quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:28 schreef LTVDK het volgende: [..] Nou, de komende maanden niet hoor
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:38 schreef Elfletterig het volgende:
Volgens welingelichte bronnen krijgt het kind trouwens de bijnaam babymoussie, hoewel in de wandelgangen (vooral in de omgeving van Utrecht) ook de term mini-wibi is opgevangen.
Die UI van Timmmmmm toch?quote:
Peter Jan Rens natuurlijk, meneer Kaktus.quote:
Oja, nu zie ik hetquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Peter Jan Rens natuurlijk, meneer Kaktus.
Hij is niet meer bij Virginia dus nu kan ik mijn slag slaan. Ben misschien wel net iets te oud voor hem.quote:
Dank u!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:02 schreef Mani89 het volgende:
Wat leuk anony! Van harte gefeliciteerd.
[ afbeelding ]
Tnx!quote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hij is niet meer bij Virginia dus nu kan ik mijn slag slaan. Ben misschien wel net iets te oud voor hem.
Wat had ze dan voor klachten?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:49 schreef Peunage het volgende:
Toen ik in December op vakantie was had ik ook een momentje twijfel, dacht dat ze zwanger was. Maar volgens de dokter was dat pseodocyesis. False pregnancy. Dodged a bullet there.
Ze "voelde" dat ze zwanger was. Geen menstruatie, maar het was gewoon laat. Zat echt 2 weken te zeuren dat ze groene mango wilde eten, wat best wel moeilijk te krijgen was. Dat soort dingen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat had ze dan voor klachten?
Dan zal het niet lang meer duren.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ze "voelde" dat ze zwanger was. Geen menstruatie, maar het was gewoon laat. Zat echt 2 weken te zeuren dat ze groene mango wilde eten, wat best wel moeilijk te krijgen was. Dat soort dingen.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan zal het niet lang meer duren.
Waarom naar de dokter?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:58 schreef anonymoussie het volgende:
Gelukkig ben ik maandag ook nog vrij, zo toevallig. Meteen naar de dokter enzo.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Abortus natuurlijk, 9 maanden geen seks trekt die echt niet.
Controle. Verwijzing naar ziekenhuis enzo. Misschien moet ze nog bloed laten prikken of zo, checken dat ze niets tekort komt.quote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Abortus natuurlijk, 9 maanden geen seks trekt die echt niet.
Ze zal de komende 9 maanden wel wat tekort komen inderdaad, maar dat spoor je niet op met een bloedtest.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:03 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Controle. Verwijzing naar ziekenhuis enzo. Misschien moet ze nog bloed laten prikken of zo, checken dat ze niets tekort komt.
Dat wil ze niet, maar ano respecteert dat omdat zij de baby moet dragen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:03 schreef Peunage het volgende:
In het begin kan je nog wel gewoon seks hebben toch...
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ze zal de komende 9 maanden wel wat tekort komen inderdaad, maar dat spoor je niet op met een bloedtest.
Wel toch.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ze zal de komende 9 maanden wel wat tekort komen inderdaad, maar dat spoor je niet op met een bloedtest.
Ik had het ergens anders over.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:08 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Wel toch.![]()
Of je bijv geen foliumzuur of zo tekort hebt.
Ik niet.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik had het ergens anders over.
Arnie zit al met zijn hoofd bij de baby.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij zag dus niet what she did there.
Ik zie nu een heel raar beeld voor mequote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Arnie zit al met zijn hoofd bij de baby.
Dat rood kleurt natuurlijk helemaal niet bij dat blauw.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:48 schreef Elfletterig het volgende:
Vaarwel [ afbeelding ]
Hallo
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zie nu een heel raar beeld voor me.
Ja hij heeft toch niks beters te doen de komende maanden ...quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Morgen al beginnen aan de kinderkamer?
Daarom klus jij ook zoveel in huis he?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hij heeft toch niks beters te doen de komende maanden ...
Laag dit ...quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Daarom klus jij ook zoveel in huis he?
Ja zulke gesprekken kunnen we beter in dm houden.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:41 schreef Yasmin23 het volgende:
We hebben iedereen weer weg gejaagd...
Heb je tenminste weer wat geleerd vandaag.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zulke gesprekken kunnen we beter in dm houden.
Hete dm's over klussen in huis.... - goed plan.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zulke gesprekken kunnen we beter in dm houden.
Ik heb bewust voor rood gekozen om het creepier te laten lijken.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat rood kleurt natuurlijk helemaal niet bij dat blauw.
Misschien vanmiddag nog een poging doen?quote:Op zondag 28 februari 2016 10:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik sliep. Het was iig te kort.
Goed plan wel.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien vanmiddag nog een poging doen?
Nee hoorquote:
Is de kinderkamer al af?quote:
Die gaat daar niet bij helpen hoor.quote:
Nee de Gamma of Praxis lijkt me wat handig daarvoor ja.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die gaat daar niet bij helpen hoor.
Hoi Njos.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die gaat daar niet bij helpen hoor.
Ikkie? Heb ik iets verteld over een stedentrip?quote:Op zondag 28 februari 2016 14:23 schreef anonymoussie het volgende:
Hoe was je stedentrip eigenlijk en naar welke stad ben je geweest?
quote:
Ja. Pas geleden toch. Je kom niet kiezen tussen 3 steden zei je toen.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ikkie? Heb ik iets verteld over een stedentrip?
Oja, we zijn uiteindelijk naar Aken gegaan. Was leukquote:Op zondag 28 februari 2016 14:42 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja. Pas geleden toch. Je kom niet kiezen tussen 3 steden zei je toen.
Wat hebben jullie allemaal gedaan daar?quote:Op zondag 28 februari 2016 14:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oja, we zijn uiteindelijk naar Aken gegaan. Was leuk
Beetje rondgelopen in de binnenstad, winkeltjes in en uit, de Dom bezocht + de schatkamer, gelunched en chocolademelk gedronken. Leuk stadje is het en vanuit hier ben je er zo.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:47 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Wat hebben jullie allemaal gedaan daar?
De schatkamer. Nice.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Beetje rondgelopen in de binnenstad, winkeltjes in en uit, de Dom bezocht + de schatkamer, gelunched en chocolademelk gedronken. Leuk stadje is het en vanuit hier ben je er zo.
Het is dan ook niet zo moeilijk om leuker dan Arno Vermeulen te zijn.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:43 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik ben veel leuker natuurlijk.
quote:Op zondag 28 februari 2016 14:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is dan ook niet zo moeilijk om leuker dan Arno Vermeulen te zijn.
Met alle respect, en niks persoonlijksquote:
Daarom zei ik ook natuurlijk.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Met alle respect, en niks persoonlijks
Oké.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:11 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook natuurlijk.
Sjek is allang weg.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:09 schreef Specularium het volgende:
Arno Vermeulen, de huismongool van Studio Sjek.
Dat zijn wel mooie slogans om zomaar van alles te kunnen zeggen.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Met alle respect, en niks persoonlijks
Ja klopt. Maar ik vind ze in sommige gevallen ook wel gepast.quote:Op zondag 28 februari 2016 19:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat zijn wel mooie slogans om zomaar van alles te kunnen zeggen.
Wel handig ook.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar ik vind ze in sommige gevallen ook wel gepast.
Zo is het.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind het goed van je.
#TeamRTL7
quote:Op zondag 28 februari 2016 21:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wel handig ook.
'Niets persoonlijks hoor, maar je bent echt een lul. Met alle respect'
Nou nou nou.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:20 schreef Yasmin23 het volgende:
Die kanker tv die elke fucking dag de hele dag aan staat
...............................................................................................................quote:
quote:Op zondag 28 februari 2016 22:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
...............................................................................................................
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je nog steeds niet waar het vandaan komt?quote:Op zondag 28 februari 2016 22:20 schreef Yasmin23 het volgende:
Die kanker tv die elke fucking dag de hele dag aan staat
Nee. heb het al aan twee buren gevraagd en zij zeggen het niet te zijn. K ga nu ook niet aanbellen, tis te laat en ik ben niet zo aardig op dit moment.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Weet je nog steeds niet waar het vandaan komt?
Briefje ophangen in de gang anders?quote:Op zondag 28 februari 2016 22:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee. heb het al aan twee buren gevraagd en zij zeggen het niet te zijn. K ga nu ook niet aanbellen, tis te laat en ik ben niet zo aardig op dit moment.
Die is er niet. Is een open portiek. Ik woon op de eerste verdieping. Boven mij 1 woonlaag en onder mij een woning.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Briefje ophangen in de gang anders?
Dat hoor ik niet. Hoor zo'n constante bass als er wordt gesproken of muziek speelt.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Welk programma staat er nu op?
De hele dag RTL5.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat hoor ik niet. Hoor zo'n constante bass als er wordt gesproken of muziek speelt.
Welk programma... Dat moest er nog es bij komen.
Ik zie er de humor niet meer van in.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:37 schreef YokiKater het volgende:
Oh lolz.. this is very interesting!Zo jammer dat Yasmin niet in de buurt woont.
Nee ik ben al voorzien, zonder boven- en onderburen.quote:
Stik er inquote:Op zondag 28 februari 2016 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik ben al voorzien, zonder boven- en onderburen.
Dat snap ik, en ik snap de frustratie.. Maar mijn evil fucking mind vindt dit soort dingen hartstikke leuk. Er zijn altijd mogelijkheden, maar daar kan en mag ik je niks over uitleggen.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik zie er de humor niet meer van in.
quote:
Liefste doe ik ze gewoon wat aan. Of hoop ik dat de bovenburen van de trap af flikkeren.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat snap ik, en ik snap de frustratie.. Maar mijn evil fucking mind vindt dit soort dingen hartstikke leuk. Er zijn altijd mogelijkheden, maar daar kan en mag ik je niks over uitleggen.
Het is je vergevenquote:
Straks staat wijkagent Jaap voor je deur.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Liefste doe ik ze gewoon wat aan. Of hoop ik dat de bovenburen van de trap af flikkeren.
Ja doe ik gewoon niet open voor Jaap.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Straks staat wijkagent Jaap voor je deur.
Gooi anders een briefje bij je naaste buren in de bus. Omschrijf je klacht, zeg dat vooral de basklanken erg doordreunen en vraag de buren of ze eens naar de geluidsinstelling van hun tv willen kijken.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:45 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar tis leuk huis hoor. Half open keuken. 2 kamer woning. Grote woonkamer plus slaapkamer. Badkamer met groot bad en aparte douche. En groot balkon van 36 vierkante meter.
Iemand?
Neuh, dat is niet liev. Maar met wat Harry Potter toverstokjes magie is het soms wel grappig om dit soort mensen kennis te laten maken met iets als de hamsterdance of zo, of je eigen favoriete muziek.. wat jij wilquote:Op zondag 28 februari 2016 22:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Liefste doe ik ze gewoon wat aan. Of hoop ik dat de bovenburen van de trap af flikkeren.
Yasmin heeft kampers als buren.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gooi anders een briefje bij je naaste buren in de bus. Omschrijf je klacht, zeg dat vooral de basklanken erg doordreunen en vraag de buren of ze eens naar de geluidsinstelling van hun tv willen kijken.
Nou wilde morgen dus aanbellen bij mijn buurvrouw hiernaast, in het andere portiek maar ze is niet thuis dus zij is het ook niet...quote:Op zondag 28 februari 2016 22:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gooi anders een briefje bij je naaste buren in de bus. Omschrijf je klacht, zeg dat vooral de basklanken erg doordreunen en vraag de buren of ze eens naar de geluidsinstelling van hun tv willen kijken.
Dan staan die stampers van boven aan de deurquote:Op zondag 28 februari 2016 22:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Neuh, dat is niet liev. Maar met wat Harry Potter toverstokjes magie is het soms wel grappig om dit soort mensen kennis te laten maken met iets als de hamsterdance of zo, of je eigen favoriete muziek.. wat jij wil
Lekker heel de dag sterren.nl aan.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Yasmin heeft kampers als buren.
Daarom is het jammer dat ik niet kan helpen, want dan doe ik toch gewoon open. Ik ben net zo groot als die deurquote:Op zondag 28 februari 2016 22:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dan staan die stampers van boven aan de deur
Hoeveel verdachten zijn er dan nog?quote:Op zondag 28 februari 2016 22:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou wilde morgen dus aanbellen bij mijn buurvrouw hiernaast, in het andere portiek maar ze is niet thuis dus zij is het ook niet...
Ja ik dus niet en ben eigenlijk best een schijthaas wat betreft conflicten :pquote:Op zondag 28 februari 2016 22:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daarom is het jammer dat ik niet kan helpen, want dan doe ik toch gewoon open. Ik ben net zo groot als die deur
Nou denk 2 woningen. Als de andere de waarheid zeggen. :pquote:Op zondag 28 februari 2016 22:49 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hoeveel verdachten zijn er dan nog?
Ja maar dan heeft ze dus straks ook geen deur meer jou kennende.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daarom is het jammer dat ik niet kan helpen, want dan doe ik toch gewoon open. Ik ben net zo groot als die deur
quote:Op zondag 28 februari 2016 22:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou wilde morgen dus aanbellen bij mijn buurvrouw hiernaast, in het andere portiek maar ze is niet thuis dus zij is het ook niet...
Daarom nooit IRL, gewoon Harry Potter stijl. IT works.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar dan heeft ze dus straks ook geen deur meer jou kennende.
quote:Op zondag 28 februari 2016 22:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Neuh, dat is niet liev. Maar met wat Harry Potter toverstokjes magie is het soms wel grappig om dit soort mensen kennis te laten maken met iets als de hamsterdance of zo, of je eigen favoriete muziek.. wat jij wil
Maar dan moet je audio wel met wifi of bluetooth verbonden zijn, anders kun je nog niks.quote:
Voor tv dus ook niet geschiktquote:Op zondag 28 februari 2016 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan moet je audio wel met wifi of bluetooth verbonden zijn, anders kun je nog niks.
Is het bloetoet of bloetoef?quote:Op zondag 28 februari 2016 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan moet je audio wel met wifi of bluetooth verbonden zijn, anders kun je nog niks.
Bloetoet, ik heb geen spraakgebrek ofzo.quote:
Iedereen is tegenwoordig toch helemaal hip en modern?quote:Op zondag 28 februari 2016 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn tv heb ik bewust niet-smart gekochtquote:Op zondag 28 februari 2016 23:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Iedereen is tegenwoordig toch helemaal hip en modern?
Kijk je tegen de achterkant?quote:Op zondag 28 februari 2016 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn tv heb ik bewust niet-smart gekocht
Dan zijn er altijd nog andere manieren om je statement te maken of om terug te fucken. Ik heb een Harry Potter stok.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Uiteraard, ik ga toch zeker niet iets normaal neer zettenquote:
Ik wel.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Helemaal de weg kwijt.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik draai echt serieus helemaal door.
quote:Op zondag 28 februari 2016 23:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan zijn er altijd nog andere manieren om je statement te maken of om terug te fucken. Ik heb een Harry Potter stok.
[ afbeelding ]
Dat is gewoon de antenne die je van de auto van de buren hebt gejat.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan zijn er altijd nog andere manieren om je statement te maken of om terug te fucken. Ik heb een Harry Potter stok.
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op zondag 28 februari 2016 23:11 schreef Specularium het volgende:
Hey leuk, mijn camera is ook afgeplakt.
Dat vroeg ik maar toen gaf jij antwoord.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is Yoki zijn antenne, moet je aan hem vragen.
Stel je voor dat iemand je je ziet omkleden.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:11 schreef Specularium het volgende:
Hey leuk, mijn camera is ook afgeplakt.
Ligt eraan. Als de TV een Voldemort is dan kan het lastig zijn. Magie is geen makkelijke stof, je moet ervoor naar een speciale school.quote:
Jouw huis? Ga je dan bij LTKVD wonen?quote:
Hoe weet ik nou weer of het een Voldermort tv is dan? De eigenaar is wel oud.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als de TV een Voldemort is dan kan het lastig zijn. Magie is geen makkelijke stof, je moet ervoor naar een speciale school.
Nee das ergens in een dorp. Huur dan wel ergens een kamer :pquote:Op zondag 28 februari 2016 23:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jouw huis? Ga je dan bij LTKVD wonen?
quote:Op zondag 28 februari 2016 23:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe weet ik nou weer of het een Voldermort tv is dan? De eigenaar is wel oud.
Een dorp, typisch weer; past helemaal in het beeld dat ik van hem heb.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee das ergens in een dorp. Huur dan wel ergens een kamer :p
Ja maar jij woont samen met waaghals toch?quote:Op zondag 28 februari 2016 23:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Een dorp, typisch weer; past helemaal in het beeld dat ik van hem heb.
Ik heb wel een kamer voor je anders![]()
Pics van de meubels.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:20 schreef Yasmin23 het volgende:
Voor jullie hier in de slowchat 600 per maand exclusief.
Waarom nou weer?quote:Op zondag 28 februari 2016 23:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Een dorp, typisch weer; past helemaal in het beeld dat ik van hem heb.
Het is serieus, geen grap, geen slechte zaak hoor. Als ik wil cammen gebruik ik een losse USB camera. Zelfs je telefoon is niet veilig als je lutteloos overal op klikt of crappy apps installeert.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Stel je voor dat iemand je je ziet omkleden.
Klopt, is dat een probleem?quote:Op zondag 28 februari 2016 23:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar jij woont samen met waaghals toch?
Weet ik hoor yoki, die van mij is ook afgeplaktquote:Op zondag 28 februari 2016 23:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is serieus, geen grap, geen slechte zaak hoor. Als ik wil cammen gebruik ik een losse USB camera. Zelfs je telefoon is niet veilig als je lutteloos overal op klikt of crappy apps installeert.
Nice, je hebt Netflix toch?quote:Op zondag 28 februari 2016 23:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb wel een nieuwe bank![]()
[ afbeelding ]
Matig weer dit.quote:
Hij is een beetje gereserveerd ja.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vond hem niet echt uitnodigend overkomen hier op fok...
Mja... :pquote:Op zondag 28 februari 2016 23:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hij is een beetje gereserveerd ja.
Bij Njos weet ik dat zo net nog niet, zij vindt mij op de een of andere manier niet heel aardig ofzoquote:Op zondag 28 februari 2016 23:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat is alleen maar een compliment
Krijg dat gevoel eerder bij Uccie:pquote:Op zondag 28 februari 2016 23:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij Njos weet ik dat zo net nog niet, zij vindt mij op de een of andere manier niet heel aardig ofzo
Die wil mij sowieso van een brug gooien.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Krijg dat gevoel eerder bij Uccie:p
quote:Op zondag 28 februari 2016 23:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb wel een nieuwe bank![]()
[ afbeelding ]
Bedankt, maar ik vind die vloer niet mooi.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:28 schreef Yasmin23 het volgende:
specu. als je die bank mooi vindt kan je mijn huis huren?
Hmz. Wat voor vloer vind je wel mooi?quote:Op zondag 28 februari 2016 23:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik vind die vloer niet mooi.
Het gaat er toch om dat yasmin je aardig vindtquote:Op zondag 28 februari 2016 23:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij Njos weet ik dat zo net nog niet, zij vindt mij op de een of andere manier niet heel aardig ofzo
quote:Op zondag 28 februari 2016 23:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien wat voor jou? Voor er bij als je vriendin straks last krijgt van haar hormonen?
Als ik langskom dan heb je geen last van de buren, kunnen we gewoon Netflixen en chillen.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar ik zit daar dus nooit meer vanwege de buren
Je weet wat ze bedoelen met netflix en chillen he...quote:Op zondag 28 februari 2016 23:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als ik langskom dan heb je geen last van de buren, kunnen we gewoon Netflixen en chillen.
quote:Op zondag 28 februari 2016 23:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmz. Wat voor vloer vind je wel mooi?
Dan zal ze eerst haar heftruckcertificaat moeten halen.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die wil mij sowieso van een brug gooien.
Doe ik niet moeilijk over, ik ben gezellig.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je weet wat ze bedoelen met netflix en chillen he...
quote:Op zondag 28 februari 2016 23:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Doe ik niet moeilijk over, ik ben gezellig.
Je kunt ook gewoon een paar pilletjes van Yoki lenen, dan zie je ook allemaal rare dingen.quote:
Dat is sowieso het belangrijkste, maar ik had het nu even over die sneer van jequote:Op zondag 28 februari 2016 23:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Het gaat er toch om dat yasmin je aardig vindt
Slagroomtaartjes, alles.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een paar pilletjes van Yoki lenen, dan zie je ook allemaal rare dingen.
Ja echt warm is het er alleen niet.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
IJmuiden aan Zee is ook heel mooi, breed strand.. veel zand, duinen. Het is net een woestijn.
Kan ik makkelijk voor zorgen.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja echt warm is het er alleen niet.
CTRL shift en naar beneden scrollen.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:48 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb tever ingezoomd op mijn scherm.. Help...
Ctrl + 0quote:Op zondag 28 februari 2016 23:48 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb tever ingezoomd op mijn scherm.. Help...
Was vorig jaar toch al alleen gegaan.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:52 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Beetje eenzaam en gevaarlijk?
Die eerste.. rondleiding, alles. Famous shit.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:49 schreef Yasmin23 het volgende:
Nevermind :p
Eerste hit google
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Kijk de 2e danquote:Op zondag 28 februari 2016 23:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die eerste.. rondleiding, alles. Famous shit.
Ja maar jij hebt een snor.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Was vorig jaar toch al alleen gegaan.
Dat is niet heel aardig van je om te zeggen Arno.quote:
quote:Op zondag 28 februari 2016 23:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus dan is het niet zo gevaarlijk
Fatima is ook lief voor mij altijd.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is niet heel aardig van je om te zeggen Arno.
Nee Thailand :pquote:Op zondag 28 februari 2016 23:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Expeditie Robinson? Adam zoekt Eva?
Ja daarom snap ik niet dat je nu opeens zo gemeen bentquote:Op zondag 28 februari 2016 23:57 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Fatima is ook lief voor mij altijd.
Sorry bro.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daarom snap ik niet dat je nu opeens zo gemeen bent
Ja ik begrijp het wel, je hebt wat frustraties, don't worryquote:
quote:Op zondag 28 februari 2016 23:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik begrijp het wel, je hebt wat frustraties, don't worry
Lekker bij 12 graden in de stromende regen naar de hoogovens staren, klinkt wel als een tropisch paradijs ja.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja ver weg en veel heb je er niet aan. Ik zit dichterbij, special price for you!
Meids die bij mij zijn kijken niet naar de Hoogovens, die kijken naar mijn ogen en dat is genoeg. De temperatuur stijgt, de passie, de baard, de mannelijkheid.. Een ware viking met een betoverende verovering. Alles vervliegt in een moment van pure samensmelting die in nog geen enkele droom is voorgekomen. Dit lees je niet in boeken, dit is echt. Het is Yoki, Yokiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!quote:Op maandag 29 februari 2016 00:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker bij 12 graden in de stromende regen naar de hoogovens staren, klinkt wel als een tropisch paradijs ja.
quote:Op maandag 29 februari 2016 00:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Meids die bij mij zijn kijken niet naar de Hoogovens, die kijken naar mijn ogen en dat is genoeg. De temperatuur stijgt, de passie, de baard, de mannelijkheid.. Een ware viking met een betoverende verovering. Alles vervliegt in een moment van pure samensmelting die in nog geen enkele droom is voorgekomen. Dit lees je niet in boeken, dit is echt. Het is Yoki, Yokiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!
Ik was vrij vanmorgen, naar de huisarts met mijn vriendin geweest enzo, die het nieuws dus vanmorgen nog een x heeft bevestigd.quote:Op maandag 29 februari 2016 09:37 schreef Elfletterig het volgende:
Eindelijk wat leven in de brouwerij. Waar is de reguliere ochtendcrew trouwens? Hebben die ineens allemaal een leven gekregen of zo?
= lithium + the notebookquote:Op maandag 29 februari 2016 00:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Meids die bij mij zijn kijken niet naar de Hoogovens, die kijken naar mijn ogen en dat is genoeg. De temperatuur stijgt, de passie, de baard, de mannelijkheid.. Een ware viking met een betoverende verovering. Alles vervliegt in een moment van pure samensmelting die in nog geen enkele droom is voorgekomen. Dit lees je niet in boeken, dit is echt. Het is Yoki, Yokiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!
Tijd voor een officiële felicitatie dan:Pquote:Op maandag 29 februari 2016 09:56 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik was vrij vanmorgen, naar de huisarts met mijn vriendin geweest enzo, die het nieuws dus vanmorgen nog een x heeft bevestigd.
Dank je, Fatima.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Tijd voor een officiële felicitatie dan:P
Gefeliciteerd![]()
![]()
Mooiquote:Op maandag 29 februari 2016 09:56 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik was vrij vanmorgen, naar de huisarts met mijn vriendin geweest enzo, die het nieuws dus vanmorgen nog een x heeft bevestigd.
En heeft hij nog geholpen met verven?quote:Op maandag 29 februari 2016 09:56 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Kom jij anders helpen?quote:Op maandag 29 februari 2016 10:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En heeft hij nog geholpen met verven?
Heb je daar twee artsen voor nodig?quote:
quote:Op maandag 29 februari 2016 11:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb je daar twee artsen voor nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |