In de McDonalds boven metrostation Beurs in Rotterdam kan je gelukkig je burger pimpenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:17 schreef ChilllayD het volgende:
Waar pimp je je QP mee?(ik kan hier nog niet pimpen, boehoe!!!)
Had idd al gelezen dat het een soort van tonijn uit blik is lol, volgens velen.
Als je even in Noord-Korea langs kunt wippen om daar de Mac te checken, graag!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:58 schreef Stoffa het volgende:
[..]
In Hong Kong schijn je ze voor 1,50 te kunnen scoren.
Ik vlieg voor zaken over een week of twee nog even naar Hong Kong, zal hem daar ook even bestellen. Ik hou jullie op de hoogte over hoe hij smaakte, ook zal ik verslag doen van de rest van de menukaart in de mac daar. Mogelijk maak ik nog een pitstop in China, maar de mac beviel me daar vorige keer wat minder.
Zijn jullie ook geinteresseerd in het menu van de Mac in Afghanistan trouwens?
''maar'' 1 x per weekquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:45 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
In de McDonalds boven metrostation Beurs in Rotterdam kan je gelukkig je burger pimpen
Vaak neem ik een PJB QP met tomaat, sla, extra kaas en jalapenopepers. En soms in een dronken bui met een extra patty er op
Maar ik ga maar 1x per week naar de McDonalds (tenzij ik daar het dichtstbij koffie kan halen, dan haal ik het daar) dus vaak pleur ik er van alles op mijn QP.
Die van McDonald's Paaseiland is pas geweldig!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:58 schreef Stoffa het volgende:
[..]
In Hong Kong schijn je ze voor 1,50 te kunnen scoren.
Ik vlieg voor zaken over een week of twee nog even naar Hong Kong, zal hem daar ook even bestellen. Ik hou jullie op de hoogte over hoe hij smaakte, ook zal ik verslag doen van de rest van de menukaart in de mac daar. Mogelijk maak ik nog een pitstop in China, maar de mac beviel me daar vorige keer wat minder.
Zijn jullie ook geinteresseerd in het menu van de Mac in Afghanistan trouwens?
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:08 schreef Dimitri_ het volgende:
Dus ik vandaag vol spanning maar de Mac..
Door de macdrive..
Pulled pork wrap besteld..
Thuisgekomen..
Eten uitgepakt..
Hooggespannen verwachtingen..
Honing mosterd wrap gekregen.
aaaaaaah hahahaquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:08 schreef Dimitri_ het volgende:
Dus ik vandaag vol spanning maar de Mac..
Door de macdrive..
Pulled pork wrap besteld..
Thuisgekomen..
Eten uitgepakt..
Hooggespannen verwachtingen..
Honing mosterd wrap gekregen.
Vind de McNuggets wel lekkerder.quote:
Nuggets bij BK zijn niet te vreten.quote:
In het buitenland naar de Mac gaanquote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:53 schreef Stoffa het volgende:
[..]
En hoe vond je de wrap daar? Smaakt verser he, ze hebben het daar allemaal net wat beter in de vingers vind ik.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Vind de McNuggets wel lekkerder.
Misschien komende vrijdaglunch zo'n box halen
Niet te vreten is overdreven. Ik vind de McNuggets wel lekkerder dan die van de BK, maar 1,50 voor 9 stuks plus saus is prima wat mij betreft.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:14 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Nuggets bij BK zijn niet te vreten.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:43 schreef wolfrolf het volgende:
Die pulled pork wrap is geen moer aan. Flauwe hap. Had het idee dat ik smakeloze tonijn aan het eten was
Ik had je gewaarschuwd!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:04 schreef Katoenplukkert het volgende:
De Pulled Pork Wrap was mij toch teleurstellend zeg. Slappe tortilla, pulled pork leek meer op tonijn uit blik en het was het niet eens goed gevuld.
¤4,25 weggegooid.
Ik hou het maar bij een Pimp Je Burger QP voortaan als ik volgende week weer eens ga.
Amen to that!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:14 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Nuggets bij BK zijn niet te vreten.
Halfjaar terug kreeg je nogquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:41 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Halfjaar terug kreeg je nog99
nuggets voor 1 euro bij BK (Althans dat was bij Den Haag Centraal
) .
Ken nog wel de 12 cheeseburgers voor 8 euro actiequote:Op woensdag 23 maart 2016 18:41 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
) .
Wtfquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:41 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
) .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |