quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:28 schreef LTVDK het volgende: [..] Nou, de komende maanden niet hoor
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:38 schreef Elfletterig het volgende:
Volgens welingelichte bronnen krijgt het kind trouwens de bijnaam babymoussie, hoewel in de wandelgangen (vooral in de omgeving van Utrecht) ook de term mini-wibi is opgevangen.
Die UI van Timmmmmm toch?quote:
Peter Jan Rens natuurlijk, meneer Kaktus.quote:
Oja, nu zie ik hetquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Peter Jan Rens natuurlijk, meneer Kaktus.
Hij is niet meer bij Virginia dus nu kan ik mijn slag slaan. Ben misschien wel net iets te oud voor hem.quote:
Dank u!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:02 schreef Mani89 het volgende:
Wat leuk anony! Van harte gefeliciteerd.
[ afbeelding ]
Tnx!quote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hij is niet meer bij Virginia dus nu kan ik mijn slag slaan. Ben misschien wel net iets te oud voor hem.
Wat had ze dan voor klachten?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:49 schreef Peunage het volgende:
Toen ik in December op vakantie was had ik ook een momentje twijfel, dacht dat ze zwanger was. Maar volgens de dokter was dat pseodocyesis. False pregnancy. Dodged a bullet there.
Ze "voelde" dat ze zwanger was. Geen menstruatie, maar het was gewoon laat. Zat echt 2 weken te zeuren dat ze groene mango wilde eten, wat best wel moeilijk te krijgen was. Dat soort dingen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat had ze dan voor klachten?
Dan zal het niet lang meer duren.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ze "voelde" dat ze zwanger was. Geen menstruatie, maar het was gewoon laat. Zat echt 2 weken te zeuren dat ze groene mango wilde eten, wat best wel moeilijk te krijgen was. Dat soort dingen.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan zal het niet lang meer duren.
Waarom naar de dokter?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:58 schreef anonymoussie het volgende:
Gelukkig ben ik maandag ook nog vrij, zo toevallig. Meteen naar de dokter enzo.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Abortus natuurlijk, 9 maanden geen seks trekt die echt niet.
Controle. Verwijzing naar ziekenhuis enzo. Misschien moet ze nog bloed laten prikken of zo, checken dat ze niets tekort komt.quote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Abortus natuurlijk, 9 maanden geen seks trekt die echt niet.
Ze zal de komende 9 maanden wel wat tekort komen inderdaad, maar dat spoor je niet op met een bloedtest.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:03 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Controle. Verwijzing naar ziekenhuis enzo. Misschien moet ze nog bloed laten prikken of zo, checken dat ze niets tekort komt.
Dat wil ze niet, maar ano respecteert dat omdat zij de baby moet dragen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:03 schreef Peunage het volgende:
In het begin kan je nog wel gewoon seks hebben toch...
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ze zal de komende 9 maanden wel wat tekort komen inderdaad, maar dat spoor je niet op met een bloedtest.
Wel toch.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ze zal de komende 9 maanden wel wat tekort komen inderdaad, maar dat spoor je niet op met een bloedtest.
Ik had het ergens anders over.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:08 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Wel toch.![]()
Of je bijv geen foliumzuur of zo tekort hebt.
Ik niet.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik had het ergens anders over.
Arnie zit al met zijn hoofd bij de baby.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij zag dus niet what she did there.
Ik zie nu een heel raar beeld voor mequote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Arnie zit al met zijn hoofd bij de baby.
Dat rood kleurt natuurlijk helemaal niet bij dat blauw.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:48 schreef Elfletterig het volgende:
Vaarwel [ afbeelding ]
Hallo
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zie nu een heel raar beeld voor me.
Ja hij heeft toch niks beters te doen de komende maanden ...quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Morgen al beginnen aan de kinderkamer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |