote:
alle nieuwe zijn vreselijkquote:Op zondag 28 februari 2016 13:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt en dan die hoog laag in haar stem
Dat mens meent echt alles te weten
quote:Op zondag 28 februari 2016 13:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Gabriella is de enige waarvan ik de straattaal nog van kan hebben, die heeft echt humor wel
Ik wou ook ff buiten gaan zitten, maar het is f**ng koud!!quote:
Cees, Cemal en Do zijn topquote:Op zondag 28 februari 2016 13:47 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
alle nieuwe zijn vreselijkrow, ram, mike, cees, do
eigenlijk allemaal.. zit even te denken, kwam gabs zonder stemming erin eigenlijk
Oh ik zit hier best op het zuiden wel qua zonquote:Op zondag 28 februari 2016 13:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wou ook ff buiten gaan zitten, maar het is f**ng koud!!
Ja helemaal mee eens. Vic en Ivan eruit bijvoorbeeld.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:41 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Row en Dootje zijn liefquote:Op zondag 28 februari 2016 13:47 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
alle nieuwe zijn vreselijkrow, ram, mike, cees, do
eigenlijk allemaal.. zit even te denken, kwam gabs zonder stemming erin eigenlijk
Ik zit ook op het zuiden, maar die lucht is ijskoudquote:Op zondag 28 februari 2016 13:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh ik zit hier best op het zuiden wel qua zon
Mooi, dit mogen ze best zo tegen hem zeggen. Dan is het ook duidelijk.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:47 schreef Tuinfluitert het volgende:
Buiten, in het zonnetje, met een drankje, Gabrielle, Michael, Gina, Ramona,
Gabrielle: wij zitten hier al ´n uur,
Cees: Ik zit hier echt nooit. Jongens, ik heb zo veel te doen,
Ramona: ik weet het Cees, maar hou even op,
Vrouwenquote:Op zondag 28 februari 2016 13:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zit ook op het zuiden, maar die lucht is ijskoud
quote:Op zondag 28 februari 2016 13:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Gabriel in de zomer werken we iets minder
quote:
Volgens mij viel dat nog best tegen, mensen op vakantie enzoquote:Op zondag 28 februari 2016 13:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]![]()
Ze krijgen meer bezoekers met de evenementen zegt Gab zodat ze het rustiger aan kunnen doen dan
Tsja.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:41 schreef Odaiba het volgende:
Vicky: Het zit erop meis. Hou nog even vol.
en dan ga je alleen achter de pc zitten, waarom gaat ze niet naar buiten?quote:
nou ik 9 van de 10 keer nietquote:Op zondag 28 februari 2016 13:54 schreef Aggie46 het volgende:
Gabs is toch weer lief tegen Cees.
Ik mag haar eigenlijk wel.
Zit weer een zenuwachtig typ achter de SL knop, zeker bang dat ie weer over die vrouw zou beginnen die hem "net zo'n zeiekerd als op tv noemde" toen hij haar betrapte dat ze zonder betalen rondleiding mee wilde pikken.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:54 schreef Dotteke het volgende:
Gabs heeft fotos van Cees gezien toen hij 30 was,
heerlijke vent hoor
Cees wil iets over een vrouwtje vertellen, maar de regie gooit er maar weer eens een SL in
Ik ook nietquote:Op zondag 28 februari 2016 13:58 schreef Ranah het volgende:
ik kan me die angela die veel zoop niet herinneren
Die laatste nacht ging ze behoorlijk los meen ik, pokeren met de mannen.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:58 schreef Ranah het volgende:
Uit Brabant,quote:Op zondag 28 februari 2016 13:58 schreef Ranah het volgende:
Hoe zag ze eruit danquote:Op zondag 28 februari 2016 14:00 schreef Urb het volgende:
[..]
Die laatste nacht ging ze behoorlijk los meen ik, pokeren met de mannen.
Maar volgens mij wilde ze al niet eens meer in die toko blijven.
Het was ook ronduit sletterigquote:Op zondag 28 februari 2016 14:00 schreef Urb het volgende:
Nu over Simone dat het niet kan, eerste nacht meteen bij iemand in bed.
quote:Op zondag 28 februari 2016 13:56 schreef danaqui het volgende:
Even snel een vraag, weet iemand hoe laat de stemming is?
GM trouwens
Tja als hij hier niet over zou zeiken dan kan iedereen wel zo aansluiten en is oneerlijk tegenover de mensen die wel betalen. Heel goed van hem dat hij hierover "zeikt" dusquote:Op zondag 28 februari 2016 13:56 schreef Urb het volgende:
[..]
Zit weer een zenuwachtig typ achter de SL knop, zeker bang dat ie weer over die vrouw zou beginnen die hem "net zo'n zeiekerd als op tv noemde" toen hij haar betrapte dat ze zonder betalen rondleiding mee wilde pikken.
Yep raar van die dame natuurlijkquote:Op zondag 28 februari 2016 14:05 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Tja als hij hier niet over zou zeiken dan kan iedereen wel zo aansluiten en is oneerlijk tegenover de mensen die wel betalen. Heel goed van hem dat hij hierover "zeikt" dus
quote:Op zondag 28 februari 2016 14:05 schreef Ranah het volgende:
[..]
nee, tussen nu en 4 uur waarschijnlijk
Ik heb niets gezien gisteren, bedankt voor dit filmpje, even genieten van Bas😃quote:Op zondag 28 februari 2016 13:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Uur filmpjes van de markt volgen later, hier alvast een klein fragment, Bas is TOP .....![]()
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
In mijn ogen...................quote:Op zondag 28 februari 2016 14:10 schreef Urb het volgende:
[..]
Laat me raden "De lastigste keuze ooooooit"
Dat gezeik hoor je idd keer op keer.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:10 schreef Urb het volgende:
[..]
Laat me raden "De lastigste keuze ooooooit"
quote:Op zondag 28 februari 2016 14:12 schreef MacDeMarco het volgende:
1 been van ramona is net zo breed als het lijf van cees
* Video(link) verwijderd op last van Talpaquote:Op zondag 28 februari 2016 13:58 schreef Ranah het volgende:
het oog kijkt altijd van zichquote:Op zondag 28 februari 2016 14:15 schreef Dotteke het volgende:
Je lult meer dan dat je luistert, zegt Bjorn tegen Bronno
6 gradenquote:Op zondag 28 februari 2016 14:18 schreef Dotteke het volgende:
Zo warm is het toch niet buiten, ze zitten er al een tijdje.
[ afbeelding ]
Kom op Do, dump Bas. Vicky is veel leuker voor je!quote:
quote:Op zondag 28 februari 2016 14:22 schreef PrinsesVampi het volgende:
Ik heb echt al zo lang niet gekeken. Zijn Bas en Row nog vegan?
Volgens mij wel.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:22 schreef PrinsesVampi het volgende:
Ik heb echt al zo lang niet gekeken. Zijn Bas en Row nog vegan?
thnx for answering! Wat een nieuwe club zeg, is het wat?quote:
misschien van cemal gepakt, die loopt r ook meequote:Op zondag 28 februari 2016 14:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Hoe komt Gina ineens aan nieuwe UGGs? Zijn die van de vide gevallen of opgegraven?
Andere kleur volgens mij.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:25 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
misschien van cemal gepakt, die loopt r ook mee
Ik las gisteren dat ze schoenen van Wim gekregen had. Geen idee of dat deze zijn.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Hoe komt Gina ineens aan nieuwe UGGs? Zijn die van de vide gevallen of opgegraven?
En Cjlemiel heeft ze nu zelf aan.quote:
Ah ok, heb de stream niet op gina of cemalquote:Op zondag 28 februari 2016 14:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En Cjlemiel heeft ze nu zelf aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |