quote:PSV-trainer Phillip Cocu heeft zijn ploeg gecomplimenteerd met het volwassen optreden tegen ADO Den Haag (2-0), daags na de Europese confrontatie met Atlético Madrid.
Het is dat van Ginkel zijn hak tegen dat zondagsschot aangooit, anders was dat schot zo ongeveer tegen de cornervlag aangekomen.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:30 schreef Doublepain het volgende:
Locadia stond weer de hele wedstrijd te prutsen en natuurlijk doet Cocu daar niks aan, speel dan 442 of zet hem op de bank, hij heeft geen snelheid, pass en dribbel vermogen.
LEKKER HOOR RIKKERTtwitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 27-02-2016 om 18:28:14Atlético Madrid wint vanmiddag uit met 0-1 bij Real Madrid. Dat zegt ook wel iets over het niveau waar PSV eerder deze week op actief was. reageer retweet
Rot eens op met je caps.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:54 schreef Ajacied422 het volgende:
LEKKER HOOR RIKKERTtwitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 27-02-2016 om 18:28:14Atlético Madrid wint vanmiddag uit met 0-1 bij Real Madrid. Dat zegt ook wel iets over het niveau waar PSV eerder deze week op actief was. reageer retweet
Ik vraag me af of vGinkel net als met Guardado blijft volgend seizoen, speelt niet onaardig. Alleen jammer dat Hendrix de klos is.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:47 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het is dat van Ginkel zijn hak tegen dat zondagsschot aangooit, anders was dat schot zo ongeveer tegen de cornervlag aangekomen.
Het is met name een heel positieve jongen. Armen om jongens heen slaan, juichen of je de CL finale hebt gewonnen. Doet die goed. Maar ik vind dat Hendrix meer kansen had verdiend.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vraag me af of vGinkel net als met Guardado blijft volgend seizoen, speelt niet onaardig. Alleen jammer dat Hendrix de klos is.
Eens, als vGinkel nu tegen Atletico of ajax er 3 inprikt ben je hem kwijt.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is met name een heel positieve jongen. Armen om jongens heen slaan, juichen of je de CL finale hebt gewonnen. Doet die goed. Maar ik vind dat Hendrix meer kansen had verdiend.
Bedankt Hansquote:Op zondag 28 februari 2016 12:19 schreef tja77 het volgende:
Kans dat Guardado en Pröpper blijven, en van Ginkel definitief wordt overgenomen is natuurlijk aanwezig, maar niet vanzelfsprekend.
quote:Op zondag 28 februari 2016 12:19 schreef tja77 het volgende:
Kans dat Guardado en Pröpper blijven, en van Ginkel definitief wordt overgenomen is natuurlijk aanwezig, maar niet vanzelfsprekend.
Ja wat nou Tommie?quote:
Volgens mij wordt daar niet vanuit gegaan hoor, kijk maar naar de posts boven je. Ik vond je uitspraak nogal gewaagdquote:Op zondag 28 februari 2016 12:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja wat nou Tommie?
Er wordt hier vanuit gegaan dat van Ginkel na een verhuurperiode aan PSV automatisch PSV'er wordt.
Ik vind het knap hoe jij in één regel zoveel open deuren in kan trappen, dus bedankt voor je bijdrage. Ik heb hardop gelachen.quote:
Er wordt door 1 iemand gezegd dat Hendrix meer kansen had verdient.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt daar niet vanuit gegaan hoor, kijk maar naar de posts boven je. Ik vond je uitspraak nogal gewaagd
Dat was ik. En dat suggereerde ik absoluut niet.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Er wordt door 1 iemand gezegd dat Hendrix meer kansen had verdient.
Wie zegt dat PSV de optie van Ginkel daadwerkelijk gaat lichten? Want dat suggereer je dan wel.
Huh? Hendrix zit nu op de bank door de tijdelijke komst van Van Ginkel. Hij had dus nu meer kansen verdiend, lijkt me.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Er wordt door 1 iemand gezegd dat Hendrix meer kansen had verdient.
Wie zegt dat PSV de optie van Ginkel daadwerkelijk gaat lichten? Want dat suggereer je dan wel.
Je zegt dat Hendrix meer kansen had verdient.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat was ik. En dat suggereerde ik absoluut niet.
Dat Hendrix meer moet spelen.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je zegt dat Hendrix meer kansen had verdient.
Wat suggereer je daar dan wel mee?
Dat hij nu meer krediet had moeten krijgen.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je zegt dat Hendrix meer kansen had verdient.
Wat suggereer je daar dan wel mee?
Jij weet nu al zeker dat Hendrix de rest van het seizoen gebankt gaat worden?quote:Op zondag 28 februari 2016 12:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Huh? Hendrix zit nu op de bank door de tijdelijke komst van Van Ginkel. Hij had dus nu meer kansen verdiend, lijkt me.
2 keer gebankt, ja hij is afgeschrevenquote:Op zondag 28 februari 2016 12:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat hij nu meer krediet had moeten krijgen.
Die kans zit er dik in ja, in ieder geval de meeste wedstrijden. Het middenveld staat namelijk goed en er wordt steeds gewonnen.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij weet nu al zeker dat Hendrix de rest van het seizoen gebankt gaat worden?
Hoeveel wedstrijden is hij op de bank begonnen? 2?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |