Waar zag je dat?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:22 schreef Proximo het volgende:
Leuk, ben van der kooi de bekende nazi is ook weer van de partij zo te zien
Dus juist alles over 1 kam scheren dus?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:23 schreef Glazenmaker het volgende:
Tegen islam in Europa zijn, maar de Afrikaantjes en Aziaatjes wel die barbaarse religie gunnen. Goed bezig.
Die man is Ben van der Kooi, derde van links hier op de foto:quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:25 schreef bamibij het volgende:
ah een sympathisant van voorpost. gezellige mensen zijn dat
Het is vooral erg irrelevant.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:26 schreef Proximo het volgende:
Die palestina vlag wekt ook niet bepaald sympathie op wat mij betreft
ah dacht al dat ik die kop herkende. thanksquote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:26 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Die man is Ben van der Kooi, derde van links hier op de foto:
[ afbeelding ]
Ik doe dat zeker ja. Ik ben ook tegen het christendom en het jodendom. Ik zie echter dat bijna alle christenen hun heilige boeken gelukkig wat minder serieus nemen. Bij moslims zie je dat een substantiële minderheid nog wel echt geloofd helaas. Daarom zie je denk ik ook wat meer anti islam reacties op het internet.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:24 schreef flufffy het volgende:
[..]
Dus juist alles over 1 kam scheren dus?
Het aantal aanwezigen aan beide kanten dat normaal gewoon een baan heeft is op 1 hand te tellen denk ikquote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:27 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Beide partijenmy god, een groot pleidooi voor postnatale abortus.
Op 1 pink waarschijnlijkquote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:28 schreef Proximo het volgende:
[..]
Het aantal aanwezigen aan beide kanten dat normaal gewoon een baan heeft is op 1 hand te tellen denk ik
Die mutsjes zijn nog wel het intelligentste deel van hun betoog.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:28 schreef Liberalisme1 het volgende:
Die varkensmutsjes......
Wat een imbecielen zijn die beroepsremonstranten toch ook.
Het oude testament en de kabbala vertegenwoordigen geen toetsenbord ridders wil je zeggen?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:27 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik doe dat zeker ja. Ik ben ook tegen het christendom en het jodendom. Ik zie echter dat bijna alle christenen hun heilige boeken gelukkig wat minder serieus nemen. Bij moslims zie je dat een substantiële minderheid nog wel echt geloofd helaas. Daarom zie je denk ik ook wat meer anti islam reacties op het internet.
Het probleem is vooral dat een gedegen dialoog ontbreekt en veel linkse partijen een soort schrikreactie hebben bij het horen van 'het verdedigen van onze manier van leven'. Als je dit telkens afdoet als racisme en fascisme werk je vanzelf (extreem)rechtse partijen in de hand.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
Jammer dat Pegida voornamelijk uit imbecielen bestaat.
Er is namelijk niks tegen veel minder islam in Europa. Althans, dat vind ik dan.
Dat weet ik wel zekerquote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:28 schreef Proximo het volgende:
[..]
Het aantal aanwezigen aan beide kanten dat normaal gewoon een baan heeft is op 1 hand te tellen denk ik
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:30 schreef bamibij het volgende:
groepsfoto
oink oink oink
echt verschrikkelijk
Nee, je bent veel te veel aan het nuanceren.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:29 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Het probleem is vooral dat een gedegen dialoog ontbreekt en veel linkse partijen een soort schrikreactie hebben bij het horen van 'het verdedigen van onze manier van leven'. Als je dit telkens afdoet als racisme en fascisme werk je vanzelf (extreem)rechtse partijen in de hand.
Ik bekritiseer dan ook beide kanten. Dit soort mensen zijn compleet stompzinnig, maar ook het gevolg van het ontbreken van het debat. Heb je een sociaal debat vanuit een neutraal en objectief standpunt, dan is dit ook niet nodig. Dit werkt namelijk de afwezigheid van debat alleen maar in de hand.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:30 schreef Liberalisme1 het volgende:
[..]
Nee, je bent veel te veel aan het nuanceren.
Dit zijn volledige imbecielen. Kijk ze nu man, gaan ze 'oink, oink, oinken'. Donder op, hoor.
Ik zag hem nog tijdens een fragment van geenstijl, hij wist niet wat het woord "xenofoob" betekent, eerst zei hij "xenofiel" en daarna "xenofilie", wat een idioot.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:26 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Die man is Ben van der Kooi, derde van links hier op de foto:
[ afbeelding ]
Wat bedoelen ze met 'onze manier van leven'?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:29 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Het probleem is vooral dat een gedegen dialoog ontbreekt en veel linkse partijen een soort schrikreactie hebben bij het horen van 'het verdedigen van onze manier van leven'.
Gelukkig is extreem rechts maar klein in NL en stelt het eigenlijk niks voor.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:29 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Het probleem is vooral dat een gedegen dialoog ontbreekt en veel linkse partijen een soort schrikreactie hebben bij het horen van 'het verdedigen van onze manier van leven'. Als je dit telkens afdoet als racisme en fascisme werk je vanzelf (extreem)rechtse partijen in de hand.
We must abandon the notion that it is inherently racist or proto-fascist for host populations to talk of protecting their 'way of life'. If we don't, the way will be clear for the forward march of anti-immigration sentiment in Europe whose latest manifestation is in Sweden, where according to the latest polling the anti-immigrant Sweden Democrats have overtaken the Social Democrats as the country's most popular party. The standard left-liberal line on this is an arrogant moralism: the moment we give any credence to the idea of 'protecting our way of life', we compromise our position, since we're merely proposing a more modest version of what anti-immigrant populists openly advocate. And this is indeed the cautious approach that centrist parties have adopted in recent years. They reject the open racism of anti-immigrant populists, but at the same time profess that they 'understand the concerns' of ordinary people, and so enact a more 'rational' anti-immigration policy. - Zizek
En José van Leeuwen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:31 schreef flufffy het volgende:
Ik mis gretta duisenberg in het publiek
Hebben die ook een bijpassende muts?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:31 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Ze gaan nu de borderliners meer in beeld brengen ( de tegendemo).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |