Ja, holy hell zeg dat. Door jou dikheid voel ik me zoveel beter over mezelf.quote:
Waarschijnlijk trolololt mijn lichaam zich de komende dagen nog wel een paar onsjes omhoogquote:Op maandag 29 februari 2016 10:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, doei, ik ga niet om elk onsje en procentpuntje staan juichen hoor, kom maar terug als je echt iets te melden hebt!
De BMI-grens is verwijderd! Zie OP!quote:Op maandag 29 februari 2016 10:49 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wat doe je dan nog in dit topic.
quote:Op maandag 29 februari 2016 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarschijnlijk trolololt mijn lichaam zich de komende dagen nog wel een paar onsjes omhoog![]()
Ik kom het wel melden als het echt noemenswaardig is
(ik ben deze cyclusweek altijd het lichtst, week 4 van de cyclus, dus ik moet nu pakken wat ik pakken kan zodat ik weer drie weken kan zwijgen over de weegschaal)
Heb jij zeker gedaan?quote:Op maandag 29 februari 2016 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De BMI-grens is verwijderd! Zie OP!
Logisch. Anders moeten we jou hier missen, slankerdquote:Op maandag 29 februari 2016 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
volgens mij was dat degene die dit topic reanimeerde vorige zomer
Ik wil net zeggen, wat je zegt ben je zelf!quote:Op maandag 29 februari 2016 10:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Logisch. Anders moeten we jou hier missen, slankerd(en ik mag het zeggen met mn bmi van 26 muahahaha
)
Obesiboks.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:02 schreef Tink89 het volgende:
Met mijn gewicht van 75 rond vanochtend was m'n bmi 25,059. Da's overgewicht...
Daarom blijf ikquote:Op maandag 29 februari 2016 11:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Geef maar toe, je zou me missen als je hier weggaat.
Nee, obees is boven de 30. Been there, done that. Morbiode obees ook gedaan. Was geen goed idee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |