En vond dat toch wel meevallen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt.
Al was het forum wel half dood dankzij WZV
Nog steeds wel eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt.
Al was het forum wel half dood dankzij WZV
De tijden dat er nog geen plaatje gevonden kon worden van Messiquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft ook het eerste Messi-topic geopend, kwam ik laatst achter.
Voor zijn eigen bestwil zou hij eigenlijk beter helemaal niet kunnen posten denk ik.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:13 schreef Vasion het volgende:
[..]
Tong80 tranen zijn altijd genieten inderdaad. Maar ergens is het wel sneu als je erover nadenkt.
Je ondertitel is een beetje achterhaald overigensquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Voor zijn eigen bestwil zou hij eigenlijk beter helemaal niet kunnen posten denk ik.
Hij hoort nou eenmaal bij fok, net als advertenties.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Voor zijn eigen bestwil zou hij eigenlijk beter helemaal niet kunnen posten denk ik.
Daar staat tegenwoordig zelfs een ban op, dat soort teksten.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je ondertitel is een beetje achterhaald overigens
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:17 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Hij hoort nou eenmaal bij fok, net als advertenties.
Dat is al jaren zo.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:17 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Daar staat tegenwoordig zelfs een ban op, dat soort teksten.
Ja, ik wacht op een goede oneliner om hem aan te passen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je ondertitel is een beetje achterhaald overigens
Als ik jou was zou ik iets met de analist van dienst bij deze wedstrijd doenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, ik wacht op een goede oneliner om hem aan te passen.
Hij is het alleen een beetje erg serieus gaan nemen, het lijkt wel alsof hij hier posten als zijn levenswerk ziet.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:17 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Hij hoort nou eenmaal bij fok, net als advertenties.
Zucht.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:18 schreef GGMM het volgende:
Ik bande mensen daarom alleen nooit. Omdat ik zo'n ontzettend goede moderator was die net deed alsof hij het normale minderwaardige volk respecteerde.
Dat is dan ook zo.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij is het alleen een beetje erg serieus gaan nemen, het lijkt wel alsof hij hier posten als zijn levenswerk ziet.
Is het ook. Sowieso m'n toto weer verkeerd.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:19 schreef Caland het volgende:
Ik vind Vitesse - Willem II echt een hele slechte wedstrijd.
Heel mooi voor Ondaan dat hij scoort, om vervolgens (mogelijk ernstig) geblesseerd uit te vallen. Einde verhaalquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:19 schreef Caland het volgende:
Ik vind Vitesse - Willem II echt een hele slechte wedstrijd.
Die van Nicky Minaj heb je ook al een hele tijd trouwens. Jammer dat het tussen jullie nooit meer geworden is dan dit.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:18 schreef GGMM het volgende:
Ik bande mensen daarom alleen nooit. Omdat ik zo'n ontzettend goede moderator was die net deed alsof hij het normale minderwaardige volk respecteerde.
Ja, dat vindt Nicki ook.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die van Nicky Minaj heb je ook al een hele tijd trouwens. Jammer dat het tussen jullie nooit meer geworden is dan dit.
Dat kun je toch niet echt gezond noemen.quote:
Ach, als die man daar plezier mee beleeft.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat kun je toch niet echt gezond noemen.
No shit. De beste man spoort niet echt.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat kun je toch niet echt gezond noemen.
Ik ook.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, als die man daar plezier mee beleeft.
Ik vind hem aardig.
Dat idee heb ik vaak niet.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, als die man daar plezier mee beleeft.
Ik vind hem aardig.
Ach ja wie wel.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
No shit. De beste man spoort niet echt.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een taal weer.
Hopelijk bankt Diks zaterdag.
Als Tong dood is zal men pas doorhebben hoe belangrijk hij was voor fok!. Een onbegrepen genie.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij is het alleen een beetje erg serieus gaan nemen, het lijkt wel alsof hij hier posten als zijn levenswerk ziet.
Ik doelde op dat plezier hebben.quote:
Weet ik.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik doelde op dat plezier hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |