SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Met 11 man xDquote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:10 schreef tja77 het volgende:
Real kan de 0 niet houden tegen Atletico
Van Ginkeltje, en dan Hendrix controlerend. Toch meer zekerheid achterin. Toch?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wie zou je eruit halen voor Hendrix?
Lestienne is net terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ok ik geef het toe, Lestienne meteen na maanden 'afwezigheid' in de basis is iets teveel van het goede.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Tegen ADO?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:10 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Van Ginkeltje, en dan Hendrix controlerend. Toch meer zekerheid achterin. Toch?
Mwah, ik denk dat je geen enkele cl... weet je, laat ook maar. We hebben Zoet en Bruma, fuck it.quote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:10 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Van Ginkeltje, en dan Hendrix controlerend. Toch meer zekerheid achterin. Toch?
Spoiler is 18+Cocu speelde de laatste tijd eigenlijk zelden met Hendrix controlerend, laatste maanden speelde Guardado meestal CVM en Hendrix naast Propper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ok ik geef het toe, Lestienne meteen na maanden 'afwezigheid' in de basis is iets teveel van het goede.
Na de eerdere periode waarin Maher lang de voorkeur kreeg boven Hendrix, begin ik sterk het idee te krijgen dat Cocu het gewoon niet echt ziet zitten in Hendrix. Nu denk ik ook dat van Ginkel een betere CM is, maat het blijft zonde dat Hendrix zijn talent zo niet kan ontwikkelen.
dit is p0rn0quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:33 schreef tompsv18 het volgende:
PSV: Zoet, Arias, Bruma, Moreno, Willems, Propper, Guardado, Van Ginkel, Pereiro, De Jong, Locadia
Toch speelde Guardado ook met Hendrix in de ploeg als CVM de laatste maanden. Dus Cocu is het niet met je eens.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:30 schreef HL_Dog43 het volgende:
Van Ginkel een betere CM, dat zeker, maar geen CVM.Daarbij komt Guardado meer tot zijn recht op CM (links) dan op CVM, waar hij bij het controlerende aspect teveel steken laat vallen ipv Hendrix op dezelfde plek.
Maher moet overigens gewoon verkocht worden. Past niet bij dit PSV, en zal meer tot zijn recht komen ergens bij een Engelse middenmoter.
En Hendrix deed het als CM ook uitstekend, paste zich goed aan aan die positie. Maakt het extra zuur voor hem dat van Ginkel er bij is gekomen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:48 schreef rubbereend het volgende:
Guardado komt prima uit de verf als cvm, vanuit daar kan hij makkelijker het hele elftal aansturen. Dat zag je afgelopen woensdag heel goed. En hij schuift aan bij verdediging/middenveld waar nodig. Ik had het niet verwacht omdat ik echt op het middenveld ook meer zijn positie vond maar het pakt verbazend goed uit sinds de verschuiving
Ja, want die snelheid van Narsingh is super nuttig in die kleine ruimtes.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:33 schreef tompsv18 het volgende:
Pereiro en Locadia eruit voor Narsingh en Lestienne lijkt me.
Beter dan de lompe Locadia die weer bijna iedere aanval verprutst of Pereiro die alleen wat hakballetjes en andere hoogstandjes in huis heeft vandaag.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, want die snelheid van Narsingh is super nuttig in die kleine ruimtes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |