abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160228600
Gerookte kip in stukjes snijden. Die in de pan. Ondertussen pasta (schelpjes) koken. En broccoliroosjes een paar minuten koken. Dan de roosjes bij de gerookte kip. Creme fraiche erbij en (rode/groene) pesto (even naar smaak proberen). Ik doe er zelf ook nog knoflookpepermix bij (Sligro geloof ik?).

Als de pasta klaar is alles mengen.

Heerlijk! :9
pi_160229846
Blik tonijn of zalm, bakje creme fraiche, beetje citroenrasp en geperste Citroën, zak geraspte kaas roeren met gekookte pasta en 1 eetlepel kook vocht.

Kan nog olijf bij of bieslook of lenteuitjes of erwtjes of whatever tickles Ur pickle

Jum :)
pi_160230661
Ingrediënten per persoon, dus voor 2 personen is alles maal 2 enz. enz.

200 gr spinazie a la creme (diepvries)
150 gr pasta
45 gr boursin
peper
handje cashewnoten

Kook de pasta gaar volgens de aanwijzingen op de verpakking.
Verwarm ondertussen de spinazie in de magnetron of in een pannetje op het vuur.
Giet de pasta af, en meng de boursin en spinazie erdoor. Bestrooi met wat peper en strooi er een handje cashewnoten overheen.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 14:31:35 #29
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_160231533
pasta
teen knoflook
gorgonzola
pistachenoten
kipfilet in blokjes
en een goeie hand rucola

Pasta koken al dente. Kipfilet bakken, knoflook persen en toevoegen, gorgonzola laten smelten bij de kip op een wat lager vuur, pistachenoten erbij en pasta ook nog even toevoegen. Rucola niet meekoken maar toevoegen op je bord, anders verlept het te snel.

---
pasta
twee tenen knoflook geperst
kipfilet in blokjes
ui in snippers
paprika in blokjes
(kastanje)champignons in partjes
tomaten-roomsaus (uit een pot of bakje crème fraîche met twee zakjes cup-a-soup tomaten-crème)
strooikaas jong belegen

Kook pasta. Fruit de ui met de knoflook, voeg kip toe bak tot gaar, voeg paprika toe en daarna de champignons, voeg de saus toe en warm de pasta nog even mee in de saus. Bord vol gooien en kaas toevoegen naar smaak.
pi_160231687
Boursin liefhebbers: Gebruiken jullie gewone boursin (het kaasje zelf) of boursin cuisine?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  vrijdag 26 februari 2016 @ 15:18:57 #31
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_160232743
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 14:36 schreef FutureFairytale het volgende:
Boursin liefhebbers: Gebruiken jullie gewone boursin (het kaasje zelf) of boursin cuisine?
Het kaasje zelf
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
  vrijdag 26 februari 2016 @ 15:22:53 #32
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_160232823
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 13:34 schreef LionPopChoc het volgende:
... geperste Citroën...
Smaakt dat niet erg blikkerig? :+

Mijn suggestie: pasta, geitenkaas, gerookte zalm, kappertjes, roeren, klaar :9.
KuikenGuppy
pi_160232952
- prei, champignons, mais, kruidenroomkaas, hamblokjes
- spekjes, doperwten, ui, groene pesto
pi_160233338
Avocado, basilicum, knoflook en wat citroensap bij elkaar doen. Even met de staafmixer erop.

Spaghetti koken en door het sausje husselen. :9
pi_160236735
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 15:42 schreef Myraela het volgende:
Avocado, basilicum, knoflook en wat citroensap bij elkaar doen. Even met de staafmixer erop.

Spaghetti koken en door het sausje husselen. :9
Dit klinkt lekker!

quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 15:22 schreef Burdie het volgende:

[..]

Smaakt dat niet erg blikkerig? :+

Mijn suggestie: pasta, geitenkaas, gerookte zalm, kappertjes, roeren, klaar :9.
Nee en je zou het ook met verse zalm of tonijn kunnen doen, ik ben gewoon een gier :).
Enne minus de kappertjes klinkt lekker.
pi_160238577
quote:
Ik gebruik deze

vrijdag 26 februari 2016 @ 19:16:50 #37
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_160238869
Pasta koken, in een pan ui en (kastanje)champignons bakken. Wat boursin en zalmsnippers toevoegen en dan pasta erdoor :). Kunt natuurlijk nog wat meer groenten toevoegen. Net wat je lekker vindt.
pi_160239938
courgette bakken met wat knoflook en eventueel ui, bakje ricotta erdoor en citroenrasp, hete pasta erdoor met eventueel wat extra kookvocht voor smeuïgheid, en wat versgemalen peper en verse basilicum erover
  vrijdag 26 februari 2016 @ 20:16:25 #39
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_160240597

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben geil
pi_160245867
Pasta- boter/olie- tonijn uit blik-peterselie-visbouillon-witte wijn-geraspte kaas.

Eventueel kun je nog uien, kappertjes, olijven, knoflook en/of room toevoegen.
Tails tell tales
pi_160245932
quote:
Beide, ik wissel het af.
Tails tell tales
pi_160248149
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 20:16 schreef defokkingfoker het volgende:
[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bah... :')

Als je een beetje knoflook fruit in olijfolie en daar de gekookte spaghetti bij kiepert en dan een paar rode pepertjes en een beetje peterselie is wél weer heel lekker, en bijna net zo simpel :D
pi_160248570
quote:
Is er veel verschil qua smaak dan?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_160250894
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 00:26 schreef Rezania het volgende:

[..]

Is er veel verschil qua smaak dan?
mwoah, zelfde smaak maar t kaasje is wat rijker/machtiger. Cuisine is verdund, als n k&k sausje.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_160256439
Kipfilet, champignons en ui of sjalotten.
Wanneer dit gaar is verse spinazie erbij. Als dat dan geslonken is voeg je boursin toe en eventueel nog een beetje crème fraiche.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_160258429
Chilipeper , knoflook , Peterselie , peper/zout goede olijf olie , goede pasta

Eventueel garnalen er door
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_160270756
wat ik wel eens maak als ik 's avonds trek heb;

macaroni of in kleine stukjes gebroken spaghetti met ketjap manis en geraspte kaas.
soms doe ik er ook nog in blokjes gesneden kookworst of een paar in stukken gescheurde plakken ham in.
niet culinair hoogstaand, maar soms vind ik het gewoon lekker.
pi_160271143
Gnocchi, pesto, mozzarella, tomaten, verse basilicum. Klaar!
pi_160345935
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:34 schreef marc0871 het volgende:
wat ik wel eens maak als ik 's avonds trek heb;

macaroni of in kleine stukjes gebroken spaghetti met ketjap manis en geraspte kaas.
soms doe ik er ook nog in blokjes gesneden kookworst of een paar in stukken gescheurde plakken ham in.
niet culinair hoogstaand, maar soms vind ik het gewoon lekker.
Ik doe wel eens héél veel uien snijden, snipperen en fruiten in olijfolie, verse tomaatjes erbij ik stukjes, de gekookte macaroni erbij, zwarte peper, zout en dan een zooi geraspte kas erdoorheen
als het op je bord ligt, zodat het een beetje smelt, is hartstikke lekker :@ vind ik dan :D
pi_160346624
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 18:01 schreef FANN het volgende:

[..]

Ik doe wel eens héél veel uien snijden, snipperen en fruiten in olijfolie, verse tomaatjes erbij ik stukjes, de gekookte macaroni erbij, zwarte peper, zout en dan een zooi geraspte kas erdoorheen
als het op je bord ligt, zodat het een beetje smelt, is hartstikke lekker :@ vind ik dan :D
simpel kan soms zo lekker zijn ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')