SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!topics van WIDM 2016
• RLS / [WIDM 2016] Algemeen #1 - Laat de voorpret beginnen!
• RLS / [WIDM 2016] De kandidaten
• RLS / [WIDM 2016] Wie is de Mol? Prono 2016 #1
• RLS / [WIDM 2016] Het grote hints en theorieėn topic!
• RLS / [WIDM 2016] De pot - Follow the money..
• RLS / Het mozaļek op de achterkant van het geld.
• RLS / [WIDM 2016] De tweets van de Mol
• RLS / [WIDM 2016] De WIDM-app
• WIDM 2016 livetopics, live meeposten tijdens de uitzendingen!
Poll: Wie is de mol?
• Klaas
• Tim
• Annemieke
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
[ Bericht 1% gewijzigd door Moira op 27-02-2016 20:06:38 ]Fuck the EBU.
Je kan ook maar 1x stemmenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:02 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb 2 keer op Klaas gestemd in de poll maar het blijft op 11
Ik wilde bij post 294 al slotten ofzo maar tegen de tijd dat m'n laptop meewerkte was het al post 301quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:00 schreef heywoodu het volgende:
Als ik Moira was geweest zou ik 100% zeker expres door het slotje gepost hebben met "Niets is wat het lijkt".
Je hebt ook nog 25minuten om te puzzelenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ohja. Internet en laptop doen alleen ziek traag, dus komt zo![]()
Ik heb aflevering 4 nog af gekregen, moet nog ff uploaden. Maar vanavond komen er ook weer nieuwe briefjes bij he? Is vooral belangrijk dat ik t voor volgende week af heb. Nog maar 27 briefjes (excl wat vandaag komt) te gaan iigquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:05 schreef opreis het volgende:
[..]
Je hebt ook nog 25minuten om te puzzelen
Ik was eerder op Tim.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:07 schreef heywoodu het volgende:
Als eerste gestemd, op Annemieke. Dus is het Annemieke.
Dan hoop ik voor jou dat Klaas een goede dag heeft vandaag en weinig geld in de pot komtquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb aflevering 4 nog af gekregen, moet nog ff uploaden. Maar vanavond komen er ook weer nieuwe briefjes bij he? Is vooral belangrijk dat ik t voor volgende week af heb. Nog maar 27 briefjes (excl wat vandaag komt) te gaan iig
Toen ik de topic ging kijken stond 't al op 11 ! Ik heb helemaal niet met de poll mee kunnen doen.quote:
Me tooquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:09 schreef opreis het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor jou dat Klaas een goede dag heeft vandaag en weinig geld in de pot komt
Oh, apartquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Toen ik de topic ging kijken stond 't al op 11 ! Ik heb helemaal niet met de poll mee kunnen doen.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:15 schreef franklop het volgende:
Kan iemand me weer DM sturen als het start? Danke
Zet hem gewoon nu op NPO 1. Probleem opgelost.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:15 schreef franklop het volgende:
Kan iemand me weer DM sturen als het start? Danke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |