Ik ook!!quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:01 schreef ChilllayD het volgende:
[..]
Ik wil ook pepers op mijn burger doen bij de Mc!!!!
In mei begint de uitrol naar alle andere restaurantsquote:Op donderdag 31 maart 2016 17:01 schreef ChilllayD het volgende:
[..]
Ik wil ook pepers op mijn burger doen bij de Mc!!!!
Vanaf volgende week ergens is het afgelopen met de euroknallers.quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:27 schreef vincenzo78 het volgende:
Hoeveel dagen nog totdat de euroknaller-revolte zijn intrede doet?
waarom?quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vanaf volgende week ergens is het afgelopen met de euroknallers.
1 april? waarom zijn er eigenlijk nooit meer nieuwe euroknallers?quote:Op vrijdag 1 april 2016 14:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geen idee, hoorde ik uit betrouwbare bron
Omdat het al langer bekend is dat de euroknallers verdwijnen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 14:31 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
1 april? waarom zijn er eigenlijk nooit meer nieuwe euroknallers?
Liggen die bonnen nu zo hoog in het magazijn dan? XDquote:Op vrijdag 1 april 2016 15:22 schreef Zelfscanner het volgende:
Geen euroknallers, dan is mijn laatste reden om naar de mac te gaan ook weg. Eerst de coupons flink verhogen en nu dit.
BK king deal dus
geëtterquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:30 schreef iBenny het volgende:
Ik mis toelichting bij de afbeeldingen in dit topic
De Mac in Hong Kong is echt fucking mooi. Ik was er drie dagen geleden nog. Voor de prijs van 1 McNugget hier scoor je er daar 20. En de service is ook veel beter!quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:51 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Moet binnenkort naar Hongkong voor mn werk. Hou niet zo van dat aziatische vreten, maar is de mac een beetje te doen daar?
Helaas is het woord Honkong verboden in dit topic. Liever niet meer in dit topic noemen. Daar gaat het hier te vaak over.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:51 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Moet binnenkort naar Hongkong voor mn werk. Hou niet zo van dat aziatische vreten, maar is de mac een beetje te doen daar?
Mijn excuses, wist ik niet. Is er misschien een apart HK mac topic?quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:44 schreef wc-bril het volgende:
[..]
Helaas is het woord Honkong verboden in dit topic. Liever niet meer in dit topic noemen. Daar gaat het hier te vaak over.
On topic: Die pulled pork wrap... Heb nog nooit zo'n gore vleessubstantie op. Snap er ook niks van. Kan zoveel beter. Zelfs met goedkoop varkensvlees. Dit is een vreemde substantie. Onwijs goor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |