ga jij ook whisky proevenquote:Op zondag 28 februari 2016 09:28 schreef just me het volgende:
MogguhFijn hoor, meteen aan het werk hier !
Ik proef helemaal niets momenteel, goedkoop weekje geweestquote:
Beetje uitgeziekt tijdens je vakantie?quote:Op zondag 28 februari 2016 09:36 schreef just me het volgende:
[..]
Ik proef helemaal niets momenteel, goedkoop weekje geweest
Vandaag laatste vakantiedag en ik ben nog niet helemaal beter....quote:Op zondag 28 februari 2016 09:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Beetje uitgeziekt tijdens je vakantie?
Nogmaals beterschapquote:Op zondag 28 februari 2016 09:57 schreef just me het volgende:
[..]
Vandaag laatste vakantiedag en ik ben nog niet helemaal beter....
zo maar even een wandeling maken
Ik had het wel eens eerder gezienquote:Op zondag 28 februari 2016 10:29 schreef sacha het volgende:
ik dacht even verder te strunen door kippenhokkenland om ideetjes op te doen, zie ik dit!
dat vind ik nou bijzonder![]()
http://www.grootplezier.nl/dierenhokkenshop
quote:Op zondag 28 februari 2016 10:29 schreef sacha het volgende:
ik dacht even verder te strunen door kippenhokkenland om ideetjes op te doen, zie ik dit!
Voor degenen die te lui zijn of morgen pas komen kijken ..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 februari 2016 10:57 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Voor degenen die te lui zijn of morgen pas komen kijken ..dank sjoefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
Ik weet nooit zo goed wat ik daar nou van moet denken, aan de ene kant moet je zulke dingen respecteren, maar aan de andere kant denk ik, hoe bestáát het?quote:Op zondag 28 februari 2016 10:29 schreef sacha het volgende:
Ik vind het wel mooi. Heb zelf niets met welk geloof dan ook, maar het fascineert me wel. Een collega van me gelooft redelijk serieus en die hoor ik er altijd over uit. Afgelopen vrijdag toevallig over de zondagsrust. Vond het erg leuk om te bespreken.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet nooit zo goed wat ik daar nou van moet denken, aan de ene kant moet je zulke dingen respecteren, maar aan de andere kant denk ik, hoe bestáát het?![]()
Maar ja.. het bestaat
Nou mooi wil ik niet zeggen eigenlijk, daarvoor richt religie teveel schade aan vind ik, maarquote:Op zondag 28 februari 2016 11:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi. Heb zelf niets met welk geloof dan ook, maar het fascineert me wel. Een collega van me gelooft redelijk serieus en die hoor ik er altijd over uit. Afgelopen vrijdag toevallig over de zondagsrust. Vond het erg leuk om te bespreken.
Overigens, wie geduimd heeft: dank u! Knie heeft t redelijk gehouden (ik keur het goed, zeg maar). Weer 12 km weggesloft. Heerlijk weer vandaag. Volgende week wedstrijdje in Den Haag waar een hoop collega's meedoen. Wordt gezellig.
Foei! Niet geduimdquote:Op zondag 28 februari 2016 11:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou mooi wil ik niet zeggen eigenlijk, daarvoor richt religie teveel schade aan vind ik, maar
fascinerend is het wel soms, dat bedoelde ik ookdaarom denk ik dan ''hoe bestaat het?'' ...
Ik had niet geduimdmaar dat klinkt goed 12 km
21 km? Is dat niet een halve marathon ofzoiets?quote:Op zondag 28 februari 2016 11:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Foei! Niet geduimd![]()
Maar wel eerlijk
Nou ja, de rotte appels richten een hoop ellende aan. Een hoop gelovigen natuurlijk niet.
Ja, ben wel tevreden over het loopje. wedstrijdje Is 21, dus dan ben ik bij 12 net over de helft. Sjucht
Ja, klopt! Gaaf dat je dat weetquote:Op zondag 28 februari 2016 12:01 schreef FANN het volgende:
[..]
21 km? Is dat niet een halve marathon ofzoiets?![]()
Maar mooiwanneer is de wedstrijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |