Leg eens uit. Ben niet zijn grootste fan. Waardeer hem wel.quote:
Daar lijkt ie op Bram van der Vlugtquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:00 schreef Falco het volgende:
Ik vind hem met baard beter
[ afbeelding ]
"in goed onderling overleg" betekent "contract niet verlengd door de werkgever" of "ontslagen."quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:47 schreef tong80 het volgende:
Smeets zegt desgevraagd dat hij ’helemaal akkoord’ is met zijn vertrek. ,,Ik ga echt in goed onderling overlegd en zonder problemen.
Hij werkt al sinds z'n pensioenleeftijd niet meer in vaste dienst maar als freelancer voor de NOS...quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:52 schreef Jan_Lul het volgende:
[..]
"in goed onderling overleg" betekent "contract niet verlengd door de werkgever" of "ontslagen."
Boeiend. Het blijft een heldquote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:17 schreef agter het volgende:
Smeets BV.
Heb het vanuit de NOS meegemaakt. Tis geen makkelijke man.
Dat geloof ik direct, maar ik denk dat dat voor een hoop mensen van zijn statuur geldt, en op die leeftijd helemaal.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:17 schreef agter het volgende:
Smeets BV.
Moet je Govert van Brakel of Frank Snoeks hebben.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:17 schreef agter het volgende:
Smeets BV.
Wat een onzin. Dus mensen kopen ze omdat er Smeets op de kaft staat en niet omdat hij vermakelijke boekjes schrijft? Dat zou hij echt niet tientallen boeken succesvol volhouden.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als schrijver is ie niks en verkoopt ie op z'n naam.
Dat is de werkelijke werkelijkheid.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 10:48 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dus mensen kopen ze omdat er Smeets op de kaft staat en niet omdat hij vermakelijke boekjes schrijft? Dat zou hij echt niet tientallen boeken succesvol volhouden.
Hij zoekt de spotlights niet op. Ben je gek. Het aantal prorgamma's waarin ie dat zegt zijn niet bij te houden. Ha ha haquote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:36 schreef Cherna het volgende:
He Mart, val niet in het zwarte gat. Iets minder publiciteit zal je goed doen. Je hebt nu tijd zat om je kleinkinderen iets voor te lezen uit de boeken die je zelf geschreven hebt. En als je dat op de manier doet zoals je de sport aan de man bracht als een schoolmeester komt dat vast wel goed.
Jouw werkelijkheid misschien... Maar goed, ik lees zijn boeken met plezier en velen met mij.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is de werkelijke werkelijkheid.
Opdat we niet vergeten.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:47 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Jouw werkelijkheid misschien... Maar goed, ik lees zijn boeken met plezier en velen met mij.
Uut Grun.quote:
Jij werkt voor de NOS?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:17 schreef agter het volgende:
Smeets BV.
ik kijk nog liever naar een variant van 12 steden 13 ongelukken in de opzet van Andere Tijden Sportquote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:46 schreef bamibij het volgende:
Hoop dat er nog eens een Elfstedentocht komt met zijn commentaar
11 jan 1947quote:Op zondag 28 februari 2016 01:40 schreef MrSalazar het volgende:
Wat was eigenlijk het punt waarop deze vent een complete zak en narcist werd?
Wel jammer dat ie stopt. Van mij had ie ook de Tour mogen doen, maar dat was vorig jaar al dat ie daar mee stopte.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jammer. Wat een held! Had van mij ook nog wel 1 keer de Tour mogen doen trouwens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |