Het kaasje zelfquote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:36 schreef FutureFairytale het volgende:
Boursin liefhebbers: Gebruiken jullie gewone boursin (het kaasje zelf) of boursin cuisine?
Smaakt dat niet erg blikkerig?quote:
Dit klinkt lekker!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:42 schreef Myraela het volgende:
Avocado, basilicum, knoflook en wat citroensap bij elkaar doen. Even met de staafmixer erop.
Spaghetti koken en door het sausje husselen.
Nee en je zou het ook met verse zalm of tonijn kunnen doen, ik ben gewoon een gierquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:22 schreef Burdie het volgende:
[..]
Smaakt dat niet erg blikkerig?
Mijn suggestie: pasta, geitenkaas, gerookte zalm, kappertjes, roeren, klaar.
Ik gebruik dezequote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:36 schreef FutureFairytale het volgende:
Boursin liefhebbers: Gebruiken jullie gewone boursin (het kaasje zelf) of boursin cuisine?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
Beide, ik wissel het af.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:36 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:16 schreef defokkingfoker het volgende:
[ afbeelding ]Bah...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je een beetje knoflook fruit in olijfolie en daar de gekookte spaghetti bij kiepert en dan een paar rode pepertjes en een beetje peterselie is wél weer heel lekker, en bijna net zo simpel![]()
Is er veel verschil qua smaak dan?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:36 schreef FutureFairytale het volgende:
mwoah, zelfde smaak maar t kaasje is wat rijker/machtiger. Cuisine is verdund, als n k&k sausje.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is er veel verschil qua smaak dan?
Ik doe wel eens héél veel uien snijden, snipperen en fruiten in olijfolie, verse tomaatjes erbij ik stukjes, de gekookte macaroni erbij, zwarte peper, zout en dan een zooi geraspte kas erdoorheenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:34 schreef marc0871 het volgende:
wat ik wel eens maak als ik 's avonds trek heb;
macaroni of in kleine stukjes gebroken spaghetti met ketjap manis en geraspte kaas.
soms doe ik er ook nog in blokjes gesneden kookworst of een paar in stukken gescheurde plakken ham in.
niet culinair hoogstaand, maar soms vind ik het gewoon lekker.
simpel kan soms zo lekker zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik doe wel eens héél veel uien snijden, snipperen en fruiten in olijfolie, verse tomaatjes erbij ik stukjes, de gekookte macaroni erbij, zwarte peper, zout en dan een zooi geraspte kas erdoorheen
als het op je bord ligt, zodat het een beetje smelt, is hartstikke lekkervind ik dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |