Fotoquote:Tijdens een onderzoek naar drugshandel in Amsterdam stuitte de politie deze week op twee levensgrote krokodillen. De reptielen bevonden zich in een ruimte waar geld werd bewaard. Ze deden daar dienst als bewakers.
Bron: Geld drugshandelaren bewaakt door krokodillen
de krokodillen in diergaarde blijdorp die zwemmen in het geld tegen een achtergrond van coke bergenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:34 schreef ToT het volgende:
Hmmm ik heb nog wel wat ideeën, maar de uitwerking is vrij lastig.
Zoals een heroïneverslaafde bij wie de arm er af is gebeten, die wél drugs heeft weten te jatten, maar die met 1 arm nu niet weet hoe hij z'n shot in z'n arm moet zetten!
Dat is niet de opdracht zoals die in de OP staat in ieder geval.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:56 schreef Peachbird het volgende:
Dit heeft toch gewoon potentieel of niet?
Joodse steun voor bedreigde moskeeën
http://i.imgur.com/dlzdRnI.png
Of voor volledig uitgesneden versie:
http://i.imgur.com/kPRc9iF.png
(beter lukte me ff niet)
Maar wel een betere omdat de OPdracht geen foto heeft van de werkelijke krokodillen, ik heb iig een mooie shoop gemaakt van mijn opdracht.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:25 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Dat is niet de opdracht zoals die in de OP staat in ieder geval.
Het is een vrije opdracht waarin moet blijken dat krokodillen drugs bewaken. That's it Een keer wat anders dan een gegeven plaatje.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:32 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Maar wel een betere omdat de OPdracht geen foto heeft van de werkelijke krokodillen, ik heb iig een mooie shoop gemaakt van mijn opdracht.
[ afbeelding ]
Wat vond je van mijn moslim shoopquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:36 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Het is een vrije opdracht waarin moet blijken dat krokodillen drugs bewaken. That's it Een keer wat anders dan een gegeven plaatje.
Maak er anders ff een apart topic van. Kan best wel succesvol worden!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:36 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Wat vond je van mijn moslim shoop
Denk dat die dan gesloten wordt en hiernaar gerefereerd..quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Maak er anders ff een apart topic van. Kan best wel succesvol worden!
Nope, in [ONZ] kun je gewoon painttopics aanmaken. Dit is een vrij nieuwe serie die los staat van andere painttopics.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:26 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Denk dat die dan gesloten wordt en hiernaar gerefereerd..
Weet niet of er SJW mods zijn in onz maar goed ik zal een poging wagen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Nope, in [ONZ] kun je gewoon painttopics aanmaken. Dit is een vrij nieuwe serie die los staat van andere painttopics.
Gewoon het berichtje in de OP zetten, de .PNG, jouw creatie en een lulverhaaltje er bij van wat de bedoeling is. Liefst wel met een humoristische knipoog qua opdracht, aangezien het wel [ONZ] is.
Ik had ook al een andere painttopic willen openen (voor het combineren van verschillende diersoorten zoals met humandescent.com), maar ben daar te lui voor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |