En wat is het verschil tussen nul en leeg.quote:
Jammer joh.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:08 schreef Gutmensch het volgende:
En ik maar wachten op een oneindig gevatte TT van Janneke.
Er waren posts van mj en Disana gedelete.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:08 schreef Friek_ het volgende:
Dat was vreemd, even leek het alsof Janneke post #303 had in het vorige topic.
Als iets een waarde nul heeft, heeft het een waarde, namelijk nul. Maar wat als het geen waard heeft?quote:
Ook erg ingewikkeld.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:11 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Leg anders de TT maar eens uit, die snap ik niet.
Ik wou dat ik twee hondjes was, dan kon ik samen spelen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als iets een waarde nul heeft, heeft het een waarde, namelijk nul. Maar wat als het geen waard heeft?
X+5=1 en X+3 = 1quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:14 schreef Friek_ het volgende:
Kan er zoiets als een lege verzameling bestaan?
35,2 graden Fahrenheit.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:14 schreef Kosmoproleet het volgende:
In Noord-Rusland is het vandaag precies 0 graden Celsius. Op hetzelfde moment is het in Zuid-Rusland 10% warmer. Hoeveel graden Celsius is het in Zuid-Rusland?
27,315 graden celciusquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:14 schreef Kosmoproleet het volgende:
In Noord-Rusland is het vandaag precies 0 graden Celsius. Op hetzelfde moment is het in Zuid-Rusland 10% warmer. Hoeveel graden Celsius is het in Zuid-Rusland?
Oh ja, ik twijfelde al.quote:
De verzameling integere Limburgers lijkt mij een prima voorbeeld van een lege verzameling.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:14 schreef Friek_ het volgende:
Kan er zoiets als een lege verzameling bestaan?
Hadden die mensen de algemene voorwaarden maar moeten lezen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:22 schreef Kosmoproleet het volgende:
Zozo, het AD heeft een scoop hoor mensen.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ant-fotoboeken.dhtml
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |