abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 27 februari 2016 @ 21:45:25 #1
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_160269020

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
De Feijenoorder
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
FR Fanatic
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip

Hier vind je de OP.

Poll: Gio moet het veld ruimen.
Ja
Nee
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_160269051
Goede TT

Lekker kort ook
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_160269056
Suggestie voor TT; Code rood voor Gio, is dat wat misschien?

De poll in de OP is trouwens behoorlijk 50/50. :D
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_160269061
Na morgen misschien wel 17e
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_160269199
Advocaat gaat echt niet het baantje van Gio overnemen _O-
Hoe ziek zou dat zijn. :')
  Moderator zaterdag 27 februari 2016 @ 21:51:27 #6
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_160269231
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 21:46 schreef Caland het volgende:
Goede TT

Lekker kort ook
Alleen steigerbouwers klagen over de lengte van een zin.
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 21:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Suggestie voor TT; Code rood voor Gio, is dat wat misschien?

De TT dekt prima de lading. Het is de harde realiteit.
4045
onlogisch
pi_160269265
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 21:50 schreef Vasion het volgende:
Advocaat gaat echt niet het baantje van Gio overnemen _O-
Hoe ziek zou dat zijn. :')
"Een ervaren coach is wat deze spelersgroep goed kan gebruiken. Nu het sportief moeilijk gaat, hebben we een coach met ervaring nodig en we geloven dat Advocaat deze groep naar de top 3 kan brengen"
pi_160269628
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 21:52 schreef Bombvis het volgende:

[..]

"Een ervaren coach is wat deze spelersgroep goed kan gebruiken. Nu het sportief moeilijk gaat, hebben we een coach met ervaring nodig en we geloven dat Advocaat deze groep naar de top 3 kan brengen"
''Daarnaast speelt nog mee dat hij al twee keer eerder door ons is benaderd voor een functie als hoofdtrainer.''
pi_160270131
Wel vreemd dat de activiteiten van advocaat al zo snel zijn afgeschaald.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  Moderator zaterdag 27 februari 2016 @ 22:19:09 #10
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_160270208
quote:
15s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:17 schreef eight het volgende:
Het past prima in het totaalplaatje dat "complete failure" heet.
4045
onlogisch
pi_160270224
quote:
15s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:17 schreef eight het volgende:
Jan Dirk Stouten mag dan wel continu benadrukken dat hij denkt dat Giovanni van Bronckhorst iemand is met een klein ego, maar ik kan me naar aanleiding van wat ik hierover heb gehoord, toch niet aan de indruk onttrekken dat Giovanni van Bronckhorst zich gepasseerd voelde, in zijn eer is aangetast of wat dan ook, en dat Dick Advocaat op zijn verzoek een stapje terug doet.

Los van het feit of het al dan niet terecht zou zijn als Giovanni van Bronckhorst zich gepasseerd zou voelen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_160270644
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:19 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Jan Dirk Stouten mag dan wel continu benadrukken dat hij denkt dat Giovanni van Bronckhorst iemand is met een klein ego, maar ik kan me naar aanleiding van wat ik hierover heb gehoord, toch niet aan de indruk onttrekken dat Giovanni van Bronckhorst zich gepasseerd voelde, in zijn eer is aangetast of wat dan ook, en dat Dick Advocaat op zijn verzoek een stapje terug doet.

Los van het feit of het al dan niet terecht zou zijn als Giovanni van Bronckhorst zich gepasseerd zou voelen.
Dat idee krijg ik ook. Waarschijnlijk vond hij advocaat te nadrukkelijk aanwezig op de trainingen
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_160270899
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:31 schreef eight het volgende:

[..]

Dat idee krijg ik ook. Waarschijnlijk vond hij advocaat te nadrukkelijk aanwezig op de trainingen
Dat denk ik ook.

Ergens ook wel terecht, het ondermijnt wellicht zijn gezag en het is voor de publieke opinie wellicht een afgang.

Maar gesproken over het zo geroemde 'topsportklimaat' :P zouden ego's en persoonlijke belangen eigenlijk geen rol moeten spelen, en zou Van Bronckhorst zijn persoonlijke gevoelens even opzij moeten zetten voor het grotere clubbelang.

Ervan uitgaande dat een adviseur zoals Advocaat noodzakelijk was en een goed idee was natuurlijk (dat denk ik zelf namelijk wel, maar daar kun je natuurlijk ook over van mening verschillen).
pi_160271417
Ik denk dat Gio het geen reet kan schelen wie er naast hem staat zolang er maar weer een wedstrijd wordt gewonnen.
pi_160272545
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:52 schreef Vasion het volgende:
Ik denk dat Gio het geen reet kan schelen wie er naast hem staat zolang er maar weer een wedstrijd wordt gewonnen.
Gio is allang niet meer bezig met de beste oplossing voor volgende wedstrijd, maar met de beste oplossing voor zijn toekomstige carrière.

Vond de poll eerst nogal prematuur, maar nav hoe de dickiesoap wordt gehandeld heb ik gio met pijn in het hart weggestemd.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  zondag 28 februari 2016 @ 01:11:05 #16
436958 groteknakworst
Hallo. Ik ben een knakworst.
pi_160275228
Die treinkaper moet maar eens zorgen dat we een pot winnen.
  Forum Admin zondag 28 februari 2016 @ 01:19:58 #17
35723 crew  GGMM
pi_160275374
Ik denk dat het morgen een bijzonder lastige wedstrijd zou kunnen gaan worden.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_160275702
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 01:19 schreef GGMM het volgende:
No shit Sherlock
pi_160275869
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 01:19 schreef GGMM het volgende:
Nee, wordt een makkie. 3-0 voor ons, punten in de pocket.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_160276654
Zelfs Cabral begint goed te spelen bij Twente

Feyenoord doet echt iets fout. Zodra een speler bij ons via de achterdeur vertrekt doet hij het ergens anders veel beter

Guyon Fernandez,Immers,Cabral,Vormer,El Ghazi,Janssen en zijn vast nog wel een paar die ik vergeten ben
  zondag 28 februari 2016 @ 08:08:49 #21
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_160277394
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 04:18 schreef Kuiver het volgende:

Feyenoord doet echt iets fout. Zodra een speler bij ons via de achterdeur vertrekt doet hij het ergens anders veel beter

Guyon Fernandez,Immers,Cabral,Vormer,El Ghazi,Janssen en zijn vast nog wel een paar die ik vergeten ben
_O- :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_160277423
quote:

Fernandez was gewoon middelmaat. Wel snel dus bruikbaar in omschakeling en zeker bruikbaar voor kleinere clubs. Immers brengt voetballend niks maar is een noeste werker, dus is bij kleinere clubs top. Cabral was en is veel te grillig voor een topclub, daar let je bij een kleinere club niet zo op dus dan schieten acties er meteen veel meer uit. Vergeleken met Cabral was Boetius tien klassen beter. Vormer was bij ons gewoon een goede reserve. Ik kan me indenken dat hij liever basis wilde spelen maar in die tijd hadden we Clasie; voor die keuze hoef je geen raketgeleerde te zijn. El Ghazi? Serieus? Die heeft twee jaartjes meegedaan in de jeugd.

Alleen Janssen vind ik jammer maar dat is eigenlijk puur alleen omdat we daar nu een matigere spits van een mindere BVO hebben lopen. Ik ga er doorgaans vanuit dat de jeugd bij ons van een beter kaliber is, anders is er iets mis met het doorselecteren. Om dan iemand uit de jeugd van de hand te doen en een speler met minder basistechniek te nemen, dat is treurig. Maar kun je Feyenoord Janssen echt kwalijk nemen? Die had ook twee jaar in de Jupiler League nodig om op niveau te komen en was in het eerste jaar JL ook matig. Had je 'm dan contract moeten geven met twee jaar verhuur? Ik vind dat onrealistisch.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_160277522
quote:

Guyon Fernandez is transfervrij, halen _O_
  zondag 28 februari 2016 @ 08:41:48 #24
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_160277540
Gelijk Biseswar terughalen, toppertje!!!!
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator zondag 28 februari 2016 @ 08:46:07 #25
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_160277564
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 08:41 schreef Caland het volgende:
Gelijk Biseswar terughalen, toppertje!!!!

#Neverforget
4045
onlogisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')