abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160243839
quote:
Honderd asielzoekersgezinnen krijgen huis in Rotterdam

In Rotterdam worden nog dit jaar honderd Syrische gezinnen opgevangen in speciaal daarvoor aangekochte woningen. Het is een initiatief van de Rotterdamse stichting De Verre Bergen.

Aan de opvang is een programma gekoppeld waarin taal, scholing, werk en sociale integratie centraal staan.

De Verre Bergen wil onderzoeken of de Syrische statushouders via het project beter in de samenleving integreren dan vluchtelingen in het normale opvangcircuit. Het werkt daarvoor samen met de Rotterdamse Erasmus Universiteit.

Uitbreiding project
Mocht het project een succes zijn, dan worden op termijn nog eens huizen gekocht voor honderd extra gezinnen. Voor deze twee fases heeft de stichting in totaal 20 miljoen euro gereserveerd.

De Verre Bergen verwacht via de huuropbrengsten het project te kunnen terugverdienen.

De huizen zijn gekocht van particulieren. Het gaat om woningen die verspreid zijn over de hele stad en minstens zes maanden te koop stonden.

Rotterdamwet
De zogenoemde Rotterdamwet-wijken zijn expres vermeden voor het project. Via deze wet kan de gemeente mensen zonder vast inkomen verbieden te gaan wonen in achterstandswijken. http://www.rijnmond.nl/ni(...)n-Rotterdam?r=nieuws
In de bron staat een interview, het integreren en meedoen is geheel vrijblijvend voor de Syrische gezinnen, mochten Syriërs niet integreren, dan blijven ze gewoon in hun huizen wonen.

Ik snap niet waarom asielzoekers zo vaak een uitzonderingspositie krijgen op een woning. Laat ze werken voor hun geld en op dezelfde manier aan een woning komen als eenieder.
pi_160243920
Volgens mij mogen ze niet eens werken
pi_160243945
top ^O^

Alles voor onze nieuwe medelanders <O)
pi_160243956
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 21:52 schreef luxerobots het volgende:

[..]

In de bron staat een interview, het integreren en meedoen is geheel vrijblijvend voor de Syrische gezinnen, mochten Syriërs niet integreren, dan blijven ze gewoon in hun huizen wonen.

Ik snap niet waarom asielzoekers zo vaak een uitzonderingspositie krijgen op een woning. Laat ze werken voor hun geld en op dezelfde manier aan een woning komen als eenieder.
Omdat een verhuurder 6300euro subsidie per gevestigde statushouder krijgt.
Voor een normale burger krijgen ze niks.
*O*
  vrijdag 26 februari 2016 @ 21:56:51 #5
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_160243957
Ik zie het probleem niet?
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
pi_160244061
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 21:56 schreef Physsic het volgende:

[..]

Omdat een verhuurder 6300euro subsidie per gevestigde statushouder krijgt.
Voor een normale burger krijgen ze niks.
*O*
De VVD zorgt goed voor haar pandjesbazen, vraag maar aan Hennie van der Most.

vrijdag 26 februari 2016 @ 22:01:04 #7
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_160244098
Rotterdam moet er de eerste helft van 2016 ook nog 900 huisvesten.

https://www.rijksoverheid(...)-1-februari-2016.pdf

Amsterdam heeft het helemaal getroffen met 1800.
pi_160244232
Werken voor je geld?
Wie doet dit?
  vrijdag 26 februari 2016 @ 22:09:41 #10
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_160244405
Voor de verkoopcijfers van de huizenmarkt en de huizenprijzen is dit natuurlijk wel gunstig.
The End Times are wild
pi_160245420
Heel goed, deze mensen hebben het nodig. Studenten en starters kunnen best tot hun 30ste bij hun ouders blijven wonen ^O^

pi_160245529
EIGEN VOLK EERST!!!!!!!!!!!!!1111!!1!1
pi_160245604
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 22:09 schreef LXIV het volgende:
Voor de verkoopcijfers van de huizenmarkt en de huizenprijzen is dit natuurlijk wel gunstig.
quote:
De Verre Bergen verwacht via de huuropbrengsten het project te kunnen terugverdienen.
De Verre Bergen heeft 20 miljoen gereserveerd voor uiteindelijk 200 gezinnen. Dat is 100.000 euro per gezin. Het zullen dus kleine huizen zijn, flatwoningen etc. Dan kan de stichting nog een subsidie van 6.250 per statushouder krijgen. Vervolgens mogen de statushouders van hun uitkering/salaris de huur betalen, waar ze ook huursubsidie voor krijgen en zullen de huizenprijzen (naar alle waarschijnlijkheid) verder stijgen.

Kortom, De Verre Bergen krijgt op deze manier huizen in Rotterdam. Misschien willen ze uit ideologisch oogpunt iets doen voor deze 'vluchtelingen', maar het is ook gewoon winst maken.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 22:55:36 #14
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_160245703
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 21:56 schreef Falco het volgende:
Ik zie het probleem niet?
Het gaat over Buut'nlanders. Als die iets krijgen is dat per definitie een probleem.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_160245705
Er bestaan geen filantropische organisaties die even 20 miljoen investeren. Ze hebben dit natuurlijk allang onderzocht en de overheid zal wel een flinke duit in het zakje doen.
pi_160246016
Mooi nieuws!
pi_160246308
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 23:06 schreef PSVCL het volgende:
Mooi nieuws!
Mooi? Ik dacht dat asiel iets tijdelijks was. Dit zorgt er voor dat ze blijven. Helemaal geen mooi nieuws. Die stichting moet zich inzetten voor Nederlanders die moeilijk aan een huis kunnen komen.
pi_160246398
goed nieuws! twee vliegen 1 klap. Mensen zijn nu huis kwijt en die lui hebben tenminste fatsoenlijk onderdak. Zo gaan we in dit land met elkaar om (vind ik )
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
pi_160246535
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 23:16 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
goed nieuws! twee vliegen 1 klap. Mensen zijn nu huis kwijt en die lui hebben tenminste fatsoenlijk onderdak. Zo gaan we in dit land met elkaar om (vind ik )
De halve islamitische wereld importeren om wat probleempjes op korte termijn problemen op te lossen.

Hele sectoren staan de likkebaarden bij de tsunami van achterlijkheid die Europa binnenwandelt: Bouwbedrijven, onderwijzers, welzijnswerkers.

Misdadig, want onder de streep kost dit Nederland heel veel geld en het kost ons uiteindelijk ons land.
pi_160246584
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 23:19 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

De halve islamitische wereld importeren om wat probleempjes op korte termijn problemen op te lossen.

Hele sectoren staan de likkebaarden bij de tsunami van achterlijkheid die Europa binnenwandelt: Bouwbedrijven, onderwijzers, welzijnswerkers.

Misdadig, want onder de streep kost dit Nederland heel veel geld en het kost ons uiteindelijk ons land.
Ok, the truth has spoken. Period end einde.
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
pi_160246657
quote:

[..]

Integreren moet ook niet, want ze moeten juist zo snel mogelijk weer terug om hun eigen land op te bouwen.

Ik ben wel heel benieuwd hoe dit soort projecten verenigbaar zijn met het idee dat "vluchtelingen" tijdelijk in ons land zijn. Of worden we weer eens voor de gek gehouden?
pi_160246825
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 23:23 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Of worden we weer eens voor de gek gehouden?
Dat. Het uitschot wat nu binnen gehaald wordt gaat nooit meer weg.

Jammer wel. Zelfs in het kleine dorpje waar ik woon waan ik me nu buitenlander als ik even naar de Lidle loop om een kratje Oettinger te halen.

Dit soort ongein verpest mijn woongenot. Als ik buitenlanders wil zien ga ik wel op vakantie }:|
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_160247061
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 23:13 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Mooi? Ik dacht dat asiel iets tijdelijks was. Dit zorgt er voor dat ze blijven. Helemaal geen mooi nieuws. Die stichting moet zich inzetten voor Nederlanders die moeilijk aan een huis kunnen komen.
Ze moeten onderdak hebben toch , je kan ze moeilijk op straat dumpen.
pi_160247323
Waar toveren ze iedere keer toch die miljoenen vandaan voor dit soort dingen. En hoe wordt ik vluchteling? Ik wil graag ook mijn eigen huis voor niks
pi_160247384
quote:
Laat ze werken voor hun geld en op dezelfde manier aan een woning komen als eenieder.
Maak je maar geen illusie: die gaan nooit meer werken en wij kunnen er de rest van hun leven aan blijven betalen.
pi_160247638
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 23:35 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Ze moeten onderdak hebben toch , je kan ze moeilijk op straat dumpen.
Dit is geen onderdak verlenen, dit is mensen blijvend opnemen in de samenleving.

Natuurlijk moet je ze niet op straat dumpen, maar opvang moet sober en uit alles moet blijken dat het slechts tijdelijk is. Dus gewoon een slaapzaal; bed, bad en brood. Geen luxe, geen integratie. Met een maximale prikkel om terug te gaan naar het thuisland.

Als Nederlanders toch zo nodig de Gutmensch willen uithangen, vang dan 55+-ers op. Die krijgen geen kinderen meer en zijn relatief gemakkelijk weer weg te krijgen of zitten de rest van hun leven uit. Geen blijvende gevolgen voor Nederland. Gezinnen kosten heel veel geld, hebben vaak grote aantallen kinderen en er komt een oneindig aantal generaties achteraan die geld blijven kosten. Juist gezinnen moet je in de regio opvangen.
pi_160247941
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 23:52 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Dit is geen onderdak verlenen, dit is mensen blijvend opnemen in de samenleving.

Natuurlijk moet je ze niet op straat dumpen, maar opvang moet sober en uit alles moet blijken dat het slechts tijdelijk is. Dus gewoon een slaapzaal; bed, bad en brood. Geen luxe, geen integratie. Met een maximale prikkel om terug te gaan naar het thuisland.

Als Nederlanders toch zo nodig de Gutmensch willen uithangen, vang dan 55+-ers op. Die krijgen geen kinderen meer en zijn relatief gemakkelijk weer weg te krijgen of zitten de rest van hun leven uit. Geen blijvende gevolgen voor Nederland. Gezinnen kosten heel veel geld, hebben vaak grote aantallen kinderen en er komt een oneindig aantal generaties achteraan die geld blijven kosten. Juist gezinnen moet je in de regio opvangen.
Ben het gedeeltelijk met jou eens , maar je moet het ook van de andere kant bekijken .
Nederland wou zich graag bemoeien met de oorlog in het midden oosten samen zij aan zijn met Amerika landen kapot bombarderen , dan moet je ook de consequenties accepteren.
Dat die mensen die NL bombardeert uit eindelijk hier naar toe komen omdat ze geen huis meer hebben.

Het volk word genaaid door de overheid etc ,wij hebben geen fuck te vertellen.
  zaterdag 27 februari 2016 @ 00:05:22 #28
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_160248049
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 23:43 schreef opreis het volgende:
Waar toveren ze iedere keer toch die miljoenen vandaan voor dit soort dingen. En hoe wordt ik vluchteling? Ik wil graag ook mijn eigen huis voor niks
Massa's mensen willen een huis. Gemiddelde wachttijd voor een sociale huurwoning in NL is 8 jaar.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_160248333
Sowieso zit er een zion addertje onder het gras. opvallen dat Europa het laatste jaar zo soft is terwijl ze een aantal jaar geleden riepen alles strenger zou worden.

NWO
pi_160248708
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 23:43 schreef opreis het volgende:
[pvvmodus]

Ik verbaas me inderdaad ook steeds meer over wat er ineens allemaal mogelijk blijkt qua hulpverlening en het vrijmaken van geld voor vluchtelingen, terwijl minima in Nederland jarenlang aan hun lot zijn overgelaten en mensen in ons land al jaren te horen krijgen dat er niks meer mogelijk is omdat er geen geld voor is.

Al vraag ik me bij dit voorbeeld echt af welke motieven hierachter schuil gaan. Wellicht worden de toekomstige bewoners geacht gratis / goedkope arbeid te verrichten in ruil voor dit aanbod.

[/pvvmodus]
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_160248747
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 00:18 schreef PSVCL het volgende:
Sowieso zit er een zion addertje onder het gras. opvallen dat Europa het laatste jaar zo soft is terwijl ze een aantal jaar geleden riepen alles strenger zou worden.

NWO
Zion addertje :')
pi_160248830
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 00:32 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

[pvvmodus]

Ik verbaas me inderdaad ook steeds meer over wat er ineens allemaal mogelijk blijkt qua hulpverlening en het vrijmaken van geld voor vluchtelingen, terwijl minima in Nederland jarenlang aan hun lot zijn overgelaten en mensen in ons land al jaren te horen krijgen dat er niks meer mogelijk is omdat er geen geld voor is.

Al vraag ik me bij dit voorbeeld echt af welke motieven hierachter schuil gaan. Wellicht worden de toekomstige bewoners geacht gratis / goedkope arbeid te verrichten in ruil voor dit aanbod.

[/pvvmodus]
En dan zijn er nog steeds mensen die vertrouwen hebben in de overheid en media etc , de complot gekkies blijken keer op keer gelijk te hebben.
pi_160249915
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 00:01 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Ben het gedeeltelijk met jou eens , maar je moet het ook van de andere kant bekijken .
Nederland wou zich graag bemoeien met de oorlog in het midden oosten samen zij aan zijn met Amerika landen kapot bombarderen , dan moet je ook de consequenties accepteren.
Dat die mensen die NL bombardeert uit eindelijk hier naar toe komen omdat ze geen huis meer hebben.

Het volk word genaaid door de overheid etc ,wij hebben geen fuck te vertellen.
Die beschuldigende vinger naar het westen wordt Nederland log eens fataal. Het kost ons het laatste stukje cultuur (Zwarte Piet), heel veel geld en uiteindelijk ons land. Los van wat goed of fout ging, is er nooit een reden om dan maar mensen naar Nederland te halen. Zeker niet gezien het feit dat Nederland al overbevolkt en multicultureel genoeg is (in Rotterdam zijn de Nederlanders al een etnische minderheid).
pi_160250030
Het idee van opvang is volgens mij dat mensen weer terug naar huis gaan zo gauw dat kan. Opvang bieden is tot daar aan toe, maar waarom moeten deze mensen hier blijven en integreren? Echt belachelijk. De rem moet erop en snel ook.
pi_160250089
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 01:43 schreef Elfletterig het volgende:
Opvang bieden is tot daar aan toe, maar waarom moeten deze mensen hier blijven en integreren?
Omdat iedereen weet dat die mensen nooit teruggaan. Is het niet omdat het van de rechter niet mag, dan is het wel vanwege een generaal pardon.
pi_160250248
Gratis huizen, echt fantastisch :') Die testosteronbommen zouden toch in containerwoningen gestopt worden? Dit is gewoon een schoffering naar de hardwerkende burger welke amper rond kan komen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2016 01:56:36 ]
  zaterdag 27 februari 2016 @ 02:38:50 #37
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_160250747
quote:

[..]

Werken als wat? Ze mogen niet eens werken....
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_160250768
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 01:46 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Omdat iedereen weet dat die mensen nooit teruggaan. Is het niet omdat het van de rechter niet mag, dan is het wel vanwege een generaal pardon.
Dus dan bij voorbaat maar hun zin geven?
Moet ik de Macbook ook maar vast op de stoep zetten omdat ik weet dat er toch wel een inbreker komt?
pi_160250778
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 02:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Werken als wat? Ze mogen niet eens werken....
Als ze een huis kunnen krijgen, kunnen ze ook een uitkering krijgen. Volgens mij kunnen ze dan ook al werken. Het Nederlandse asielbeleid is geen asielbeleid, maar een immigratiebeleid. Elke asieleiser krijgt direct een permanente verblijfsstatus met volledige rechten. Dit is opzettelijk beleid om de Nederlandse bevolking te vervangen.
pi_160251038
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 23:16 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
Uitstekend plan. Win-win. Goed voor de huizenmarkt, mensen die de sociale huurwoningen voor Nederlanders willen houden wordt de kans tot zeuren ontnomen, een goed integratieplan achter de hand, en de gemeente kan misschien later de woningen met winst doorverkopen.
pi_160251135
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 03:18 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Uitstekend plan. Win-win. Goed voor de huizenmarkt, mensen die de sociale huurwoningen voor Nederlanders willen houden wordt de kans tot zeuren ontnomen, een goed integratieplan achter de hand, en de gemeente kan misschien later de woningen met winst doorverkopen.
Goed voor de huizenmarkt? Stijgende prijzen zijn goed voor de verhuurders en verkopers, niet voor huurders en kopers, voor een starter (zonder eigen huis) is het alleen maar negatief.

De woningen gaan niet naar de gemeente, slimmeke, maar naar stichting De Verre Bergen.
pi_160251164
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 03:33 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Goed voor de huizenmarkt? Stijgende prijzen zijn goed voor de verhuurders en verkopers, niet voor huurders en kopers, voor een starter (zonder eigen huis) is het alleen maar negatief.

De woningen gaan niet naar de gemeente, slimmeke, maar naar stichting De Verre Bergen.
Ik lees al een tijdje berichten van je, maar je insteek is per definitie negatief. Zelfs als iemand die nog nooit gelopen heeft de kans krijgt om weer te kunnen lopen.

Maar, ik heb even gekeken op de stichting. Niks mis mee. Beter zelfs, privaat geld van een Rotterdamse ondernemersfamilie, onafhankelijk van de overheid.
pi_160251169
Goed nieuws!
pi_160251174
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 01:43 schreef Elfletterig het volgende:
Het idee van opvang is volgens mij dat mensen weer terug naar huis gaan zo gauw dat kan. Opvang bieden is tot daar aan toe, maar waarom moeten deze mensen hier blijven en integreren? Echt belachelijk. De rem moet erop en snel ook.
Waarom? Ze zijn hier nog wel even. In die tijd kunnen ze prima een beetje Nederlands leren.
pi_160251177
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 01:55 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Gratis huizen, echt fantastisch :') Die testosteronbommen zouden toch in containerwoningen gestopt worden? Dit is gewoon een schoffering naar de hardwerkende burger welke amper rond kan komen.
Waar lees jij gratis stampertje?
pi_160251190
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 03:40 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik lees al een tijdje berichten van je, maar je insteek is per definitie negatief. Zelfs als iemand die nog nooit gelopen heeft de kans krijgt om weer te kunnen lopen.
Mijn insteek negatief? Ik ben realistisch.

Jij noemt het goed voor de huizenmarkt. Dat moet je weten hoe de huizenmarkt in elkaar steekt. In Rotterdam is die behoorlijk oververhit, dalende prijzen (een hypotheek onder water) is daar eigenlijk geen probleem geweest. De prijzen bleven tijdens de crisis overeind en zijn weer redelijk snel daarna gaan stijgen.

Door asielzoekers huizen te geven, wordt het alleen maar moeilijker voor een starter om een huurhuis (en in dit geval koophuis) te krijgen. Maar dat interesseert je toch niets.

quote:
Maar, ik heb even gekeken op de stichting. Niks mis mee. Beter zelfs, privaat geld van een Rotterdamse ondernemersfamilie, onafhankelijk van de overheid.
Het is gewoon een verdienmodel. Er is via de overheid subsidie voor, ¤6.250 per statushouder. 4 statushouders in een huis is 25.000 euro. Op een ruime flatwoning van ¤130.000 is dat een mooie korting. Daarnaast gaan deze asielzoekers gewoon van hun salaris (uitkering) huur betalen, waar ook huursubsidie tegenover staat.

De kosten worden dus grotendeels bij de overheid neergelegd, en de stichting kan, gezien de stijgende huizenprijzen, weer een mooie winst pakken.
pi_160251302
Wel ja, pleur ze maar weer in Rotterdam. Die stad bezwijkt al onder het aantal niet-westerse allochtonen.

" Volgens directeur Prins houdt de organisatie zich bezig met 'grote maatschappelijke problemen in Rotterdam."

"Bezig houden met maatschappelijke problemen in Rotterdam." _O- Ze vergroten de problemen. En waar zou directeur Prins zelf wonen? Ik vermoed in een luxe villa ergens in een dorpje met heel weinig allochtonen.
pi_160251375
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 04:22 schreef Braindead2000 het volgende:
Wel ja, pleur ze maar weer in Rotterdam. Die stad bezwijkt al onder het aantal niet-westerse allochtonen.

" Volgens directeur Prins houdt de organisatie zich bezig met 'grote maatschappelijke problemen in Rotterdam."

"Bezig houden met maatschappelijke problemen in Rotterdam." _O- Ze vergroten de problemen. En waar zou directeur Prins zelf wonen? Ik vermoed in een luxe villa ergens in een dorpje met heel weinig allochtonen.
Dorpjes met weinig allochtonen zijn er in Nederland binnenkort ook niet mee als de asielinstroom in dit tempo doorgaat. Er is tot dusver bar weinig dat erop wijst dat de EU de situatie onder controle heeft. En Nederland, als braafste jongetje van de klas, is zo'n beetje het laatste land dat zijn grenzen sluit en dat past voor de "herverdeling" van asielzoekers waar diverse andere landen wél voor passen.

Je snijdt inderdaad een goed punt aan met de bevolkingssamenstelling van Rotterdam. De concentratie van zulke grote aantallen allochtonen is hét recept voor meer problemen in de toekomst. Je kunt de klok erop gelijk zetten.
pi_160251518
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 22:46 schreef Revolution-NL het volgende:
Heel goed, deze mensen hebben het nodig. Studenten en starters kunnen best tot hun 30ste bij hun ouders blijven wonen ^O^

Als je gewoon spaart kan je na je afstuderen gewoon een half huis bij elkaar gespaard hebben.
Iedereen kan dit, ik in ieder geval wel. Daarvoor heb ik tijdens mijn jeugd niets voor hoeven laten.
Mensen die dit niet voor elkaar krijgen en deze kans in hun schoot geworpen krijgen door hier geboren te zijn, hoeft niemand medelijden mee te hebben. Van dat soort volk komt in de toekomst toch niet veel goeds.
pi_160251681
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 05:06 schreef Fisherman het volgende:

[..]

Als je gewoon spaart kan je na je afstuderen gewoon een half huis bij elkaar gespaard hebben.
Iedereen kan dit, ik in ieder geval wel. Daarvoor heb ik tijdens mijn jeugd niets voor hoeven laten.
Mensen die dit niet voor elkaar krijgen en deze kans in hun schoot geworpen krijgen door hier geboren te zijn, hoeft niemand medelijden mee te hebben. Van dat soort volk komt in de toekomst toch niet veel goeds.
Niet iedereen heeft het geluk om rijke pappa's te hebben zoals jij waarschijnlijk. Als je eens van je troon af zou komen dan zou je er misschien achter komen dat het voor veel mensen niet zo makkelijk is om zo'n 70.000 euro te sparen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')