December niet, andere wel.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:20 schreef msnguy het volgende:
Werken de pre-december code's eigenlijk nog? Ik heb die van de Happy Meal een maand geleden nog kunnen gebruiken, maar de andere code's heb ik helaas niet meer.
Dat bedoelde ik ook. Thanks!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:22 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
December niet, andere wel.
Ik ga even de lijst weer doorsturen.
Ben benieuwd, stond er gister maar geen een code werkte merr, hed ze idd december van je gekregenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:22 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 februari 2016 20:56 schreef MCH het volgende:
Ik kreeg vandaag m'n chicken sensation in een langwerpig papieren zakje.
Zou ik ze ook mogen hebben?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:22 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
foto?quote:Op zondag 28 februari 2016 23:21 schreef cofox het volgende:
Kreeg vandaag foldertje met voordeelbonnen binnen van de Mac want zijn dit voor dit kansloze acties. Komen ze geld te kort bij de Mac ofzo? Ik ben er voorlopig klaar mee kom maar eens met normale prijzen en acties dit slaat nergens op.![]()
![]()
![]()
Zo lang ik bij de Vapiano een verse pasta kan krijgen voor 7 euro. Verwacht ik toch wel dat ze bij de Mac met betere acties kunnen komen. Ze moeten bij de Mac maar eens gaan beseffen dat de monopolie die ze ooit hadden in NL voor bij is. Dus vanaf nu betere acties en prijzen graagquote:Op zondag 28 februari 2016 23:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Boos worden omdat de korting niet goed is
Lol, ik wou net zeggen, verwachten dat je voor 7,- een verse pasta kan krijgen bij een keten die wereldwijd vestigingen heeft.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:04 schreef MutedFaith het volgende:
Die rotzooi van vapiano "verse pasta" noemen
Hahahhaha verste pasta en vapiano in een zin 😅😅quote:Op zondag 28 februari 2016 23:35 schreef cofox het volgende:
[..]
Zo lang ik bij de Vapiano een verse pasta kan krijgen voor 7 euro. Verwacht ik toch wel dat ze bij de Mac met betere acties kunnen komen. Ze moeten bij de Mac maar eens gaan beseffen dat de monopolie die ze ooit hadden in NL voor bij is. Dus vanaf nu betere acties en prijzen graag
Nog steeds te weinig als je het mij vraagtquote:Op maandag 29 februari 2016 08:50 schreef MCH het volgende:
Wat is de inhoud van de nieuwe vs. de oude frietsausbakjes?
Ik hield gewoon over zaterdagquote:Op maandag 29 februari 2016 16:01 schreef 111210 het volgende:
[..]
Nog steeds te weinig als je het mij vraagt
Dat ligt er aan wat je uiteindelijk betaald hebt... Of ze 1 of 2 bakjes hebben aangeslagen...quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:25 schreef Sapstengel het volgende:
Had dubbele fritessaus besteld en kreeg 1 groot bakje. Ik dacht dat is nieuw ipv twee aparte, maar ik zie dat het formaat is veranderd. Dus had eigenlijk twee grote bakjes moeten krijgen?
Gewoon tube meenemenquote:Op maandag 29 februari 2016 16:01 schreef 111210 het volgende:
[..]
Nog steeds te weinig als je het mij vraagt
Hah true. Stonden er twee op de bon.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat ligt er aan wat je uiteindelijk betaald hebt... Of ze 1 of 2 bakjes hebben aangeslagen...
Dan had je dus 2 bakjes moeten krijgen...quote:Op woensdag 2 maart 2016 01:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hah true. Stonden er twee op de bon.
quote:Op woensdag 2 maart 2016 10:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dan had je dus 2 bakjes moeten krijgen...
Mensen met skillz eten dan eerst de kleine frietjes, n00bquote:Op woensdag 2 maart 2016 14:30 schreef zeefje het volgende:
Ik vond de nieuwe bakjes kut. Heel je vingers worden vies bij kleine frietjes
Uitpluizen wat nog werkt.quote:Op woensdag 2 maart 2016 19:15 schreef 111210 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
waar blijven de nieuwe codes trouwens?
Boh, das jammer had zelf een lijstje gemaakt.quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:12 schreef Remzz het volgende:
Op dit moment werken alleen de codes voor de sensations nog.
alle codes die in december doorgestuurd zijn werken niet meer, heb ze geprobeerdquote:Op woensdag 2 maart 2016 20:10 schreef Zelfscanner het volgende:
Uitpluizen wat nog werkt.
Als mensen bepaalde nummers al hebben geprobeerd met succes, dan verneem ik dat graag per PM.
quote:Op donderdag 3 maart 2016 16:50 schreef MCH het volgende:
Dus eindelijk zit Zelfscanner niet meer op haar troon?
Mij ook weer graagquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoi, kun je mij de codes via PM sturen?
Omdat McD verdomd weinig keuze heeft qua burgers...?quote:Op maandag 7 maart 2016 18:25 schreef Skeletor. het volgende:
Waarom vind ik de Big Mac toch het lekkerste?!
jaa de big tasty is idd heeel erg lekker. ik dacht eerst dat ik de big mac het lekkerste vond maar big tasty staat bij mij toch op nummer 1.quote:Op maandag 7 maart 2016 17:20 schreef ChilllayD het volgende:
Mmmm die Quarter Pounder blijft toch ook goddelijk![]()
(maar binnenkort toch ook weer even een Big Tasty halen)
Geen smaak zeker? BurgerKing is veel lekkerder daarmeequote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:26 schreef matthias24 het volgende:
ik vind die milksake's bij de MC donalds ook altijd zo lekker.
ja hoor! als jij dat echt gelooft dan mag ik gelanceerd worden naar de maan nou goed.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:34 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Geen smaak zeker? BurgerKing is veel lekkerder daarmee
te weinig keuze?quote:Op maandag 7 maart 2016 18:36 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Omdat McD verdomd weinig keuze heeft qua burgers...?![]()
Big Mac, mits vers, is een prima burgertje, daar niet van...
Is het nou zo veel moeite om eens een normale post pe plaatsen van langer dan 1 zin? Die geen flamebait is?quote:
De QP is epischquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:16 schreef matthias24 het volgende:
wat een hoop comentaar weer.ik wou eigenlijk praten over MC donalds en hoe lekker het eten daar is.
ja toch. die aardbei milkshake van de MC vind ik de lekkerste denk ik. van al die andere smaken vind ik de aardbei het lekkerste.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik vind de milkshake van de Mc ook het lekkerst. Die van BK is dunner en meer van die zoete siroop in mijn herinnering.
Aardbeienshake van de Mc
Dat er te weinig keuze isquote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ja, te weinig keuze. Wat begreep je niet?
nou weetje wat het is...... de MC donalds heeft juist heel veel keuze in hambugers. daarom snapte ik niet wat je bedoelde met te weinig keuze wat betreft hamburgers.... zeg maar.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ja, te weinig keuze. Wat begreep je niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |