Volgens mij komt het allemaal uit het zelfde aan strontgemaalde bak met een soort van vlees. En dan word er nog iets mee gedaan dat het na 10 seconde op de plaat bij de mac klaar is. Dus nee er is geen structuur verschil. Tenminste dat heb ik vernomen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:12 schreef Skeletor. het volgende:
Kleine vraag. Is de structuur van het vlees op de Big Tasty en Maestro Burger vergelijkbaar met die van de Big Mac? Of is het fijner, groffer gemalen?
OK, dank je welquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:22 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Volgens mij komt het allemaal uit het zelfde aan strontgemaalde bak met een soort van vlees. En dan word er nog iets mee gedaan dat het na 10 seconde op de plaat bij de mac klaar is. Dus nee er is geen structuur verschil. Tenminste dat heb ik vernomen.
Gek in de app zie ik niks staan en ook geen coupon.quote:
Als jij NU bij de Mac naar binnen loopt kun jij uit 27 burgers kiezen?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:24 schreef MutedFaith het volgende:
BK heeft 27 burgers enzo, waarvan 5 whoppers en 3 cheeseburgers.
Bij de BK heb je wel wat meer verschillende burgers om uit te kiezen, OP DIT MOMENT, dan bij de Mac, OP DIT MOMENT.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:07 schreef MutedFaith het volgende:
Nee.
Maar als ik NU bij de BK naar binnen loop ook niet.
Ik had hem wel in de app, gisteren nog gehaaldquote:Op maandag 14 maart 2016 12:57 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Gek in de app zie ik niks staan en ook geen coupon.
Nederland heeft volgens mij 4 of 5 STANDAARD burgers, oftewel burgers die er altijd zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:22 schreef MutedFaith het volgende:
Ze hebben geen karig menu. Je hoofd is gewoon zo gewend aan t NL menu van de mac dat een onbekender menu al snel uitgebreider lijkt.
Die McD app is sowieso ongelooflijk matig steeds.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:10 schreef MaLo het volgende:
De andere bonnen in de app zijn trouwens echt matig, 2x chicken sensation en 2 chicken sensiation menu
McDonalds Nederland heeft ook geen enkel oogvoor het assortiment.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Van mij mag Burgerking de positie van McDonald's overnemen, qua hoeveelheid vestigingen en marktpositie in Nederland. Een stuk meer waar voor je geld imho. Waarom is het zo moeilijk om die burgers eens wat groter te maken? Als je daar toch eet, is gezond voedsel het laatste waar je aan denkt. Ik vind het aanbod van McDonald's 10 keer niks.
McD HK heeft ook eindeloos veel meer vestigingen dan Nederland, maar ook veel lagere/aantrekkelijker prijzen. In Nederland is het bij de meeste Mac's ook gewoon vrij rustig/stil, de hele dag door, en ja, dan heb je blijkbaar ook minder keuze nodig om te verkopen.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:59 schreef MutedFaith het volgende:
Nederland:
Oppervlakte: 41,543 km2
Bevolking: 16,997,333
Da's 407.3/km2
Hong Kong:
Oppervlakte: 1,104 km2
Bevolking: 7,234,800
Dus 6,544/km2
HK is veel dichter bevolkt, waardoor een ruimer assortiment economisch gezien veel beter uit kan.
Het is allemaal een kwestie van vraag en aanbod. McDonalds kiest duidelijk voor meer restaurants, met een beperkter assortiment dan de BK. En dat is ook prima. Wil je meer keus, ga je naar de BK. Vind je 't belangrijker dat 't wat dichter in de buurt is, dan ga je naar de Mac.
Maar dat eeuwige 'het assortiment van de Mac in Nederland is kut / kutter dan de rest van Europa' is gewoon bullshit. Vergeleken met landen waarmee we ook echt te vergelijken zijn is het assortiment hier niet beter of slechter. Hooguit anders.
Maar we blijven Nederlanders he. Dus we zeuren gewoon graag denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |