Ik laat me niet sturen door iemand die denkt autoriteit uit te kunnen stralen via een online forum.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja leuk nu echt ontopic.
Onlogisch, laten we verder gaan in het PD-topic.
Sorry, ik ben het met je eens en ik zakte net gigantisch door het ijs dus laten we onze mening over Ronaldo opnieuw rondspuien.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik laat me niet sturen door iemand die denkt autoriteit uit te kunnen stralen via een online forum.
Ik ben recalcitrant en blijf gewoon hier
Ik vond de door mij voorgestelde aanpak beter.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry, ik ben het met je eens en ik zakte net gigantisch door het ijs dus laten we onze mening over Ronaldo opnieuw rondspuien.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry, ik ben het met je eens en ik zakte net gigantisch door het ijs dus laten we onze mening over Ronaldo opnieuw rondspuien.
Jij zat 'm te dm'en om mij te noten zeker hé.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond de door mij voorgestelde aanpak beter.
Wat ziekjes maar ik red me wel. Matige voetbalavond verder helaasquote:
Ik zou nu "NSB" kunnen posten. Ik denk dat ik dat achterwege laatquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:00 schreef GGMM het volgende:
Even Danny een PM sturen dat een moderator zijn rechten misbruikt om posts te wijzigen naar schijtlollige opmerkingen.
ow dacht t' kofschipquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:00 schreef Brammess het volgende:
[..]
Vitesse loopd
Nee dat is niet zo logisch
Wat heeft een dergelijke organisatie hiermee te maken?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou nu "NSB" kunnen posten. Ik denk dat ik dat achterwege laat
Hey kopop. Atletico scoorde ook niet tegen PSV.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit is weer zo'n weekend waarin iedere ploeg onder Ado punten pakt.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tering, jij bent echt óntzettend dom.
Moet het er iets mee te maken hebben om het te posten?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wat heeft een dergelijke organisatie hiermee te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |