abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160375742
Het is vrij simpel. Je blijft met je poten van journalisten af. Onbegrijpelijk dat sommige figuren hier die actie van die paardenlul van AFA bagatelliseren en/of goedpraten.
  woensdag 2 maart 2016 @ 20:37:08 #252
117098 Hathor
Effe niet
pi_160375892
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:32 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Het is vrij simpel. Je blijft met je poten van journalisten af. Onbegrijpelijk dat sommige figuren hier die actie van die paardenlul van AFA bagatelliseren en/of goedpraten.
Niks bagatelliseren, hij vraagt herhaaldelijk om met rust gelaten te worden, geeft duidelijk aan geen zin te hebben om vragen te beantwoorden, maar dat kutwijf blijft hem pontificaal die microfoon in zijn gezicht duwen. Dat hij die uiteindelijk wegslaat is de normaalste zaak van de wereld.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_160376068
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:37 schreef Hathor het volgende:

[..]

Niks bagatelliseren, hij vraagt herhaaldelijk om met rust gelaten te worden, geeft duidelijk aan geen zin te hebben om vragen te beantwoorden, maar dat kutwijf blijft hem pontificaal die microfoon in zijn gezicht duwen. Dat hij die uiteindelijk wegslaat is de normaalste zaak van de wereld.
Ach, als die simpele ziel dan ook zijn klauwen thuis hield in plaats van die camera te bekliederen dan gingen ze ook niet vragen waarom hij dat nou nodig vind om te doen.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  woensdag 2 maart 2016 @ 20:42:47 #254
117098 Hathor
Effe niet
pi_160376104
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:41 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Ach, als die simpele ziel dan ook zijn klauwen thuis hield in plaats van die camera te bekliederen dan gingen ze ook niet vragen waarom hij dat nou nodig vind om te doen.
My bad, dat stukje had ik even gemist.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_160376181
quote:
Maakt het wat uit of het AFA's zijn of niet? Mijn mening is hetzelfde of diegene nou apolitiek is, nationalist, conservatief etc. Een riooljournalist is een riooljournalist. En niemand heeft het recht om iemand te treiteren.
-He who makes peacefull revolution impossible, makes violent revolution inevitable-<br />John F Kennedy
<a href="http://www.harpersbazaar.nl/cultuur-reizen/news/a2125/onderzoek-taalpuristen-zijn-vreselijke-mensen/" rel="nofollow" target="_blank">http://www.harpersbazaar.(...)n-vreselijke-mensen/</a>
  woensdag 2 maart 2016 @ 23:28:27 #256
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_160381475
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 13:24 schreef D1990 het volgende:
Hoop mensen hier zijn gisteren pas geboren merk ik. Aangezien het blijkbaar iets nieuws is voor hun dat er geknipt wordt in filmpjes van nieuws items. Aangezien mensen de hele tijd vastklampen aan "ik zie niks in het filmpje", hoe the fuck weet jij wat er gebeurd is? Enige manier om daar zeker van te zijn is als iemand anders ook gefilmd heeft, om het hele tafereel vast te leggen.

Mensen zijn hier behoorlijk selectief, als iemand een filmpje maakt van mishandeling door de politie, dan zegt men altijd "waar is de rest van het filmpje, waarom begon hij/zij niet eerder te filmen?" Maar nu wordt het filmpje van Geenstijl als ultieme waarheid gezien, hypocriet klootjesvolk.
Dit inderdaad.
pi_160381564
quote:
Hoever gaat dat volgens jou? Een journalist mag alles doen...ook opdringen en overdrijven.
pi_160382367
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2016 23:32 schreef aloa het volgende:

[..]

Hoever gaat dat volgens jou? Een journalist mag alles doen...ook opdringen en overdrijven.
Dat is toch geen reden om diegene fysiek aan te vallen? Spelen voor eigen rechter heet dat en dat moeten we niet willen met z'n allen.
pi_160382596
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 00:16 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

moeten we niet willen met z'n allen.
:')
pi_160382650
quote:
10s.gif Op donderdag 3 maart 2016 00:32 schreef Strugglemaster het volgende:

[..]

:')
Een uitspraak die ik vaker uit een bepaalde (linker)hoek gehoord heb maar hier ineens niet van toepassing blijkt te zijn.
pi_160382719
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 00:37 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Een uitspraak die ik vaker uit een bepaalde (linker)hoek gehoord heb maar hier ineens niet van toepassing blijkt te zijn.
Nee ik lachte je gewoon een beetje uit omdat je zoiets achterlijks koos als ahum argument
pi_160382737
quote:
7s.gif Op donderdag 3 maart 2016 00:45 schreef Strugglemaster het volgende:

[..]

Nee ik lachte je gewoon een beetje uit omdat je zoiets achterlijks koos als ahum argument
Terecht :P
pi_160383038
Is er inmiddels een item over geweest in een uitzending van PowNed?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')