We hebben wat hanen nodig in het hoenderhok eyquote:Op maandag 29 februari 2016 11:05 schreef MutedFaith het volgende:
BMI van 24,47 hier.
Maar toch fijn dat ik mag blijven
Been there, done that, still got the T-shirts (en rest van de kleding nog).quote:
ik heb het aan m'n poets gegeven, die verdeelt het onder dikke Syrische asielzoekers.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:07 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Been there, done that, still got the T-shirts (en rest van de kleding nog).
Afgelopen weekend heb ik mijn oude winterjas eens uit de auto gehaald, ik pas er nu 2x in
Iemand die een goed doel weet om dat aan weg te geven? In de kringloop verkopen ze 't maar er zouden toch doelen zijn die dit gewoon verdelen? (voor de lowbudget-fatties?)
haha echt he. Ik heb dus allemaal supertoffe jurkjes in maat 42/44 die ik vijf keer heb gedragen en nu gewoon te groot zijn. Zo balen. En een jurkje koop je nog wel voor 60 euro, voor een beetje pak ben je toch minimaal 300 euro kwijtquote:Op maandag 29 februari 2016 11:11 schreef MutedFaith het volgende:
Bij ons in de buurt staan van die kledingbakken van 't leger des heils waar je oude (maar wel nog bruikbare) kleding in kan dumpen. Als ik t goed heb gebruiken die het dan voor daklozen en andere mensen die t nodig hebben.
Ik moet een nieuwe jas. Dan kunnen mijn oude er ook in.
En ik moet nog nieuwe pakken. Ik heb er nu 1 dat fatsoenlijk past (want niet zo lang geleden gekocht, en expres wat aan de krappe kant genomen). De rest is eigenlijk allemaal te groot, maar ik durf niks nieuws te kopen omdat ik bang ben dat ik dan over een paar maanden weer in de winkel kan staan. Maar 't moet eigenlijk wel, want je begint nu echt te zien dat ze te groot zijn..
Afvallen is duur
Niks om sorry voor te zeggenquote:Op maandag 29 februari 2016 11:17 schreef Brighteyes het volgende:
Was ook verkeerde woordkeus, daarom haalde ik het weg. Krijg het niet verwoord. Het gaat ook niet over mij, jullie hebben het juist over jezelf, maar het voelt alsof er lollig gedaan wordt over dikke mensen.
Net als dat jij zegt dat jouw jas naar dikke Syrische vluchtelingen gaat. Dat is een doodnormale mededeling, en die persoon moet ook wel dik zijn, anders past jouw jas haar niet, dus dat moet ik me verder niet aantrekken.
Vandaar dat ik editte en zei dat ik een dikkere huid moet kweken. Nevermindme, sorry.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
jouw woonkamer was echt goed ontploft toenquote:Op maandag 29 februari 2016 11:21 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Niks om sorry voor te zeggenJe hebt het toch al aangepast?
![]()
En verder heb ik een heleboel weggegeven aan mede-dieetclubbers. Vooral Lucky_Strike heeft een hoop van mijn oude kleding en ik heb een heel tof paars jurkje (al weet ik niet meer van wie) en weer een toffe jas en jurk en broek van Lucky teruggekregen. Ideaal toch
SPOILER: gebabbelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
quote:Op maandag 29 februari 2016 11:25 schreef MutedFaith het volgende:
Maar t dan wel zelf over 'dikke huid' hebben
Dat deed ik dus expres he, om de angel er een beetje uit te halen. Ik weet wel dat ik hypersensitief reageer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 februari 2016 11:27 schreef Brighteyes het volgende:
En het duurt nog heel lang voor het zo ver is, maar ik zie eindelijk mogelijkheden tot unloaden en zelfreflectie, dus over anderhalf jaar ofzo zou ik zo ver moeten zijn dat ik mijn kop eindelijk uit mijn hol kan gaan trekken en proberen wat minder labiel te worden.![]()
Oooh maar dat klinkt heerlijk! Kan me voorstellen dat je daar van gaat hyperenSPOILER: gebabbelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Ik ben tussen 2011 en 2016 drie schalen gegroeid (Da's van MBO instroomniveau naar universitair instroomniveau zeg maar) waarvan ik de laatste twee schalen omhoog ben gegaan terwijl ik 4 dagen werkte en twee uur per werkdag kolfde zo ongeveer. Justsayinquote:Op maandag 29 februari 2016 11:34 schreef Barreltje het volgende:
Ohw BE! wat een fijne optie.. en gewoon het idee dat het ZOU kunnen! hoe fijn!
ik zou zo graag 4 dagen in de week willen gaan werken![]()
maar dat gaat dan ook weer niet zo makkelijk.. en eigenlijk is voor werk alleen een excuus een baby.. hee! hoppa![]()
want "je wil toch carrier maken, dat kan alleen in 5 dagen per week en niet in 4.. "
In mijn geval juist niet, probeer maar eens een obesemaat spijkerbroek te vinden voor onder de 6 tientjes of een fatsoenlijk 5xl poloshirt voor hetzelfde bedrag.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:11 schreef MutedFaith het volgende:
Bij ons in de buurt staan van die kledingbakken van 't leger des heils waar je oude (maar wel nog bruikbare) kleding in kan dumpen. Als ik t goed heb gebruiken die het dan voor daklozen en andere mensen die t nodig hebben.
Ik moet een nieuwe jas. Dan kunnen mijn oude er ook in.
En ik moet nog nieuwe pakken. Ik heb er nu 1 dat fatsoenlijk past (want niet zo lang geleden gekocht, en expres wat aan de krappe kant genomen). De rest is eigenlijk allemaal te groot, maar ik durf niks nieuws te kopen omdat ik bang ben dat ik dan over een paar maanden weer in de winkel kan staan. Maar 't moet eigenlijk wel, want je begint nu echt te zien dat ze te groot zijn..
Afvallen is duur
ohja! ik geloof wel dat ik het kan.. de bedrijfscultuur nog niet echt..quote:Op maandag 29 februari 2016 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben tussen 2011 en 2016 drie schalen gegroeid (Da's van MBO instroomniveau naar universitair instroomniveau zeg maar) waarvan ik de laatste twee schalen omhoog ben gegaan terwijl ik 4 dagen werkte en twee uur per werkdag kolfde zo ongeveer. Justsayin![]()
Als je het kan, dan kan je het ook in 32 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op maandag 29 februari 2016 11:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ohja! ik geloof wel dat ik het kan.. de bedrijfscultuur nog niet echt..Ja dat is wel ruk inderdaad. Moet ook zeggen dat mijn huidige afdeling er veel minder op is ingericht dan mijn vorige.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |