Jaquote:Op woensdag 23 maart 2016 21:52 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ken nog wel de 12 cheeseburgers voor 8 euro actie
Wees hier nou maar blij omquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:08 schreef Dimitri_ het volgende:
Dus ik vandaag vol spanning maar de Mac..
Door de macdrive..
Pulled pork wrap besteld..
Thuisgekomen..
Eten uitgepakt..
Hooggespannen verwachtingen..
Honing mosterd wrap gekregen.
En dan de hoofdprijs vragenquote:Op zaterdag 26 maart 2016 10:46 schreef 111210 het volgende:
Dit is de inhoud
[ afbeelding ]
En hier adverteren ze mee
[ afbeelding ]
Die zijn ze vergeten te 'pullen'quote:Op zaterdag 26 maart 2016 10:46 schreef 111210 het volgende:
Dit is de inhoud
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gadver zeg. Dat verschil is wel heel grootquote:Op zaterdag 26 maart 2016 10:46 schreef 111210 het volgende:
Dit is de inhoud
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
MAAAR MAAAARRRRR, volgende de culi-experts is het in Hong Kong zzzzoooooooo veel beter...quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:45 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
In het buitenland naar de Mac gaanik ga in Nederland alleen naar de Mac als ik niet ineens waar beters kan vinden.
Klopt in Japan heb je namelijk enkel sushi. Eentonig mên.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 16:39 schreef 111210 het volgende:
Toen ik in japan was ook een paar keer een macje gepakt hoor, zijn toch andere
Burgers dan hier en met een beeje afwissseling is ook niks mishele week sushi begint ook een beetje te veel van het goede te worden namelijk
Ik zit nu in Vietnam en zag afgelopen week in een toeristenoord een groep Italianen pasta's en pizza bestellenquote:Op zaterdag 26 maart 2016 16:03 schreef hemarookworst het volgende:
In een eetparadijs als Hong Kong belanden en dan regelmatig naar de Mac gaan
Heb halfjaar in hk gewoond en denk ik 3 keer ofzo gegaan
Italianen vinden dat meestal niks nee. Of het zijn Italianen die in Amerika wonen.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:34 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
Ik zit nu in Vietnam en zag afgelopen week in een toeristenoord een groep Italianen pasta's en pizza bestellenDat kan dan toch alleen vies tegenvallen als je Italiaan bent?
8,50 + 3,65=12,15quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:52 schreef Nexum het volgende:
Weet iemand trouwens wat de prijs zou kunnen zijn van de volgende dingen?:
McNuggets 9 Menu + zoetzure Saus en frietsaus voor bij de frietjes
Milkshake Chocolade (voor in het menu)
McChicken
(En ja, ik weet dat het veel is, maar ik heb ook gewoon een burger nodig als ik bij de McDonalds kom, want ik raak niet snel vol)
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:46 schreef Nexum het volgende:
Vind het jammer dat ze die kleine McWrap Salsa niet in het groot hebben, vind die zo lekker.
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:40 schreef Iemand91 het volgende:
Laten ze die Kleine McWrap Salsa maar vergroten en dan hebben ze IMHO ook wel iets goeds erbij.
Heb voor de gein eens een foto genomen van de prijslijst.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:52 schreef Nexum het volgende:
Weet iemand trouwens wat de prijs zou kunnen zijn van de volgende dingen?:
McNuggets 9 Menu + zoetzure Saus en frietsaus voor bij de frietjes
Milkshake Chocolade (voor in het menu)
McChicken
(En ja, ik weet dat het veel is, maar ik heb ook gewoon een burger nodig als ik bij de McDonalds kom, want ik raak niet snel vol)
Chef als je Mcdonalds app download, heb je de beschikking over 2 coupons!quote:Op dinsdag 29 maart 2016 19:19 schreef Nexum het volgende:
Bedankt beide! Dan neem ik maar gewoon 15 euro mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |