Straalt ook wel een beetje af op de inwoners inderdaad, ziekelijke obsessies met rappers bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat is sowieso weer een raar verhaal.
Dat is inderdaad best ziekelijk ja.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Straalt ook wel een beetje af op de inwoners inderdaad, ziekelijke obsessies met rappers bijvoorbeeld.
Nee.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:33 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind dat die suïcidale muziek wel uit de OP mag.
Voel je je al meer welkom hier??quote:
Wat is OP?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:33 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind dat die suïcidale muziek wel uit de OP mag.
Openingspost, oftewel het eerste bericht in het topicquote:
De openingspost van een topic. Maar ik hoor al van Yoki dat het niet is toegestaan. En Yoki is blauw blauw dus dat hebben we maar te slikken.quote:
Oh, ik het aanpassen. Even wachten.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Openingspost, oftewel het eerste bericht in het topic
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De openingspost van een topic. Maar ik hoor al van Yoki dat het niet is toegestaan. En Yoki is blauw blauw dus dat hebben we maar te slikken.
Dat was om aan te geven dat er nog kuttere plaatsen waren dan Emmeloord Arno.quote:
Wat ben je toch een goed mens.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]U heeft toestemming. Met je kutmuziek.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat was om aan te geven dat er nog kuttere plaatsen waren dan Emmeloord Arno.
Ben hier. Was nog aan het kijken voor vacatures maar beetje lastig zo voor iemand die je niet kentquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:44 schreef SuperHartje het volgende:
Waar is Yasmin? Mijn dochter komt zo thuis, die is bij een vriendinnetje spelen.
Misschien tot later.
Oh ik heb deze post even gemist. Het gaat opeens zo snel hier.quote:
Mocht ik iets tegen komen zal ik het laten wetenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:46 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Oh ik heb deze post even gemist. Het gaat opeens zo snel hier.
Ja Den Haag is een goede mogelijkheid voor mij, dat wel.
Wat lief van je! Speel jij ook weleens ISketch. Kunnen we een keertje Skypen anders.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ben hier. Was nog aan het kijken voor vacatures maar beetje lastig zo voor iemand die je niet kent![]()
Veel plezier met je dochter
Nee die dingen doe ik allemaal niet :pquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:48 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Wat lief van je! Speel jij ook weleens ISketch. Kunnen we een keertje Skypen anders.
Als ik kan dm-en laat ik je weten.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mocht ik iets tegen komen zal ik het laten weten
Cool!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:49 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Als ik kan dm-en laat ik je weten.
Anders dm ik mijn nr wel, kunnen we af en toe whatsappen. Als jij dat ook goed vindt.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee die dingen doe ik allemaal niet :p
Is goed.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:50 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Anders dm ik mijn nr wel, kunnen we af en toe whatsappen. Als jij dat ook goed vindt.
Ja maar liever overdag. 's Avonds breng ik het liefst met mijn dochter door.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:50 schreef Mani89 het volgende:
Misschien kunnen jullie ook een keer afspreken om met elkaar uit te gaan. Wie weet wat voor leuks er allemaal kan opbloeien.
Ga nu echt. Tot later misschien.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:51 schreef Yasmin23 het volgende:
We wachten nog ff met de nummers ja :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |