SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Muric en Donny bij de selectie, Nouri en Cerny niet.
Hopen dat Gudelj gaat vlammen tegen z'n oude club, maar zal wel weer matig worden.![]()
De Boer: "Volgend seizoen zouden de spelers voldoende ervaring moeten hebben voor Europees succes"
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=271019![]()
Ik word hier zo moe van. Ga eerst eens op een normale manier een kans te creëren ofzo, dat is al lastig zat voor deze ploeg. Laat staan Europees succesquote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:59 schreef Maartenfr12 het volgende:
De Boer: "Volgend seizoen zouden de spelers voldoende ervaring moeten hebben voor Europees succes"
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=271019Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zolang je excelsior niet met gemak wegtikt moet je zulke teksten niet bezigenHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
twitter:CAFCofficial twitterde op zaterdag 27-02-2016 om 16:08:147' IT'S YAYA SANOGOOOOOAAAAAALLLLLLL!!!!! #cafc #CAFCLive reageer retweet
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:CAFCofficial twitterde op zaterdag 27-02-2016 om 16:08:147' IT'S YAYA SANOGOOOOOAAAAAALLLLLLL!!!!! #cafc #CAFCLive reageer retweet
Is niet eens zijn eerste wedstrijd geloof ik, wel goal
[ Bericht 0% gewijzigd door Tagliano op 27-02-2016 16:24:12 ]Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
[ afbeelding ]twitter:CAFCofficial twitterde op zaterdag 27-02-2016 om 16:08:147' IT'S YAYA SANOGOOOOOAAAAAALLLLLLL!!!!! #cafc #CAFCLive reageer retweet
Perfecte gif ook
![]()
Die zijn naar de A1 gestuurd omdat ze daar een lastig programma voor de boeg hebben.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:40 schreef Loserkid het volgende:
Muric en Donny bij de selectie, Nouri en Cerny niet.![]()
Hilarisch. Wat houden ze elkaar weer voor de gek.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:59 schreef Maartenfr12 het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=271019![]()
Hij zegt niets raars, houdt ook een flinke slag om de arm.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hilarisch. Wat houden ze elkaar weer voor de gek.
Het gebrek aan succes in de EL onder Frank is wel schrijnend.![]()
Ik ben inmiddels overleden.![]()
Mij kun je opvegentwitter:CAFCofficial twitterde op zaterdag 27-02-2016 om 17:09:4849' SANOGOOOOO AGAIN! 2-3. #cafc #CAFCLive reageer retweet
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hij staat gewoon een wereldpot te ballen daartwitter:CAFCofficial twitterde op zaterdag 27-02-2016 om 17:13:3153' CHANCE! Sanogo's clever knockdown nearly sends JBG away in the box, but his touch is heavy as keeper collects. #cafc #CAFCLive reageer retweet
Marcquote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:13 schreef Tagliano het volgende:
Mij kun je opvegentwitter:CAFCofficial twitterde op zaterdag 27-02-2016 om 17:09:4849' SANOGOOOOO AGAIN! 2-3. #cafc #CAFCLive reageer retweet
De ziener.![]()
Bijna zijn derde met een lobje, genot. Sanogo schijnt ook nog eens te kunnen sprinten daar
[ Bericht 45% gewijzigd door Tagliano op 27-02-2016 17:38:06 ]Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
twitter:CAFCofficial twitterde op zaterdag 27-02-2016 om 17:43:5884' GOOOOALLLLL!!! SANOOGOOOALALLLLLLLALALALAL! #cafc #CAFCLive reageer retweet
Tjah, spitsenkerkhofBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
De ene topper voor een anderetwitter:CAFCofficial twitterde op zaterdag 27-02-2016 om 17:48:3688' Sanogo pulls up with cramp. He's replaced by Reza Ghoochannejhad. #cafc #CAFCLive reageer retweet
Charltongod
![]()
Die eerste goal maakt ie lekker. Die andere twee goals zijn verwaarloosbaar.. die 2e is gewoon een eigen goal.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
28% van de mensen op VZ vindt dat ajax sanogo te vroeg heeft laten gaan![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
28% van de mensen op VZ vindt dat ajax sanogo te vroeg heeft laten gaanquote:![]()
Ja, maar kijk hoe hij loopt bij die eerste goal. Dat lijkt echt helemaal nergens op. Hoe kan iemand dit ooit als talent hebben bestempeld?!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:12 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Die eerste goal maakt ie lekker. Die andere twee goals zijn verwaarloosbaar.. die 2e is gewoon een eigen goal.
![]()
Wat een goalsquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:43 schreef Tagliano het volgende:
https://streamable.com/uhms
De tweede is het mooiste![]()
![]()
Stuk voor stuk lachwekkende goals, zelfs in Eredivisie verdedigen ze niet zo slechtquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:43 schreef Tagliano het volgende:
https://streamable.com/uhms
De tweede is het mooiste![]()
DE ZAAKWAARNEMER VAN FRANK DE BOER ÉN JOHN VAN DEN BROM
SPORT / 27-02-2016 / 15:06
DOOR MARK VAN DEN HEUVEL
245 SECONDEN LEESTIJD
Ik worstel nu al een paar weken met een terloops gestelde vraag: waarom heeft Donny van de Beek zijn debuut in het eerste elftal van Ajax al lang gemaakt en Abdelhak ‘Appie’ Nouri nog niet? Misschien omdat Van de Beek lichamelijk verder ontwikkeld is dan Nouri, opperde ik in al mijn onschuld. Dat bleek niet het goede antwoord. Hoezo lichamelijk verder ontwikkeld? Heb je Cruijff wel eens gezien toen hij net begon. Modric? Spierballen zijn heus geen eerste vereiste.
Maar wat is dan wel het antwoord? Het bleef me intrigeren. Dribbelkoning Nouri is misschien wel het grootste talent dat De Toekomst de laatste tien jaar heeft voortgebracht, maar wat houdt hem dit seizoen tegen? Waarom zit hij niet wekelijks bij de wedstrijdselectie van De Boer? Vorige week mocht Robert Muric zelfs invallen, die is Nouri ook al voorbij, qua debuut, terwijl Nouri echt een veel betere voetballer is. Een voetballer van de buitencategorie.
Sinkgraven dan, vroeg ik. Zijn komst heeft de opmars van Nouri immers doen stagneren. Maar nee, ook fout.
Het enige juiste antwoord is: Guido Albers, zaakwaarnemer van Frank de Boer én Donny van de Beek Albers is voor het grote publiek misschien een onbekende, maar zijn invloed reikt steeds verder. Zo is hij niet alleen zaakwaarnemer van zijn oude jeugdvriend Frank de Boer, maar ook van Feyenoord-collega Giovanni van Bronckhorst.
Al eerder vroeg ik me af, of al die contrasterende belangen nooit eens zouden wringen.
Nu ben ik verder niet zo’n complotdenker dus geloof ik er weinig van dat De Boer zich in de keuze om Van de Beek eerder te laten doorstromen dan Nouri, heeft laten leiden door zakelijke motieven. Albers staat bij hem op de loonlijst, mag ik hopen, en niet andersom. Maar vrijdag ging ik toch weer twijfelen. Toen liet Frank de Boer zich, al dan niet desgevraagd, uit over de kansen van AZ-trainer John van den Brom om hem straks in Amsterdam op te volgen als trainer van Ajax.
Ik zou zelf zeggen: geen flauw idee. Maar nee, John van den Brom, zo sprak Frank de Boer op plechtige toon, zou straks een hele goede kandidaat zijn. Het was nog net geen vurig pleidooi, maar De Boer noemde Van den Brom wel een ‘goede vriend’. En toen moest ik dus opeens weer heel erg aan Van de Beek en Nouri denken. Want drie keer raden wie de zaakwaarnemer is van John van den Brom, juist, Guido Albers.
Zou daar van tevoren over nagedacht zijn op kantoor, waar ook Rob Witschge zich de hele dag een uur in de rondte spint? Zo van: als die jongen van De Telegraaf straks de ‘opvolgvraag’ stelt, noem John zijn naam dan even? Wat goed is voor jou, is goed voor ons allemaal.
Iedereen weet ondertussen dat Frank Rijkaard kandidaat nummer één is om De Boer straks op te volgen, is het niet aan het einde van dit seizoen, dan wel volgend jaar. Alleen heeft Rijkaard er zelf nog steeds geen zin in, dat was even niet voorzien, dus worden ze in Amsterdam gedwongen om naar alternatieven uit te kijken.
John van den Brom dus. Vorig seizoen leidde hij AZ naar een verrassende derde plaats op de rangrijst, dit seizoen zal niemand er raar van opkijken als hij daar opnieuw in slaagt. Hem rest niks anders dan een mooie transfer naar Amsterdam. Overigens hangt het leven van een voetbaltrainer van toevalligheden aan elkaar want voor het zelfde geld had Van den Brom nu in Amerika gezeten. Hij was daar in onderhandeling met een club, maar vlak voordat ze in de afrondende fase belandden meldde AZ zich. Vond hij toch net iets mooier. Vooral in sportief opzicht. “Want zeg nou eerlijk: Amerika kan altijd nog.”
Ik wens Guido Albers straks veel succes in de onderhandelingen met Ajax en ik hoop ook dat hij een mooie nieuwe uitdaging vindt voor zijn boezemvriend Frank de Boer. De liefhebber van Appie Nouri kan ondertussen alleen maar hopen dat hij binnenkort ook eens met Albers gaat praten, dat schijnt een positieve uitwerking op het aantal speelminuten te hebben.
Ik weiger het te geloven. Maar ja, dat zei ik ook toen mijn vrouw er met een ander vandoor ging.
Bron: HPdetijd.nl
Zit wel wat in. Waarom heeft Nouri geen debuut gehad.![]()
"Ik ben geen complotdenker, maar..."
Verder kun je Frank imo een hele hoop verwijten tactisch gezien en qua opstellingen/wissels, maar ik geloof er totaal niet in dat hij zich door dit soort dingen laat leidenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wat een braaksel weer.quote:
Nouri is simpelweg nog niet klaar voor het grote werk, dat ziet Vincent Bijlo nog wel.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:42 schreef Tagliano het volgende:
"Ik ben geen complotdenker, maar..."![]()
![]()
![]()
graag op anoniem![]()
Veel plezierquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga morgen voor het eerst in tijden weer naar het stadion
Al denk ik niet dat je waar voor je geld gaat krijgenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ach misschien weet Ajax te verrassen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Veel plezier
Al denk ik niet dat je waar voor je geld gaat krijgen
Misschien
Oh.![]()
Ik wil ook wel maar nergens in het stadion zijn meer 2 plekken naast elkaarquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga morgen voor het eerst in tijden weer naar het stadion![]()
![]()
quote:Op zondag 28 februari 2016 00:02 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik wil ook wel maar nergens in het stadion zijn meer 2 plekken naast elkaar
DikzakMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Elke week weer heb je goede hoop op een leuke pot en na 90 minuten vraag je je af waarom je ook alweer hebt gekeken. Al enige tijd niet meer in het stadion geweest, maar denk dat het er dit jaar ook niet echt meer van komt.![]()
Omdat hij er net als Vd Beek overigens nog niet klaar voor is.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:36 schreef wackmack het volgende:
Zit wel wat in. Waarom heeft Nouri geen debuut gehad.![]()
Ik zit vanmiddag in een skybox, hopelijk doen ze hun best om deze bijzondere gelegenheid voor mij een beetje vermakelijk te maken.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Ik hoop dat ze een keer mentaal gaan vandaagHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Ik ben gisteren zo dom geweest om bij KVC Westerlo - Moeskroen te gaan kijken. Zelden zoiets gezien. Ik denk dat ik nu wel immuun ben voor oogaids.
Ik heb er dus wel zin in vanmiddag![]()
![]()
Ajax wint met alle gemak. Wedstrijd is verkocht. Afgesproken dat als Ajax vandaag mag winnen Van den Brom volgend jaar trainer wordt van Ajax.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:36 schreef Ajacied422 het volgende:
1-1.
Met dit erbarmelijke positiespel blijf ik zeer en zeer sceptisch.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Ik ook, hopelijk met de auto een beetje te doen. Kutborsato geeft een middagvoorstelling in ziggodome en er is ook nog een event in HMHquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga morgen voor het eerst in tijden weer naar het stadion
Even a broken clock is right twice a day.![]()
Ga dan ook niet met de autoBehulpzaam als een waterkraan.
Opstelling Ajax: Cillessen; Veltman, Van der Hoorn, Viergever, Dijks; Bazoer, Gudelj, Klaassen; El Ghazi, Milik, Younes![]()
Basis: Cillessen; Veltman, Van der Hoorn, Viergever, Dijks; Bazoer, Klaassen, Gudelj; El Ghazi, Milik, Younes
Bank: Boer, Van Rhijn, Fischer, Schöne, Serero, Van de Beek, Muric
Ik hoop op een 3-1 overwinning![]()
Hier tegenovergestelde, heb eindelijk weer eens wat tijd om een PL wedstrijd te kijken, dus zit nu rustig MU - Arsenal te kijken. Wat zal dat zometeen tegen vallen dan, Ajax - AZquote:Op zondag 28 februari 2016 10:38 schreef FritzWepper het volgende:
Ik ben gisteren zo dom geweest om bij KVC Westerlo - Moeskroen te gaan kijken. Zelden zoiets gezien. Ik denk dat ik nu wel immuun ben voor oogaids.
Ik heb er dus wel zin in vanmiddagWie niet dom is moet slim zijn!![]()
quote:Op zondag 28 februari 2016 16:08 schreef RvLaak het volgende:
Voor de wedstrijd, nog een liedje uit den ouden doosch:
Beat thatRED ONS HENNIEGOD![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)al_in_de_file__.htmlStadion voor de helft vol dus?quote:zo 28 feb 2016, 15:30 | 15 reacties
|
lees voor
Chaos op de weg door dichte tunnels
Voetbalfans Ajax-AZ massaal in de file
AMSTERDAM -
Voor de duizenden Noord-Hollandse voetbalfans op weg naar de wedstrijd Ajax-AZ, begint de spanning al vroeg. De twee tunnels onder het Noordzeekanaal zijn dicht, met lange files tot gevolg.
Dat bevestigt de VID. Over anderhalfuur begint de wedstrijd, maar de files op de A9 naar Amsterdam worden langer en langer door een ongeval in de Wijkertunnel. Tegelijkertijd is de Velsertunnel dicht vanwege werkzaamheden, wat een omslachtige route langs een serie provinciale wegen tot het enige alternatief maakt.
De Verkeers Informatiedienst stelt dat de vertraging voor de tunnel inmiddels is opgelopen tot 45 minuten, omrijden wordt aangeraden om nog op tijd te komen. Overigens liggen de stadions van de twee Noord-Hollandse clubs precies aan het begin en aan het einde van rijksweg A9.
Ook op de A2 vlak voor de afslag ArenA is een korte file ontstaan.![]()
Ik vrees het ergste.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:41 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Hier tegenovergestelde, heb eindelijk weer eens wat tijd om een PL wedstrijd te kijken, dus zit nu rustig MU - Arsenal te kijken. Wat zal dat zometeen tegen vallen dan, Ajax - AZVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Fosu Mensah maakt z'n debuut tegen Arsenal. Lekker spelertjeAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nog steeds een prima spits voor Ajax. Goede loopactie en voorzet van Gudelj ook.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Zoiets?quote:Op zondag 28 februari 2016 17:11 schreef Wave103 het volgende:
Graag wel een snelle 2-0, anders wordt het sowieso al weer billenknijpen![]()
Goeie en leuke pot vandaag. Mag ook wel eens gezegd worden.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Zeg ff dat het tijd is voor de 3-0.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:11 schreef Wave103 het volgende:
Graag wel een snelle 2-0, anders wordt het sowieso al weer billenknijpen![]()
Zou het misschien ook door de tegenstander komen die de bus niet parkeert op de 16?quote:Op zondag 28 februari 2016 17:16 schreef Monolith het volgende:
Goeie en leuke pot vandaag. Mag ook wel eens gezegd worden.![]()
Deels, maar het ziet er vandaag in de omschakeling ook gewoon verzorgd en nauwkeurig uit. Dat was in voorgaande wedstrijden ook vaak wel anders.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:18 schreef Syntix het volgende:
[..]
Zou het misschien ook door de tegenstander komen die de bus niet parkeert op de 16?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Wellicht speelt de beker ook nog mee. Om welke reden dan ook, het is in ieder geval prettig om redelijk op het gemak eens te kunnen kijkenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Het Frank de Boer effect begint eindelijk te werkenquote:Op zondag 28 februari 2016 17:24 schreef Wave103 het volgende:
Wat is er met BazoerLaat weinig goeds zien
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Die jongen is 19 en speelt als een absolute eindbaas.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:24 schreef Wave103 het volgende:
Wat is er met BazoerLaat weinig goeds zien
![]()
Eindelijk een keer een goede voetballende actie van Gudelj bij de 1-0.Behulpzaam als een waterkraan.
Wel weer onbegrijpelijk hoe veel spelers er uitglijden.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
maximaal 4-0 moet te doen zijn hoorquote:Op zondag 28 februari 2016 17:05 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ajax moet gewoon eens goed aan het doelsaldo werken. 6-0 of zo![]()
![]()
Ik neem aan dat je minimaal bedoelt?quote:Op zondag 28 februari 2016 17:28 schreef flufffy het volgende:
[..]
maximaal 4-0 moet te doen zijn hoor![]()
quote:Op zondag 28 februari 2016 17:30 schreef PicoMMP het volgende:
Graag wel een snelle 3-0, anders wordt het sowieso al weer billenknijpen![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: