Juist niet, ik zou ze graag helpen met een hele hoop kleding omdat ik weet hoe moeilijk en duur het is om toffe kleding in dergelijke maten te krijgen.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:17 schreef Brighteyes het volgende:
Was ook verkeerde woordkeus, daarom haalde ik het weg. Krijg het niet verwoord. Het gaat ook niet over mij, jullie hebben het juist over jezelf, maar het voelt alsof er lollig gedaan wordt over dikke mensen.
Net als dat jij zegt dat jouw jas naar dikke Syrische vluchtelingen gaat. Dat is een doodnormale mededeling, en die persoon moet ook wel dik zijn, anders past jouw jas haar niet, dus dat moet ik me verder niet aantrekken.
Vandaar dat ik editte en zei dat ik een dikkere huid moet kweken. Nevermindme, sorry.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.')"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
quote:Op maandag 29 februari 2016 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ik geef niet af op dikke mensen. Maar als het jou zo zwaar valt dan zal ik er extra op proberen te letten
Spijkerbroeken voor minder dan 6 tientjes vind ik in normale maten ook nergens.. Althans, niet degene die ik wil hebbenquote:Op maandag 29 februari 2016 11:39 schreef Rauw. het volgende:
[..]
In mijn geval juist niet, probeer maar eens een obesemaat spijkerbroek te vinden voor onder de 6 tientjes of een fatsoenlijk 5xl poloshirt voor hetzelfde bedrag.
Gewoon (ook nog) betere kwaliteit overhemden in de sale voor 300% minder tegenwoordig.![]()
Enige nadeel is dat ik er dan wel direct 2 koop
oh heel herkenbaarquote:Op maandag 29 februari 2016 11:47 schreef Rauw. het volgende:
Ik ben trouwens altijd een mens met veel zelfspot geweest.
(bijv. als mensen dichtbij mij gingen staan die zelf ook wat dikkig waren vroeg ik of ze wel letten op de maximale belasting van de vloer etc.)
en ik vind het f*cking moeilijk om minder van zulke opmerkingen te maken omdat het lijkt op een negatief zelfbeeld bij m'n huidige uiterlijk
Zolang ik nog afval koop ik echt geen PME Legends.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:49 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Spijkerbroeken voor minder dan 6 tientjes vind ik in normale maten ook nergens.. Althans, niet degene die ik wil hebben
quote:Op maandag 29 februari 2016 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
haha echt he. Ik heb dus allemaal supertoffe jurkjes in maat 42/44 die ik vijf keer heb gedragen en nu gewoon te groot zijn. Zo balen. En een jurkje koop je nog wel voor 60 euro, voor een beetje pak ben je toch minimaal 300 euro kwijt
(al kun je die wel prima 1 maat laten innemen he!)
HOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!quote:Op maandag 29 februari 2016 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
haha echt he. Ik heb dus allemaal supertoffe jurkjes in maat 42/44 die ik vijf keer heb gedragen en nu gewoon te groot zijn. Zo balen. En een jurkje koop je nog wel voor 60 euro, voor een beetje pak ben je toch minimaal 300 euro kwijt
Goede struggles, alleen het is zo flauw als je een kneiter van een dikkie-grap maakt over jezelf en niemand snapt 'm meer.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh heel herkenbaarlastig ook, want ik heb een nieuwe baan sinds november en ze kennen me dus helemaal niet dik hier
vruuger mocht je vanaf BMI 27 hier meeposten toch?quote:Op maandag 29 februari 2016 11:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en ik zit nog niet op BMI25 hoor..scheelt niet veel meer maar ik ben er echt nog niet.
ja inderdaad, dat ze je echt zo aankijken van dafuq heeft zij het overquote:Op maandag 29 februari 2016 11:54 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Goede struggles, alleen het is zo flauw als je een kneiter van een dikkie-grap maakt over jezelf en niemand snapt 'm meer.
Ja, maar mijn fatsoenlijke pakken zijn allemaal sowieso al meer dan 2 maten te groot (en hangen dus al een tijd op zolder). Ik draag nu iets goedkopere pakken, omdat ik geen zin had om een maandsalaris neer te tellen voor pakken die ik toch maar een paar maanden zou dragen.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja kijk als je nou toch je fattiejurkjes (sorry BE Lobiquote:Op maandag 29 februari 2016 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vruuger mocht je vanaf BMI 27 hier meeposten toch?
Watsloos dp?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op maandag 29 februari 2016 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vruuger mocht je vanaf BMI 27 hier meeposten toch?
de goeie verkoop ik (zie sig), de minder goeie zijn gedoneerd aan bakken en zakkenquote:Op maandag 29 februari 2016 12:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja kijk als je nou toch je fattiejurkjes (sorry BE Lobi) in de zak van max gooit, mag je ze eventueel ook heus wel naar mij sturen hoor
Daartoe ben ik dan wel bereid.
Verhip! Niet gezienquote:Op maandag 29 februari 2016 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de goeie verkoop ik (zie sig), de minder goeie zijn gedoneerd aan bakken en zakken
Mooi, ik wel! Heb al wat leuks weggeshoptquote:
Ik heb nog 3 van mooie spijkerbroeken van Indian Rose liggen. Dat is mijn streef (al 6 jaar ongeveerquote:Op maandag 29 februari 2016 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
Oh ik ben na vijf jaar zó klaar met goedkope jeanszodra ik op streef ben ga ik daar even 400 euro tegenaan gooien
Oeh! Te weinig mouw voor mijn smaak helaas! Maar ik ben wel altijd jaloers op de smaak van SQ. En op haar badkamerquote:Op maandag 29 februari 2016 12:30 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Mooi, ik wel! Heb al wat leuks weggeshopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |