abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160258210
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 14:29 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Het probleem is vooral dat een gedegen dialoog ontbreekt en veel linkse partijen een soort schrikreactie hebben bij het horen van 'het verdedigen van onze manier van leven'. Als je dit telkens afdoet als racisme en fascisme werk je vanzelf (extreem)rechtse partijen in de hand.
Valt wel mee. Wat wordt er in de hand gewerkt? Een hogere opkomst voor een carnavalesk clubje als pegida? Electoraal succes voor de PVV? Dat zou ook weinig invloed hebben, gezien hij heus niet de grootste partij wordt.

Waar ben je dan bang voor?
pi_160258220
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 14:32 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Gelukkig is extreem rechts maar klein in NL en stelt het eigenlijk niks voor.
Extreem-links daarin tegen is wel machtig, en hun partij(Groenlinks) heeft zelfs vertegenwoordiging in het parlement en gemeenteraden.
-He who makes peacefull revolution impossible, makes violent revolution inevitable-<br />John F Kennedy
<a href="http://www.harpersbazaar.nl/cultuur-reizen/news/a2125/onderzoek-taalpuristen-zijn-vreselijke-mensen/" rel="nofollow" target="_blank">http://www.harpersbazaar.(...)n-vreselijke-mensen/</a>
pi_160258221
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 14:32 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Wat bedoelen ze met 'onze manier van leven'?
Ik spreek niet voor hen, maar puur voor mijzelf. Zoals Zizek het stelt;

Refugees should be assured of their safety, but it should also be made clear to them that they must accept the destination allocated to them by European authorities, and that they will have to respect the laws and social norms of European states: no tolerance of religious, sexist or ethnic violence; no right to impose on others one’s own religion or way of life; respect for every individual’s freedom to abandon his or her communal customs, etc. If a woman chooses to cover her face, her choice must be respected; if she chooses not to cover her face, her freedom not to do so must be guaranteed. Such rules privilege the Western European way of life, but that is the price to be paid for European hospitality.

Verder, ik heb absoluut niks met Pegida en vind het een ontzettend kansloos gebeuren, laat dat duidelijk zijn.
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
  zaterdag 27 februari 2016 @ 14:33:47 #54
155616 Proximo
For god, king & country
pi_160258222
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 14:33 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]

En José van Leeuwen.
Die zal in het pownews filmpje later vandaag vast nog wel in beeld gebracht worden
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_160258230
Dit was het einde van de demonstratie. De aangerande vrouwen in bijvoorbeeld Keulen bedanken deze 'oink, oink, oink' mensen .

Helden, hoezee !
pi_160258239
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 14:31 schreef D1990 het volgende:

[..]

Ik zag hem nog tijdens een fragment van geenstijl, hij wist niet wat het woord "xenofoob" betekent, eerst zei hij "xenofiel" en daarna "xenofilie", wat een idioot.
Dat zijn toch gewoon bestaande woorden? Verweet hij dat zij tegenstander niet?
pi_160258240
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 14:31 schreef flufffy het volgende:
Ik mis gretta duisenberg in het publiek :')
De oppernazi van links.

Die gooide met hakenkruizen alsof het confetti was.
pi_160258249
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 14:32 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Gelukkig is extreem rechts maar klein in NL en stelt het eigenlijk niks voor.
Is ook absoluut waar, maar de aanwezigheid van dit soort mensen nodigt niet uit om een noodzakelijk debat te voeren terwijl ik denk dat wel nodig is. Dat is het jammere vooral.
- Fernando Pessoa
pi_160258253
Ik word echt doodziek van die tyfustoeter.
pi_160258257
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 14:33 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Hebben die ook een bijpassende muts? _O-
Veelal een SOA, te herkennen aan de crazy-eyes.

Ook vaak te ruiken op afstand.
pi_160258262
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 14:33 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Ik spreek niet voor hen, maar puur voor mijzelf. Zoals Zizek het stelt;

Refugees should be assured of their safety, but it should also be made clear to them that they must accept the destination allocated to them by European authorities, and that they will have to respect the laws and social norms of European states: no tolerance of religious, sexist or ethnic violence; no right to impose on others one’s own religion or way of life; respect for every individual’s freedom to abandon his or her communal customs, etc. If a woman chooses to cover her face, her choice must be respected; if she chooses not to cover her face, her freedom not to do so must be guaranteed. Such rules privilege the Western European way of life, but that is the price to be paid for European hospitality.
O, dat is verre van nationalistisch. Sterker nog: het is bijzonder Europees.
pi_160258268
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 14:34 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Is ook absoluut waar, maar de aanwezigheid van dit soort mensen nodigt niet uit om een noodzakelijk debat te voeren terwijl ik denk dat wel nodig is. Dat is het jammere vooral.
Ik heb liever extreem rechts, dan dit soort mensen. In mijn opinie zijn juist de mensen die helemaal opgaan in hun ideologie over het algemeen intelligenter dan dit soort clowns.
  zaterdag 27 februari 2016 @ 14:35:47 #63
427108 flufffy
totò schillaci
pi_160258271
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 14:33 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Hebben die ook een bijpassende muts? _O-
ze delen kletskousen uit bij antifa ;(
pi_160258278
Mooie quote van Zizek wel. Jammer alleen dat zijn geluid totaal niet gehoord wordt dankzij oinkoinkoink imbecieltjes.
pi_160258279
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 14:34 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Eens. Dit soort mensen zorgen dat redelijke mensen wegblijven.
pi_160258281
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 14:31 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Ik bekritiseer dan ook beide kanten. Dit soort mensen zijn compleet stompzinnig, maar ook het gevolg van het ontbreken van het debat. Heb je een sociaal debat vanuit een neutraal en objectief standpunt, dan is dit ook niet nodig. Dit werkt namelijk de afwezigheid van debat alleen maar in de hand.
Ik heb niets met dat tuig te maken, druiloor.

:{w :{w
pi_160258306
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 14:35 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

O, dat is verre van nationalistisch. Sterker nog: het is bijzonder Europees.
Ja, en dat is ook hetgeen Zizek stelt het eerdere citaat; als wij het behoudt hiervan als racistisch of discriminerend zien rijk je louter een hand naar extreemrechts en etnisch nationalisme dat wil terugkeren naar een geromantiseerde status quo. Ondertussen is er vanuit politiek links nauwelijks een effectief debat hierover. Links versplinterd enorm, ook dankzij identiteitspolitiek welke meer op de voorgrond treedt dan kritiek op kapitalisme.
- Fernando Pessoa
pi_160258311

Te kansloos dat je voor zo'n spandoek moet vrezen voor geweld van de overheid.
  zaterdag 27 februari 2016 @ 14:37:22 #69
155616 Proximo
For god, king & country
pi_160258313
En bij de antifa's begint er alweer geduwd te worden, geheel tegen de verwachting in
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
  zaterdag 27 februari 2016 @ 14:38:07 #70
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_160258325
Ah, de linkse aap komt weer uit de mouw, die lieve geweldloze mensen..
pi_160258328
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 14:37 schreef Glazenmaker het volgende:
[ afbeelding ]
Te kansloos dat je voor zo'n spandoek moet vrezen voor geweld van de overheid.
Dat is heel sneu ja.
pi_160258332
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 14:36 schreef Stompzinnig het volgende:

[..]

Ik heb niets met dat tuig te maken, druiloor.

:{w :{w
Sorry O+ :*
- Fernando Pessoa
  zaterdag 27 februari 2016 @ 14:38:28 #73
427108 flufffy
totò schillaci
pi_160258336
tokkie niveau _O-
pi_160258349
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 14:38 schreef Woelwater het volgende:
Ah, de linkse aap komt weer uit de mouw, die lieve geweldloze mensen..
Beetje linksdraaiend pepperspay zal ze wel leren.
pi_160258361
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 14:34 schreef Hochwinter het volgende:

[..]

Dat zijn toch gewoon bestaande woorden? Verweet hij dat zij tegenstander niet?
Nee, de verslaggeefster noemde hem een xenofoob. Hij raakte helemaal in de war, en zij "ja, dus? maakt dat wat uit dan? Dit is het land van kaas, kaas is de baas" :{
-He who makes peacefull revolution impossible, makes violent revolution inevitable-<br />John F Kennedy
<a href="http://www.harpersbazaar.nl/cultuur-reizen/news/a2125/onderzoek-taalpuristen-zijn-vreselijke-mensen/" rel="nofollow" target="_blank">http://www.harpersbazaar.(...)n-vreselijke-mensen/</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')