G-elftal en g-bestuur maar ik hoop dat NAC naast Sparta promoveert als De Graafschap en Excelsior eruit gaan.quote:
Ik hoop GAEquote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
G-elftal en g-bestuur maar ik hoop dat NAC naast Sparta promoveert als De Graafschap en Excelsior eruit gaan.
Of, in een realistisch scenario, als Cambuur en Excelsior eruit gaan.
Als er 3 uit gaan ik ook. Of Eindhoven want trolololo.quote:
In een ideale wereld gaan Excelsior, Heracles en Zwolle eruit en krijgen we Sparta, NAC en de Eagles terug.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
G-elftal en g-bestuur maar ik hoop dat NAC naast Sparta promoveert als De Graafschap en Excelsior eruit gaan.
Of, in een realistisch scenario, als Cambuur en Excelsior eruit gaan.
Ja dat heeft wat met mijn hoop te makenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerst maar eens afwachten hoe het in de competitie zal gaan.
De Graafschap - VVV zou nog wel een kraker kunnen worden.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als er 3 uit gaan ik ook. Of Eindhoven want trolololo.
Zal wel zonde zijn als De Graafschap eruit gaatquote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Graafschap - VVV zou nog wel een kraker kunnen worden.
Dat is het wrange inderdaad. De Graafschap begint steeds leuker en beter te spelen, maar VVV is ook steengoed dit seizoen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zal wel zonde zijn als De Graafschap eruit gaat
En dan blijft Excelsior erinquote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is het wrange inderdaad. De Graafschap begint steeds leuker en beter te spelen, maar VVV is ook steengoed dit seizoen.
Eindhoven in de eredivisie zou nog grotere aids zijn.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt, help ons van deze verschrikking af. NAC, Eindhoven, Telstar of wie dan ook.
Excelsior komt in punten gelijk met Willem II.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt, help ons van deze verschrikking af. NAC, Eindhoven, Telstar of wie dan ook.
Dat weet ik, maar nog een seizoen dat Excelsior kan ik niet verdragen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Eindhoven in de eredivisie zou nog grotere aids zijn.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:41 schreef Caland het volgende:
Er is nog maar 1 Rotterdamse club zonder een overwinning in 2016.
Nac hahahquote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NAC Breda of FC Eindhoven komt in de finale aan de kant van de N16.
Dat W2 heeft ook een kut programma zeg. Sluit het niet uitquote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Excelsior komt in punten gelijk met Willem II.
Straks handhaven ze zich gewoon direct
Als Excelsior zich direct handhaaft moeten we Stijn maar preventief opsluiten.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat W2 heeft ook een kut programma zeg. Sluit het niet uit
Mwah, je had me moeten meemaken bij Roda JC - Sparta Rotterdamquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Als Excelsior zich direct handhaaft moeten we Stijn maar preventief opsluiten.
Jij kan ze morgen naar plek 15 schieten op doelsaldo. Stijn juicht nu voor W2quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Als Excelsior zich direct handhaaft moeten we Stijn maar preventief opsluiten.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:11 schreef Caland het volgende:
Mario Been zegt een zwak te hebben voor Luigi Bruins.
Alleen de ekte ekte zijn nu aan het lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |