Leg eens uit. Ben niet zijn grootste fan. Waardeer hem wel.quote:
Daar lijkt ie op Bram van der Vlugtquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:00 schreef Falco het volgende:
Ik vind hem met baard beter
[ afbeelding ]
"in goed onderling overleg" betekent "contract niet verlengd door de werkgever" of "ontslagen."quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:47 schreef tong80 het volgende:
Smeets zegt desgevraagd dat hij ’helemaal akkoord’ is met zijn vertrek. ,,Ik ga echt in goed onderling overlegd en zonder problemen.
Hij werkt al sinds z'n pensioenleeftijd niet meer in vaste dienst maar als freelancer voor de NOS...quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:52 schreef Jan_Lul het volgende:
[..]
"in goed onderling overleg" betekent "contract niet verlengd door de werkgever" of "ontslagen."
Boeiend. Het blijft een heldquote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:17 schreef agter het volgende:
Smeets BV.
Heb het vanuit de NOS meegemaakt. Tis geen makkelijke man.
Dat geloof ik direct, maar ik denk dat dat voor een hoop mensen van zijn statuur geldt, en op die leeftijd helemaal.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:17 schreef agter het volgende:
Smeets BV.
Moet je Govert van Brakel of Frank Snoeks hebben.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:17 schreef agter het volgende:
Smeets BV.
Wat een onzin. Dus mensen kopen ze omdat er Smeets op de kaft staat en niet omdat hij vermakelijke boekjes schrijft? Dat zou hij echt niet tientallen boeken succesvol volhouden.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als schrijver is ie niks en verkoopt ie op z'n naam.
Dat is de werkelijke werkelijkheid.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 10:48 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dus mensen kopen ze omdat er Smeets op de kaft staat en niet omdat hij vermakelijke boekjes schrijft? Dat zou hij echt niet tientallen boeken succesvol volhouden.
Hij zoekt de spotlights niet op. Ben je gek. Het aantal prorgamma's waarin ie dat zegt zijn niet bij te houden. Ha ha haquote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:36 schreef Cherna het volgende:
He Mart, val niet in het zwarte gat. Iets minder publiciteit zal je goed doen. Je hebt nu tijd zat om je kleinkinderen iets voor te lezen uit de boeken die je zelf geschreven hebt. En als je dat op de manier doet zoals je de sport aan de man bracht als een schoolmeester komt dat vast wel goed.
Jouw werkelijkheid misschien... Maar goed, ik lees zijn boeken met plezier en velen met mij.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is de werkelijke werkelijkheid.
Opdat we niet vergeten.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:47 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Jouw werkelijkheid misschien... Maar goed, ik lees zijn boeken met plezier en velen met mij.
Uut Grun.quote:
Jij werkt voor de NOS?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:17 schreef agter het volgende:
Smeets BV.
ik kijk nog liever naar een variant van 12 steden 13 ongelukken in de opzet van Andere Tijden Sportquote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:46 schreef bamibij het volgende:
Hoop dat er nog eens een Elfstedentocht komt met zijn commentaar
11 jan 1947quote:Op zondag 28 februari 2016 01:40 schreef MrSalazar het volgende:
Wat was eigenlijk het punt waarop deze vent een complete zak en narcist werd?
Wel jammer dat ie stopt. Van mij had ie ook de Tour mogen doen, maar dat was vorig jaar al dat ie daar mee stopte.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jammer. Wat een held! Had van mij ook nog wel 1 keer de Tour mogen doen trouwens.
Na het wegvallen van de Neel is het Nederlands verslag sowieso slecht. Met of zonder Mart ik bekijk de zaak wel via de Belg.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:07 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wel jammer dat ie stopt. Van mij had ie ook de Tour mogen doen, maar dat was vorig jaar al dat ie daar mee stopte.
Dat hoor ik ook diverse collega's roepen in het OV.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:17 schreef agter het volgende:
Smeets BV.
Puntzak.quote:Op zondag 28 februari 2016 01:40 schreef MrSalazar het volgende:
altijd al geweestquote:Op zondag 28 februari 2016 01:40 schreef MrSalazar het volgende:
Welke eigen shows ?quote:Op zondag 28 februari 2016 17:05 schreef Beathoven het volgende:
[..]
altijd al geweest
Maar vermoedelijk viel dat meer op toen hij ook buiten de sportpresentaties op TV kwam, in de algemene shows of met z'n eigen shows.
Ik zou me daar niet te druk om maken, Mart hield er nogal een bourgondische levensstijl op na, lekker tafelen met een wijntje erbij. Ik kan me geen Avondetappe herinneren waarin Mart GEEN glas wijn voor zijn neus had staan. En ja, dan ga je jezelf op latere leeftijd vanzelf een keer tegen komen.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:34 schreef Villas__Rubin het volgende:
Jezus wat kunnen mensen onherkenbaar lelijk worden... Hoop dat ik ook een beetje fatsoenlijk oud word.
Zit je mij nou een schuldgevoel aan te praten!? Ik zit nu ook aan de wijn, ff dimmen.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:54 schreef Hathor het volgende:
Ik zou me daar niet te druk om maken, Mart hield er nogal een bourgondische levensstijl op na, lekker tafelen met een wijntje erbij. Ik kan me geen Avondetappe herinneren waarin Mart GEEN glas wijn voor zijn neus had staan. En ja, dan ga je jezelf op latere leeftijd vanzelf een keer tegen komen.
inderdaad..quote:
Wie had Ria Visser niet willen laten komen ?quote:Op zondag 28 februari 2016 22:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik zou me daar niet te druk om maken, Mart hield er nogal een bourgondische levensstijl op na, lekker tafelen met een wijntje erbij. Ik kan me geen Avondetappe herinneren waarin Mart GEEN glas wijn voor zijn neus had staan. En ja, dan ga je jezelf op latere leeftijd vanzelf een keer tegen komen.
'Je mag huilen Gerrie.'quote:Op maandag 29 februari 2016 01:02 schreef RobbieRonald het volgende:
He he.
Al heb ik wel van hem genoten in mijn jeugd tijdens het volgen van de Tour in de jaren '90. Nostalgie. Ondanks dat het een arrogante hork kan zijn.
TV en radio.quote:Op maandag 29 februari 2016 08:17 schreef hottentot het volgende:
Echte iconen zijn gehaat en geliefd blijkt maar weer.
Ik mocht hem wel, de Tour deed hij goed, maar Theo Koomen heeft hij nooit weten te onttronen.
De tour met Theo achterop de motor, dat was pas geweldigquote:
Kwakkelende riviertjes. Stilstaande beekjes. Fluitende boeren langs de weg. Etappe, wandelend in de Tour. Nog 150 kilometers te gaan, tussen de wispelende vogeltjes.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:06 schreef hottentot het volgende:
[..]
De tour met Theo achterop de motor, dat was pas geweldig
Geweldig tochquote:Op maandag 29 februari 2016 14:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kwakkelende riviertjes. Stilstaande beekjes. Fluitende boeren langs de weg. Etappe, wandelend in de Tour. Nog 150 kilometers te gaan, tussen de fluitende vogeltjes.
Volgens Theo Koomen: 'Wat we hier zien is ongekend. Wat een spektakel, de één na de andere demarrage. Nederlanders voorop. Valpartijen in het tumult. Ongekend wat we hier meemaken. Dit maakt de Tour zo mooi en uniek. pure sport door pure sportmannen. Het wachten is op de rest van de koers. Dit is al uniek. Wat gaat de rest van de etappe ons nog brengen ?'
Hij verongelukte op de terugreis van FC Twente - MVV.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:19 schreef hottentot het volgende:
[..]
Geweldig toch
Met voetballen kon hij zelfs flutjebroek-hobberflop spannender laten klinken dan de CL finale.
Villas Rubenquote:Op maandag 29 februari 2016 13:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie had Ria Visser niet willen laten komen ?
Moet ik die kennen ?quote:
Ik heb er een paar gelezen, waren juist erg vermakelijk, vooral de roddels die hij in zijn romans verwerktquote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leg eens uit. Ben niet zijn grootste fan. Waardeer hem wel.
Als schrijver is ie niks en verkoopt ie op z'n naam.
Ik lees ze ook met plezier. Maar het is geen schrijver. Paul Witteman en Johan Derksen zijn ook van die BNers. Gespeend van ieder literair talent.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb er een paar gelezen, waren juist erg vermakelijk, vooral de roddels die hij in zijn romans verwerkt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |