Straalt ook wel een beetje af op de inwoners inderdaad, ziekelijke obsessies met rappers bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat is sowieso weer een raar verhaal.
Dat is inderdaad best ziekelijk ja.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Straalt ook wel een beetje af op de inwoners inderdaad, ziekelijke obsessies met rappers bijvoorbeeld.
Nee.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:33 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind dat die suïcidale muziek wel uit de OP mag.
Voel je je al meer welkom hier??quote:
Wat is OP?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:33 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind dat die suïcidale muziek wel uit de OP mag.
Openingspost, oftewel het eerste bericht in het topicquote:
De openingspost van een topic. Maar ik hoor al van Yoki dat het niet is toegestaan. En Yoki is blauw blauw dus dat hebben we maar te slikken.quote:
Oh, ik het aanpassen. Even wachten.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Openingspost, oftewel het eerste bericht in het topic
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De openingspost van een topic. Maar ik hoor al van Yoki dat het niet is toegestaan. En Yoki is blauw blauw dus dat hebben we maar te slikken.
Dat was om aan te geven dat er nog kuttere plaatsen waren dan Emmeloord Arno.quote:
Wat ben je toch een goed mens.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]U heeft toestemming. Met je kutmuziek.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat was om aan te geven dat er nog kuttere plaatsen waren dan Emmeloord Arno.
Ben hier. Was nog aan het kijken voor vacatures maar beetje lastig zo voor iemand die je niet kentquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:44 schreef SuperHartje het volgende:
Waar is Yasmin? Mijn dochter komt zo thuis, die is bij een vriendinnetje spelen.
Misschien tot later.
Oh ik heb deze post even gemist. Het gaat opeens zo snel hier.quote:
Mocht ik iets tegen komen zal ik het laten wetenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:46 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Oh ik heb deze post even gemist. Het gaat opeens zo snel hier.
Ja Den Haag is een goede mogelijkheid voor mij, dat wel.
Wat lief van je! Speel jij ook weleens ISketch. Kunnen we een keertje Skypen anders.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ben hier. Was nog aan het kijken voor vacatures maar beetje lastig zo voor iemand die je niet kent![]()
Veel plezier met je dochter
Nee die dingen doe ik allemaal niet :pquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:48 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Wat lief van je! Speel jij ook weleens ISketch. Kunnen we een keertje Skypen anders.
Als ik kan dm-en laat ik je weten.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mocht ik iets tegen komen zal ik het laten weten
Cool!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:49 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Als ik kan dm-en laat ik je weten.
Anders dm ik mijn nr wel, kunnen we af en toe whatsappen. Als jij dat ook goed vindt.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee die dingen doe ik allemaal niet :p
Is goed.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:50 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Anders dm ik mijn nr wel, kunnen we af en toe whatsappen. Als jij dat ook goed vindt.
Ja maar liever overdag. 's Avonds breng ik het liefst met mijn dochter door.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:50 schreef Mani89 het volgende:
Misschien kunnen jullie ook een keer afspreken om met elkaar uit te gaan. Wie weet wat voor leuks er allemaal kan opbloeien.
Ga nu echt. Tot later misschien.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:51 schreef Yasmin23 het volgende:
We wachten nog ff met de nummers ja :p
quote:
Nee. Jij?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:54 schreef Mani89 het volgende:
Heb je ooit wel eens wat met een vrouw gehad Yasmin?
Nee ik ook niet. Wel ooit eens wat gedaan?quote:
Nee. Jij?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Wel ooit eens wat gedaan?
Hee geile beer, ga lekker even bellen naar een 0906 nummer of zoquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Wel ooit eens wat gedaan?
Nee. Ik dacht dat vrouwen altijd met elkaar experimenteerden enzo.quote:
Misschien is dit wel gewoon een normaal gesprekquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hee geile beer, ga lekker even bellen naar een 0906 nummer of zo
Toevallig he. En ik verzin het niet. Zei een mannelijke collega dit ook vannacht tegen mij. Hij stelde ook dezelfde vragen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee. Ik dacht dat vrouwen altijd met elkaar experimenteerden enzo.
Ik vind het maar pervers.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien is dit wel gewoon een normaal gesprek
Mannen zijn allemaal hetzelfde.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Toevallig he. En ik verzin het niet. Zei een mannelijke collega dit ook vannacht tegen mij. Hij stelde ook dezelfde vragen.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Toevallig he. En ik verzin het niet. Zei een mannelijke collega dit ook vannacht tegen mij. Hij stelde ook dezelfde vragen.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:50 schreef Mani89 het volgende:
Misschien kunnen jullie ook een keer afspreken om met elkaar uit te gaan. Wie weet wat voor leuks er allemaal kan opbloeien.
quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oke jij bent wel een uitzondering ja.
Daar stuurt de jeugd naaktfoto's mee.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:58 schreef Specularium het volgende:
Ik weet helemaal niet wat snapchat is.
Jij valt ook net niet meer in de doelgroep.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:58 schreef Specularium het volgende:
Deden we vroeger gewoon via msn.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Daar stuurt de jeugd naaktfoto's mee.
Daarmee kun je net als Whatsapp foto's naar elkaar sturen alleen worden ze binnen een paar seconden verwijderd. Ik zie daar de logica niet echt achter.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:58 schreef Specularium het volgende:
Sexting.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarmee kun je net als Whatsapp foto's naar elkaar sturen alleen worden ze binnen een paar seconden verwijderd. Ik zie daar de logica niet echt achter.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarmee kun je net als Whatsapp foto's naar elkaar sturen alleen worden ze binnen een paar seconden verwijderd. Ik zie daar de logica niet echt achter.
Alleen zijn er ook weer apps die de foto's alsnog opslaan.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Daar stuurt de jeugd naaktfoto's mee.
Het gevoel van veiligheid.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat voor foto's denk je dat het zijnquote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Msn was trouwens wel vet.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Deden we vroeger gewoon via msn.
Gewoon de printscreen knop op je telefoon ja, heel die app slaagt dus nergens op.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
Alleen zijn er ook weer apps die de foto's alsnog opslaan.
Dan krijg je een melding.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon de printscreen knop op je telefoon ja, heel die app slaagt dus nergens op.
Die moeten ook geld verdienen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon de printscreen knop op je telefoon ja, heel die app slaagt dus nergens op.
Jij gebruikt daar gewoon whatsapp voorquote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat voor foto's denk je dat het zijn
Nee Henk, Heeft die persoon dan alsnog die foto?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat wil je nog meer dan? Een boete?
Heb ik perrongeluk een foto naar je gestuurd dan?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij gebruikt daar gewoon whatsapp voor
Ja.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee Henk, Heeft die persoon dan alsnog die foto?
Was volgens mij niet per ongeluk ...quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb ik perrongeluk een foto naar je gestuurd dan?
Uh jawel..quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was volgens mij niet per ongeluk ...
Gadver, ik zie die snor al voor mequote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tsja.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah slaat die melding ook nergens op.
Onder of boven?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gadver, ik zie die snor al voor me
Die was voor mij bedoeld.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niks mis met haar snor hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gadver, ik zie die snor al voor me
Je hebt alleen mijn kleurtje gekregen, voor de rest niks.quote:
Je bent wel een beetje claimerig.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt alleen mijn kleurtje gekregen, voor de rest niks.
Ies koeltoer.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje claimerig.
Gelukkig maar, zou niet weten wat ik met een Apple kookplaat moet doen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt alleen mijn kleurtje gekregen, voor de rest niks.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gelukkig maar, zou niet weten wat ik met een Apple kookplaat moet doen.
Spiegeleitje bakkenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gelukkig maar, zou niet weten wat ik met een Apple kookplaat moet doen.
Bandpractice is altijd op vrijdagavond. Of op donderdag? Ben het even kwijt.quote:
Meestal werk ik op vrijdag.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe lang zit jij nu al in deze SC?
Wat zat er allemaal in?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:26 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb vandaag Chinees gegeten. En het was vet lekker.
Fixed.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:26 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb vandaag Chinees gegeten. En het was vet lekker.
Mini loempia'tjes, bakbananen, Tjap Tjoy, Nasi met ham en een ei, en een bak met satesaus en kipsate.quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mini loempia'tjes, bakbananen, Tjap Tjoy, Nasi met ham en een ei, en een bak met satesaus en kipsate.
En dan geen eens babi pangpangquote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mini loempia'tjes, bakbananen, Tjap Tjoy, Nasi met ham en een ei, en een bak met satesaus en kipsate.
Daar was geen plek meer voor. 1 zo'n bak nazi is als genoeg om een gezin te voeren. Tering.quote:
Dat heet hier het Jubileum Menu en is 19 euro.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:44 schreef Yasmin23 het volgende:
Fucking vet
Gerber Bear Grylls Intense Torch
[ afbeelding ]
Ze gaan nu wel hard met die boxen, was er net weer 1.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:44 schreef Yasmin23 het volgende:
Fucking vet
[ afbeelding ]
Met handig reservoir zodat je altijd je eigen urine kunt drinken.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:44 schreef Yasmin23 het volgende:
Fucking vet
[ afbeelding ]
Die grap had ik al gemaakt.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met handig reservoir zodat je altijd je eigen urine kunt drinken.
Is dat een jongen of een meisje in je UI?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:33 schreef Mani89 het volgende:
Ik zie nu steeds die reclame van Lactacyd. En ik wil bij deze de term uitwendige intieme zone uitroepen tot de meest eufemistische uitdrukking van 2016.
Een jongen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is dat een jongen of een meisje in je UI?
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:43 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb zin in de belastingteruggaaf
Hoop tenminste dat het een teruggaaf is maar ik ben wel redelijk zeker van m'n zaak.
Okequote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik was vandaag nog bij de Singel.
Ik keek niet goed want ik werd nog bijna aangereden door zo'n Turk op een elektrische scooter die je niet hoort.quote:
Toeterde die niet eens?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik keek niet goed want ik werd nog bijna aangereden door zo'n Turk op een elektrische scooter die je niet hoort.
Trigger?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik keek niet goed want ik werd nog bijna aangereden door zo'n Turk op een elektrische scooter die je niet hoort.
Zal wel terecht zijn geweestquote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:08 schreef Fokker89 het volgende:
Haha, de ibood chat heeft ook de emo.gif
[ afbeelding ]
Meestal word je dus wel geraakt?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee niet eens, meestal rijden die gasten wel goed.
Fietsers haten, dan moet je wel een scooter hebben.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:32 schreef Yasmin23 het volgende:
Die stille dingen zijn fucking irritant. Net zoals wielrenners en fietsers.
Ja ze zijn echt irritant.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Fietsers haten, dan moet je wel een scooter hebben.
Nee hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Fietsers haten, dan moet je wel een scooter hebben.
Blik Coca Cola?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik werd gisterenavond bijna geschept door een Belg. Hij ging op het laatste moment keihard in de rem, met piepende banden. Toen zat hij sorry te gebaren en zag ik dat hij een blik in zijn klauw had, zat vast dronken achter het stuur dus.
Nou dat kon ik niet goed zien, maar het was een Belg dus ik gok bier.quote:
Bah, bierquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nou dat kon ik niet goed zien, maar het was een Belg dus ik gok bier.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Fokker hoezo solliciteer jij niet voor mod eigenlijk?
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Fokker hoezo solliciteer jij niet voor mod eigenlijk?
Ik ook.quote:
3 maar. Die daarvoor zijn een jaar geleden toch?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nah, wel als de laatste 3 van afgelopen week zijn
Nee, van september ofzo, Maar ik zou sws niet voor NWS solliciteren, das niet zomaar wat.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
3 maar. Die daarvoor zijn een jaar geleden toch?
Specularium kon het toch ook?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, van september ofzo, Maar ik zou sws niet voor NWS solliciteren, das niet zomaar wat.
Nu denk je wel heel slecht over Specularium.quote:
Heehehehehquote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nu denk je wel heel slecht over Specularium.
Maar ik denk dat ik daarvoor te snel uit mijn slof zou schieten, iets wat een mod niet moet doen. ZEKER in NWS.
Yoki, maar die heeft nu al wat.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:08 schreef Yasmin23 het volgende:
Eigenlijk moet het gewoon iemand uit deze sc zijn.
Mani?
Ja klopt.quote:
Of jij...quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja klopt.
LTVDK heeft ook geen tijd en niemand zou hem serieus nemen.
Elf heeft het ook druk.
Anoumouse ook druk.
Jij bent te explosief dus blijft Mani over.
Sooooooowwwwwwquote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:10 schreef Yasmin23 het volgende:
Wat?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:10 schreef Yasmin23 het volgende:
Wacht maar ...quote:
Vol met 'hilarische' Community quotes waarschijnlijk ...quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zit nog te wachten op zijn inzending.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb je mijn sollicitatie voor SEX al in behandeling genomen?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:26 schreef Specularium het volgende:
Maar even serieus, LTKDV kan dat natuurlijk wel anders was hij nooit 2 dagen ER geweest.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vol met 'hilarische' Community quotes waarschijnlijk ...
Soms valt er wel eens een avond uit, maar doorgaans op beide avonden.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Bandpractice is altijd op vrijdagavond. Of op donderdag? Ben het even kwijt.
Mijn computer sputtert ook altijd tegen als er posts van Fokker89 in beeld komen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:57 schreef LTVDK het volgende:
Begint verdomme wel dagelijkse kost te worden zo onderhand
[ afbeelding ]
Ik heb het helemaal niet druk. Ik heb zeeën van tijd. Maar ik weet alleen niet hoelang die situatie voortduurt. Als ik werk vind, ben ik overdag vaker bezet en heb ik alleen 's avonds en in het weekend tijd. En dan hangt het ook nog af van de soort werk: in dienst bij de baas, of besluiten om voor mezelf te werken. In dat laatste geval werk ik vanuit huis en ben ik eigen baas.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja klopt.
Elf heeft het ook druk.
Anoumouse ook druk.
Jij bent te explosief dus blijft Mani over.
Alsof iemand jou als mod wil zien.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet druk. Ik heb zeeën van tijd. Maar ik weet alleen niet hoelang die situatie voortduurt. Als ik werk vind, ben ik overdag vaker bezet en heb ik alleen 's avonds en in het weekend tijd. En dan hangt het ook nog af van de soort werk: in dienst bij de baas, of besluiten om voor mezelf te werken. In dat laatste geval werk ik vanuit huis en ben ik eigen baas.
Wat je zegt klopt.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Alsof iemand jou als mod wil zien.
Dit ga ik echt niet allemaal lezen hoor.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat je zegt klopt.
Dat is dan ook precies de reden waarom het niet zo'n strak plan is dat ik me aanmeld. Ik weet op zich precies hoe het werkt en heb ook een uitgesproken mening over hoe NWS gemod moet worden. Klinkt arrogant hè?![]()
Maar... er is te veel weerstand tegen mij. Ik moet me nu doorgaans al verdedigen tegen een heel legertje usual suspects; en dat is dan gewoon als user, alleen omdat ik mijn mening geef. Als mod gaan je woorden nog veel meer op de weegschaal.
Sommige users staan onmiddellijk met de kapmessen klaar als iemand een functie krijgt die ze niet aanstaat. Ik heb daar gewoon geen zin in. Laat mij maar lekker bij de FP berichtjes schrijven; het is goed zo.
Hoeft ook niet. Als je het wél zou lezen, zou je het namelijk beamen. Je kunt jezelf de moeite dus besparen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit ga ik echt niet allemaal lezen hoor.
Ik kan hier nu op reageren, maar dan weet iedereen dat ik dat stukje heb gelezen dus doe ik dat niet.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Als je het wél zou lezen, zou je het namelijk beamen. Je kunt jezelf de moeite dus besparen.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:32 schreef Elfletterig het volgende: Laat mij maar lekker bij de FP berichtjes schrijven; het is goed zo.
Jouw reactie verandert feitelijk weinig aan de situatie.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kan hier nu op reageren, maar dan weet iedereen dat ik dat stukje heb gelezen dus doe ik dat niet.
Dit gewoon niet meer doen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:56 schreef anonymoussie het volgende:
Waarschijnlijk zijn we zwanger.
Mijn vriendin is een test gaan kopen.
Heb je eindelijk raakgeschotenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:56 schreef anonymoussie het volgende:
Waarschijnlijk zijn we zwanger.
Mijn vriendin is een test gaan kopen.
Twee uur per dagquote:We zijn per dag steeds langer online. Nederlanders surften vorig jaar gemiddeld twee uur per dag op internet, een stijging van 34 procent ten opzichte van 2011.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit gewoon niet meer doen.
Ik wacht nog even met de felicitatie
Ja.quote:
Ben je nou serieus?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:10 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dat wil zij gewoon liever niet.
Gefeliciteerdquote:
Dus de komende maanden kom je hier nog vaker gefrustreerde gesprekken met jezelf houdenquote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus de komende maanden kom je hier nog vaker gefrustreerde gesprekken met jezelf houden
Is geloof ik voor het eerst dat ik het zie :pquote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:16 schreef Elfletterig het volgende:
Een post van Harry met deals PI. Dat is best een beetje eng.
Ik zou mij niet kunnen inhouden en gelijk full Stasi gaan en alle PC goedmens posts door de shredder halen.quote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zou mij niet kunnen inhouden en gelijk full Stasi gaan en alle PC goedmens posts door de shredder halen.
Ja, menig vagijn wordt leeggeklopt.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:39 schreef Mani89 het volgende:
Er zit wel weer een hoop zand dwars in het FB topic vandaag.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, meneer en mevrouw Wibi.
Nee. Wat zit er allemaal op?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:38 schreef anonymoussie het volgende:
Heeft iemand die nieuwe burger van New York Pizza al geprobeerd?
Komen ze hem bezorgen?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:10 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ga ik zo ervaren.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:11 schreef Yasmin23 het volgende:
Bang dat je er tegenaan stoot ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:23 schreef Specularium het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omg ik zei het laatste nog! Gefeliciteerd!quote:
Wel altijd een succes dat skiën bij de Oranjes hequote:Prinses Alexia breekt been
Nieuwsbericht | 27-02-2016 | 18:07
Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Alexia der Nederlanden heeft haar been gebroken tijdens het skiën. Zij werd direct per helikopter naar een ziekenhuis gebracht waar de breuk aan het rechter bovenbeen werd geconstateerd. De Prinses wordt op dit moment geopereerd. Prinses Alexia is met haar familie met skivakantie in Lech, Oostenrijk.
Dank u.quote:
Tnx Njos!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Omg ik zei het laatste nog! Gefeliciteerd!
Dat 9 maanden geen seks was een grap toch? Zwangere vrouwen zijn juist extra gewillig hoor ik altijd.
Waarom wilt ze het niet dan?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:02 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dank u.
[..]
Tnx Njos!
Nee, ze wil echt niet. Misschien dat het nog verandert.![]()
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe andere vaders dat ervaren...
Ja, was lekker.quote:
Ze is toch niet al maanden zwangerquote:
Ben je mooi klaar mee dan, leuk joh zo'n kind.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:12 schreef anonymoussie het volgende:
Nou jongens, zij wil dat zo.
Dus einde verhaal.
Misschien kan ze een beetje googlen en is ze onterecht bang?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:12 schreef anonymoussie het volgende:
Dus einde verhaal.
Toch al 4 wk. Ze heeft pas de laatste dagen iets gemerkt.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze is toch niet al maanden zwanger
http://www.24baby.nl/zwan(...)ijdens-zwangerschap/quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:13 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Toch al 4 wk. Ze heeft pas de laatste dagen iets gemerkt.
Voor de rest ga je maar gewoon in OUD lopen vragen hoorquote:De eerste 3 maanden van je zwangerschap moet je lichaam wennen aan de zwangerschapshormonen. Deze zorgen voor de beruchte zwangerschapskwaaltjes. Je bent moe, misselijk en je borsten zijn gevoelig. Niet zo gek dat je weinig zin hebt in seks.
Vanaf maand 4 van de zwangerschap wordt je seksleven weer een stuk leuker en misschien wel beter dan ooit! Je hebt voorlopig een stuk minder last van zwangerschapskwaaltjes en je nieuwe rondingen maken je vrouwelijker dan ooit.
Oh na 4 maanden mag die weer.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
http://www.24baby.nl/zwan(...)ijdens-zwangerschap/
[..]
Voor de rest ga je maar gewoon in OUD lopen vragen hoor
Was meer een hintje of echte er vaders zijn die hun ervaring willen delen hier.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
http://www.24baby.nl/zwan(...)ijdens-zwangerschap/
[..]
Voor de rest ga je maar gewoon in OUD lopen vragen hoor
Ik word ook altijd een beetje kriebelig van die zwangerschapssitesquote:
Dus dat :pquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik word ook altijd een beetje kriebelig van die zwangerschapssites
Er zitten hier geen vaders. Behalve Tem dan maar die gaat hier niet uitgebreid over zijn seksleven praten, ben ik bang.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:23 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Was meer een hintje of echte er vaders zijn die hun ervaring willen delen hier.
Vraag het Tem, dat is de enige hier met kinderen denk ik.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:23 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Was meer een hintje of echte er vaders zijn die hun ervaring willen delen hier.
Mag je het dan met iemand anders doen?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:12 schreef anonymoussie het volgende:
Dus einde verhaal.
Arno mag nu wel allemaal leuke uitstapjes doen, naar de 9-maandenbeurs enzoquote:
Verschrikkelijkquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Arno mag nu wel allemaal leuke uitstapjes doen, naar de 9-maandenbeurs enzo
Hij heeft een beetje gelijk wel.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Er zitten hier geen vaders. Behalve Tem dan maar die gaat hier niet uitgebreid over zijn seksleven praten, ben ik bang.
Nou, de komende maanden niet hoorquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:28 schreef anonymoussie het volgende:
Ik ben er nu ook wel klaar mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou, de komende maanden niet hoor![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach hij krijgt wel meer head dan de komende tijd
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:31 schreef Fokker89 het volgende:
Wat een vieze verhaaltjes hier zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |