G-elftal en g-bestuur maar ik hoop dat NAC naast Sparta promoveert als De Graafschap en Excelsior eruit gaan.quote:
Ik hoop GAEquote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
G-elftal en g-bestuur maar ik hoop dat NAC naast Sparta promoveert als De Graafschap en Excelsior eruit gaan.
Of, in een realistisch scenario, als Cambuur en Excelsior eruit gaan.
Als er 3 uit gaan ik ook. Of Eindhoven want trolololo.quote:
In een ideale wereld gaan Excelsior, Heracles en Zwolle eruit en krijgen we Sparta, NAC en de Eagles terug.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
G-elftal en g-bestuur maar ik hoop dat NAC naast Sparta promoveert als De Graafschap en Excelsior eruit gaan.
Of, in een realistisch scenario, als Cambuur en Excelsior eruit gaan.
Ja dat heeft wat met mijn hoop te makenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerst maar eens afwachten hoe het in de competitie zal gaan.
De Graafschap - VVV zou nog wel een kraker kunnen worden.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als er 3 uit gaan ik ook. Of Eindhoven want trolololo.
Zal wel zonde zijn als De Graafschap eruit gaatquote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Graafschap - VVV zou nog wel een kraker kunnen worden.
Dat is het wrange inderdaad. De Graafschap begint steeds leuker en beter te spelen, maar VVV is ook steengoed dit seizoen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zal wel zonde zijn als De Graafschap eruit gaat
En dan blijft Excelsior erinquote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is het wrange inderdaad. De Graafschap begint steeds leuker en beter te spelen, maar VVV is ook steengoed dit seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |