Dan spreek je ze aan, i.p.v. op een heel volk te kankeren.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:11 schreef Fatoeman het volgende:
Marokkanen vallen veel mensen lastig
Dit moet je verder uitweidenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:12 schreef FritzWepper het volgende:
Had niets tegen Marokkanen.
Ging op rondreis door Marokko.
Vind het nu het meest verrotte volk dat ik ooit ben tegengekomen.
hahaha inderdaad racistisch schorem!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:13 schreef vaduz het volgende:
[..]
Dan spreek je ze aan, i.p.v. op een heel volk te kankeren.
Dan komen hun neven en dan word je helemaal uitgekleed.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:13 schreef vaduz het volgende:
[..]
Marokkaans meisje gespotquote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:19 schreef Sonaa88 het volgende:
[..]
hahaha inderdaad racistisch schorem!
Ik maak geen grap.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:21 schreef Sonaa88 het volgende:
[..]
Je snapt dat TS een grap maakt en dat ik daar op sarcastische wijze op in ga?
Ik heb ook alleen maar slechte verhalen gehoord. Dat je in toeristische steden aan een stuk door word lastig gevallen door verkopers en oplichters bv.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:12 schreef FritzWepper het volgende:
Had niets tegen Marokkanen.
Ging op rondreis door Marokko.
Vind het nu het meest verrotte volk dat ik ooit ben tegengekomen.
Ja, maar dacht het aan je naam te zienquote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:21 schreef Sonaa88 het volgende:
[..]
Je snapt dat TS een grap maakt en dat ik daar op sarcastische wijze op in ga?
Hahahah lijkt me zeer sterk dat je dit ''vredelievende'' volkje nog beschermd.. Mijn tip vd dag is: zet opsporing verzocht aan, doe wat research op internet en wordt snel wakker uit je multiculturele droompje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inholland zekerquote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen maar slechte verhalen gehoord. Dat je in toeristische steden aan een stuk door word lastig gevallen door verkopers en oplichters bv.
Verder nooit last van Nederlandse mocro`s. Heb op een "zwarte" school gezeten en kon het met de meesten goed vinden
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:24 schreef Sonaa88 het volgende:
[..]
Hahahah lijkt me zeer sterk dat je dit ''vredelievende'' volkje nog beschermd, mijn tip vd dag is: zet opsporing verzocht aan, doe wat research op internet en word snel wakker uit je multiculturele droompje.Door je spoiler verwacht ik toch dat je NL bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt. Iedere avond met barstende hoofdpijn naar je hotelkamer van het voortdurende gejank aan je kop.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen maar slechte verhalen gehoord. Dat je in toeristische steden aan een stuk door word lastig gevallen door verkopers en oplichters bv.
Verder nooit last van Nederlandse mocro`s. Heb op een "zwarte" school gezeten en kon het met de meesten goed vinden
[..]
Hahahah lijkt me zeer sterk dat je dit ''vredelievende'' volkje nog beschermd, mijn tip vd dag is: zet opsporing verzocht aan, doe wat research op internet en word snel wakker uit je multiculturele droompje.Ik bescherm zeker geen volk. Er zijn best problemen en het is goed dat er daarover gesproken wordt. Het is echter stekend dat op fok! persoonlijk op de man wordt gespeeld aan de hand van afkomst. Ik vraag niet of er zaken onder het vloerkleed geschoven kunnen worden, ik vraag enkel of we elkaar in discussies kunnen respecteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry maat maar ik ben bang dat het geduld met de Marokkanen in Nederland een klein beetje op is...quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:28 schreef vaduz het volgende:
[..]
Ik bescherm zeker geen volk. Er zijn best problemen en het is goed dat er daarover gesproken wordt. Het is echter stekend dat op fok! persoonlijk op de man wordt gespeeld aan de hand van afkomst. Ik vraag niet of er zaken onder het vloerkleed geschoven kunnen worden, ik vraag enkel of we elkaar in discussies kunnen respecteren.
Dus daarom moet je Marrokanen die wel de dialoog opzoeken beledigen en ze verder niet serieus nemen?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:33 schreef Sonaa88 het volgende:
[..]
Sorry maat maar ik ben bang dat het geduld met de Marokkanen in Nederland een klein beetje op is...
Elkaar respecteren in een discussie ben ik het volledig mee eens!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:28 schreef vaduz het volgende:
[..]
Ik bescherm zeker geen volk. Er zijn best problemen en het is goed dat er daarover gesproken wordt. Het is echter stekend dat op fok! persoonlijk op de man wordt gespeeld aan de hand van afkomst. Ik vraag niet of er zaken onder het vloerkleed geschoven kunnen worden, ik vraag enkel of we elkaar in discussies kunnen respecteren.
En dat is relevant omdat?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:34 schreef Sonaa88 het volgende:
[..]
Elkaar respecteren in een discussie ben ik het volledig mee eens!
Maar mag ik vragen waar jij woont?
Nee zeker niet! Als mensen bereid zijn op een normale manier in discussie te gaan denk ik dat iedereen daar zeker voor moet open staan.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:34 schreef vaduz het volgende:
[..]
Dus daarom moet je Marrokanen die wel de dialoog opzoeken beledigen en ze verder niet serieus nemen?
Omdat veel mensen met ''linkse'' standpunten (sorry ik plaats je even aan de linkerkant van het politieke spectrum ) in blanke buurten wonen en daardoor niet volledig reële argumenten geven. Daarom lijkt mij het relevant om te weten als je met iemand in discussie gaat over Islam, vluchtelingen, Marokkanen, tolerantie etc, waar die gene woontquote:
Ik heb alleen de OP gelezen en ik weet nu al dat er mensen zijn die deze onzinnige trollpoging geloven en dus discussies aangaan.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:08 schreef vaduz het volgende:
Ik vind het stekend hoe hier op fok! door sommige gebruikers wordt omgegaan met Marrokanen. Dat sommige mensen een andere leefwijze hebben dan hun Marokkaanse medemens geeft hun niet het recht om Marrokanen afteschilderen als üntermenschen.
Sinds wanneer is respect voor elkaar hebben een links standpunt?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:38 schreef Sonaa88 het volgende:
[..]
Omdat veel mensen met ''linkse'' standpunten (sorry ik plaats je even aan de linkerkant van het politieke spectrum ) in blanke buurten wonen en daardoor niet volledig reële argumenten geven. Daarom lijkt mij het relevant om te weten als je met iemand in discussie gaat over Islam, vluchtelingen, Marokkanen, tolerantie etc, waar die gene woont
Dan moet je er maar niet zo bijlopen als een toerist.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:28 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Klopt. Iedere avond met barstende hoofdpijn naar je hotelkamer van het voortdurende gejank aan je kop.
In Nederland is mijn persoonlijke balans met Marokkaanse Nederlanders overwegend positief
Maar Marokko zelf, gadverdamme.
Gezien het huidige politieke klimaat is alles in de trant van het verdedigen van Islam, Marokkanen en vluchtelingen links.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:41 schreef vaduz het volgende:
[..]
Sinds wanneer is respect voor elkaar hebben een links standpunt?
Dus alle niet-linkse partijen claimen dat je Marrokanen onbeperkt mag beledigen en in iedere discussie die je met ze voert ze eerst moet uitmaken voor woestijnvolk?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:42 schreef Sonaa88 het volgende:
[..]
Gezien het huidige politieke klimaat is alles in de trant van het verdedigen van Islam, Marokkanen en vluchtelingen links.
Geen idee waar je dit vandaan haalt maar ik heb het vermoeden dat je me keihard zit te trollenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:44 schreef vaduz het volgende:
[..]
Dus alle niet-linkse partijen claimen dat je Marrokanen onbeperkt mag beledigen en in iedere discussie die je met ze voert ze eerst moet uitmaken voor woestijnvolk?
Nee ik zit niet te trollen. In dit hele topic pleit ik ervoor dat we met elkaar respectvol met elkaar omgaan in discussies. Jij komt ermee dat dit iets typisch links zou zijn. Terwijl mij dunkt dat dit los staat van politieke voorkeur. Waarom zou dit links zijn?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:45 schreef Sonaa88 het volgende:
[..]
Geen idee waar je dit vandaan haalt maar ik heb het vermoeden dat je me keihard zit te trollen![]()
Nee ik zeg helemaal niet dat respectvol met elkaar omgaan iets links is, in 1 van mijn eerdere post heb ik al gezegd dat je op een respectvolle manier met elkaar in gesprek moet kunnen gaan.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:48 schreef vaduz het volgende:
[..]
Nee ik zit niet te trollen. In dit hele topic pleit ik ervoor dat we met elkaar respectvol met elkaar omgaan in discussies. Jij komt ermee dat dit iets typisch links zou zijn. Terwijl mij dunkt dat dit los staat van politieke voorkeur. Waarom zou dit links zijn?
Want ik kan er veel aan doen dat ik blank ben en blauwe ogen hebquote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:42 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Dan moet je er maar niet zo bijlopen als een toerist.
Maar waarom begin je dan over mijn woonplaats of politieke voorkeur? Ik snap de relevantie daarvan in heel deze discussie niet.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:53 schreef Sonaa88 het volgende:
[..]
Nee ik zeg helemaal niet dat respectvol met elkaar omgaan iets links is, in 1 van mijn eerdere post heb ik al gezegd dat je op een respectvolle manier met elkaar in gesprek moet kunnen gaan.
Ik denk dat tegenwoordig in elk gesprek waar het woord Marokkanen valt de politieke voorkeur relevant is.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:54 schreef vaduz het volgende:
[..]
Maar waarom begin je dan over mijn woonplaats of politieke voorkeur? Ik snap de relevantie daarvan in heel deze discussie niet.
want?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:57 schreef Sonaa88 het volgende:
[..]
Ik denk dat tegenwoordig in elk gesprek waar het woord Marokkanen valt de politieke voorkeur relevant is.
quote:
Hoe denkt links dan over Marrokanen en hoe rechts?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:59 schreef Sonaa88 het volgende:
[..]want? Het is nogal een hot-item deze dagen vindt je niet, het fenomeen ''Marokkanen''.
Het is algemeen bekend dat links en rechts daar net iets anders over denken.
Ga jij je maar is wat meer verdiepen in dit onderwerp, welterusten trollquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:02 schreef vaduz het volgende:
[..]
Hoe denkt links dan over Marrokanen en hoe rechts?
Op de PVV na heb ik nog nooit een partij gehoord die specifiek iets tegen Marrokanen heeft. En de PVV is nou niet bepaald rechts.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:04 schreef Sonaa88 het volgende:
[..]
Ga jij je maar is wat meer verdiepen in dit onderwerp, welterusten troll
Draag afgetrapte gymschoenen en afgetrapte jeans en verwassen polo's en je hebt een stuk minder last van dat gespuis aldaar.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:54 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Want ik kan er veel aan doen dat ik blank ben en blauwe ogen heb
Zie jij er als een Berber uit? Sterkte man.
Ik denk niet dat de politie in Marokko daar zo vredelievend mee om zal gaan.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:29 schreef Vermon het volgende:
Hoe zou het zijn als we de rollen omdraaien?
Met een paar miljoen (vergeleken met hier) Nederlanders naar Marokko en daar de hele samenleving terroriseren, eens kijken hoe snel ze ons zat zijn.
laffe kaaskoppen durven toch niks te doenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:29 schreef Vermon het volgende:
Hoe zou het zijn als we de rollen omdraaien?
Met een paar miljoen (vergeleken met hier) Nederlanders naar Marokko en daar de hele samenleving terroriseren, eens kijken hoe snel ze ons zat zijn.
ok henkquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:26 schreef Vermon het volgende:
Nederland kotst Marokkanen uit. Ze hebben een monopolie op misdaad en criminaliteit, ze vallen ouderen lastig, ze vallen dames/meisjes lastig. Als wij geen Marokkanen hebben dalen de misdaadcijfers met meer dan 60%!! OH NEE JE MAG NIET DISCRIMINEREN, IK BEN EEN EXTREEM-RECHTSE XENOFOBE NAZI
En ondertussen noemt de Marokkaanse bevolking de Nederlanders "KankerTatta's".
Wat lees ik nu weerquote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:38 schreef Sonaa88 het volgende:
[..]
Omdat veel mensen met ''linkse'' standpunten (sorry ik plaats je even aan de linkerkant van het politieke spectrum ) in blanke buurten wonen en daardoor niet volledig reële argumenten geven. Daarom lijkt mij het relevant om te weten als je met iemand in discussie gaat over Islam, vluchtelingen, Marokkanen, tolerantie etc, waar die gene woont
Marokkanen zijn statistisch gezien nu eenmaal vaak eikelsquote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:08 schreef vaduz het volgende:
Ik vind het stekend hoe hier op fok! door sommige gebruikers wordt omgegaan met Marrokanen. Dat sommige mensen een andere leefwijze hebben dan hun Marokkaanse medemens geeft hun niet het recht om Marrokanen afteschilderen als üntermenschen.
Waarschijnlijk omdat hun grote voorbeeld niet talloze koppen snelde in Mekka.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:09 schreef tailfox het volgende:
Waarom hoor ik nooit. Die boedisten weer met hun bommen.
Die hindoeïsme met hun onthoofdingen.
(tuurlijk gebeurt het wel maar ik lees het meest over moslims. )
Bronnen? En grappig ik zit nu in een klas met maar één turk en de rest allemaal Nederlands en een pAr Aziaten. Heel grappig want de Nederlanders in mijn klas zeggen juist 'kutvolk met hun guccitasjes en petjes. Gewoon olie over ze gooien en ze in de fik steken!'quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:26 schreef Vermon het volgende:
Nederland kotst Marokkanen uit. Ze hebben een monopolie op misdaad en criminaliteit, ze vallen ouderen lastig, ze vallen dames/meisjes lastig. Als wij geen Marokkanen hebben dalen de misdaadcijfers met meer dan 60%!! OH NEE JE MAG NIET DISCRIMINEREN, IK BEN EEN EXTREEM-RECHTSE XENOFOBE NAZI
Dat ligt er aan. De Marokkaanse gemeenschap is bijzonder slecht in zelfreflectie. De dialoog aangaan is in veel gevallen ook niet meer dan vingerwijzen en de schuld bij anderen leggen. Die groep hoef je dus niet serieus te nemen. Maar iedereen die open de dialoog aan gaat en kritiek op de eigen groep uit moet je verder wel serieus nemen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:34 schreef vaduz het volgende:
[..]
Dus daarom moet je Marrokanen die wel de dialoog opzoeken beledigen en ze verder niet serieus nemen?
Precies. Helaas kunnen sommige mensen op fok! dit onderscheid niet maken en zien ze iedere Marrokaan als pispaal.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 08:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Maar iedereen die open de dialoog aan gaat en kritiek op de eigen groep uit moet je verder wel serieus nemen.
In Frankrijk en België is het nog erger dan in Nederlandquote:Op vrijdag 26 februari 2016 08:20 schreef mrPanerai het volgende:
't Is trouwens niet alleen in Nederland waar Marokkanen uitgekotst worden. Overal in Europa heeft m'n een teringhekel aan dat volk. Moest de Marokkaanse gemeenschap die het wel goed meent nu eens opstaan en alle eigen schorem terecht wijzen ipv telkens het woordje racisme in de mond te nemen zouden wel goed op weg zijn.
Dat is net omdat die andere Marokkaan weigert om het gedrag van die rotte groep mee aan te pakken of bespreekbaar te maken en het dan maar op racisme gooit.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 08:31 schreef vaduz het volgende:
[..]
Precies. Helaas kunnen sommige mensen op fok! dit onderscheid niet maken en zien ze iedere Marrokaan Marokkaan als pispaal.
De islam hoort hier prima thuis, belachelijk om het in dat rijtje te zetten.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 08:04 schreef Rozevla het volgende:
In onze samenleving past verkrachting, diefstal, drugs gerelateerde misdaad en de Islam niet thuis
Volgens mij zit "links" juist in de grote steden.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:38 schreef Sonaa88 het volgende:
[..]
Islam hoort hier helemaal niet thuis, waar zijn de feiten? We hebben hard gestruggled om van de smerige christen (pardon my french) honden af te komen en nu krijgen we een nieuwe struggle met een nog ziekere godsdienst. Maar die zullen we ook overwinnen. Common sense > delusions.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:11 schreef Abed het volgende:
[..]
De islam hoort hier prima thuis, belachelijk om het in dat rijtje te zetten.
Je bent gewoon een bange hater, haat dat hoort hier niet thuis.
Ik vind religie ook ridicuul, maar zolang ze niemand er mee lastig vallen is het prima.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:20 schreef perezoso het volgende:
[..]
Islam hoort hier helemaal niet thuis, waar zijn de feiten? We hebben hard gestruggled om van de smerige christen (pardon my french) honden af te komen en nu krijgen we een nieuwe struggle met een nog ziekere godsdienst. Maar die zullen we ook overwinnen. Common sense > delusions.
En daar wil het nog wel eens mis gaan dusquote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:27 schreef Abed het volgende:
[..]
Ik vind religie ook ridicuul, maar zolang ze niemand er mee lastig vallen is het prima.
Als het onzichtbaar was en er geen gedragsstoornissen uit voortkwamen was het geen probleem nee. Maar ze eisen steeds meer ruimte en aparte status op, om over gedrag nog maar niet te spreken. Islam is gewoon een groot gevaar voor het westen, past er gewoon niet in. Er zijn zoveel landen waar men heerlijk de islamiet kan uithangen maar in plaats daarvan komen hier in het westen de boel op stelten zetten. Maar goed hier is al zoveel keer over geschreven, word er een beetje moe van. Islam zal nooit welkom zijn in het westen, angst en walging regeert, en terecht.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:27 schreef Abed het volgende:
[..]
Ik vind religie ook ridicuul, maar zolang ze niemand er mee lastig vallen is het prima.
Beantwoord de vraag niet met een vraag, linkse rakker.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:41 schreef vaduz het volgende:
[..]
Sinds wanneer is respect voor elkaar hebben een links standpunt?
Maar dan creërt de persoon zelf het probleem en dan ligt de fout dus niet bij het geloof. Als je zowel de Koran als de Bijbel als de Tenach leest dan zie je dat het eigenlijk best mooie geloven zijn met goede bedoelingen voor de mens. Geen enkel heilig boek of rol waarin staat dat geweld goed is en dat je anderen mag vermoorden of bestelen. Juist eerder het tegenovergestelde. Het probleem ligt bij de enkele mensen die het geloof op een totaal verkeerde manier opvatten/ en of misbruik maken van het geloof. Maar dan ligt het dus niet aan het geloof maar met de mensen die er op die manier mee omgaan. Maar er zijn ook genoeg mensen (de meerderheid zelfs) die het geloof op een normale manier beschouwen en er anderen niet mee lastigvallen. Maar dat valt natuurlijk niet zo gauw op. Het gedrag dat juist afwijkend is valt op en komt op het nieuws etc. waardoor wij dus een vertekend beeld krijgen van het geloof want dat is het enige wat er komt op het nieuws en op tv. Dat is het enige wat wij zien en horen. Namelijk de mensen (de minderheid) die afwijkend het geloof naleven. En dat is ook het enige wat opvalt in de maatschappij waarin wij leven. Normaal goed gedrag van mensen die de Islam naleven valt natuurlijk nooit op. Die gedragen zich normaal. Maar we zien mensen die op een afwijkende manier de Islam naleven en daar oordelen wij ook op. Zij vallen op. En als je die gasten op een gegeven keer 5 keer ziet op een dag dan is je oordeel al gesloten. Wij baseren ook onze oordeel op steekproeven op basis van onze eigen ervaringen. Maar we kijken niet verder dan onze neus lang is.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:32 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
En daar wil het nog wel eens mis gaan dus
De religie en of cultuur zetten zonen op een voetstuk waardoor ze uitermate vervelend gedrag vertonen, en daar willen beschaafde mensen niks van weten. De religie, met name islam, splijt het volk door lelijk te spreken over ongelovigen, het probleem is de islam en de cultuur die het met zich meebrengt.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:03 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Om een lang verhaal kort te maken. Ik denk dat het religie niet het probleem is maar met sommige mensen die het religie op een heel verkeerde manier aanhangen. En helaas komen zij het meeste op de media en vallen zij in onze ogen het meeste op. Geen wonder dus dat veel mensen een vertekend beeld krijgen van het geloof.
De religie an sich is inderdaad niet het probleem. Wat wel een probleem vormt is de hele cultuur en ideologie die is gevormd op basis van een minder gezonde interpretatie van deze religie. Daarnaast zijn mensen binnen deze cultuur veel meer verbonden met het geloof dan bij andere culturen. Ook is de islamitische cultuur een stuk hiërarchischer opgebouwd.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:03 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Maar dan creërt de persoon zelf het probleem en dan ligt de fout dus niet bij het geloof. Als je zowel de Koran als de Bijbel als de Tenach leest dan zie je dat het eigenlijk best mooie geloven zijn met goede bedoelingen voor de mens. Geen enkel heilig boek of rol waarin staat dat geweld goed is en dat je anderen mag vermoorden of bestelen. Juist eerder het tegenovergestelde. Het probleem ligt bij de enkele mensen die het geloof op een totaal verkeerde manier opvatten/ en of misbruik maken van het geloof. Maar dan ligt het dus niet aan het geloof maar met de mensen die er op die manier mee omgaan. Maar er zijn ook genoeg mensen (de meerderheid zelfs) die het geloof op een normale manier beschouwen en er anderen niet mee lastigvallen. Maar dat valt natuurlijk niet zo gauw op. Het gedrag dat juist afwijkend is valt op en komt op het nieuws etc. waardoor wij dus een vertekend beeld krijgen van het geloof want dat is het enige wat er komt op het nieuws en op tv. Dat is het enige wat wij zien en horen. Namelijk de mensen (de minderheid) die afwijkend het geloof naleven. En dat is ook het enige wat opvalt in de maatschappij waarin wij leven. Normaal goed gedrag van mensen die de Islam naleven valt natuurlijk nooit op. Die gedragen zich normaal. Maar we zien mensen die op een afwijkende manier de Islam naleven en daar oordelen wij ook op. Zij vallen op. En als je die gasten op een gegeven keer 5 keer ziet op een dag dan is je oordeel al gesloten. Wij baseren ook onze oordeel op steekproeven op basis van onze eigen ervaringen. Maar we kijken niet verder dan onze neus lang is.
Om een lang verhaal kort te maken. Ik denk dat het religie niet het probleem is maar met sommige mensen die het religie op een heel verkeerde manier aanhangen. En helaas komen zij het meeste op de media en vallen zij in onze ogen het meeste op. Geen wonder dus dat veel mensen een vertekend beeld krijgen van het geloof.
Heb jij het boek uperhaüpt wel gelezen of enigszin een beetje in het geloof verdiept? Hoe verklaar jij de Bijbel dan? De Bijbel en de Koran zijn zowat bijna gelijk aan elkaar. Ze vertonen heel veel overeenkomsten net zoals de personen die er in voorkomen. In beide boeken staan ze inderdaad niet geweldig positief over ongelovigen maar ze zien ongelovigen als onwetenden. Zij denken dat die mensen zijn misleid waardoor ze een vertekend beeld hebben gekregen van het geloof. Maar toch mag je de mensen die doden of straffen. Dat is de taak van god en niet van jou als gelovige.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:13 schreef perezoso het volgende:
[..]
De religie en of cultuur zetten zonen op een voetstuk waardoor ze uitermate vervelend gedrag vertonen, en daar willen beschaafde mensen niks van weten. De religie, met name islam, splijt het volk door lelijk te spreken over ongelovigen, het probleem is de islam en de cultuur die het met zich meebrengt. Islam is een boek van haat en fascisme, er staan ook goede dingen in maar die zijn mens eigen en staan er alleen maar in om het gif te verbloemen.
Opzicht hoeft dit toch geen probleem te zijn zolang ze andere mensen er maar niet mee lastig vallen? Als je klakkeloos het geloof opvolgt tja.. dat gaat uiteindelijk ten koste van jezelf en niet van de ander.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:19 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
De religie an sich is inderdaad niet het probleem. Wat wel een probleem vormt is de hele cultuur en ideologie die is gevormd op basis van een minder gezonde interpretatie van deze religie. Daarnaast zijn mensen binnen deze cultuur veel meer verbonden met het geloof dan bij andere culturen. Ook is de islamitische cultuur een stuk hiërarchischer opgebouwd.
Dit maakt dat mensen veel eerder geneigd zijn om dingen te doen die ze normaal niet zouden doen, op basis van het geloof omdat een of andere geestelijk leider dit verkondigt, in plaats van zelf na te denken en de wetten van menselijke logica te volgen.
Wel apart dat je dan homo's neerzet als zijnde afwijkend.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:08 schreef vaduz het volgende:
geeft hun niet het recht om Marrokanen afteschilderen als üntermenschen.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
In een ideale wereld is dat het geval en houden mensen het geloof bij zichzelf en kunnen mensen met verschillende opvattingen wederzijds respect voor elkaar opbrengen en met elkaar samen leven.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:41 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Opzicht hoeft dit toch geen probleem te zijn zolang ze andere mensen er maar niet mee lastig vallen? Als je klakkeloos het geloof opvolgt tja.. dat gaat uiteindelijk ten koste van jezelf en niet van de ander.
Als je echter bij het geloof de negatieve interpretatie benadrukt en dit dus op een hele negatieve manier verkeerd interpreteerd en het dus op die manier ten koste gaat van de ander dan ligt er echt een steekje los bij de persoon zelf en niet bij het geloof. Omdat sommige mensen het geloof verkeerd interpreteren hoeft het geloof toch niet helemaal verboden te worden. Dat zal toch niet helpen want zolang het niet bestaat zullen die mensen toch wel weer een andere manier vinden om haat te zaaien. De probleem ligt bij hun en niet bij het geloof. Dus die mensen mogen opdonderen ja, maar het geloof niet...
Omdat jij nou voor allochtonen een oninteressante vrouw bent en toevallig een aardige Marokkaanse buurman hebt betekent nog niet dat de rest van Nederland geen last kan hebben van allochtonen. Als je naar de website van het CBS (Statline) gaat dan kan je de cijfers zelf inzien.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 08:06 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Bronnen? En grappig ik zit nu in een klas met maar één turk en de rest allemaal Nederlands en een pAr Aziaten. Heel grappig want de Nederlanders in mijn klas zeggen juist 'kutvolk met hun guccitasjes en petjes. Gewoon olie over ze gooien en ze in de fik steken!'
Het is zo grappig dat ik meer negatieve reacties hoor van Nederlanders tegenover Marokkanen dan andersom hoor. Maar dit is natuurlijk gebasseerd op mijn eigen verhalen en dus maak ik ook gebruik van de steekproefmethode. Het zou me trouwens niks verbazen dat Marokkanen vaker betrokken zijn bij een vechtpartij. Veelal omdat het toch vaak Nederlanders zijn die hun uitdagen en Marokkanen hebben niet geleerd even diep adem te halen om vervolgens te reageren maar gaan er gelijk op diegene af. Dat is het vaak het probleem bij ze. Dat ze heel snel op hun tenen getrapt zijn. Maar als wij als Nederlanders nou eens verder zouden verdiepen dan alles wat we horen en zien in de telegraaf en op tv dan zou je echt wel zien dat Marokkanen niet zoveel voorstellen en zodra je gewoon laat zien dat je respect voor ze hebt dan hebben zij ook respect voor jou hoor.
Ik was trouwens zelf zo'n persoon die altijd met een grote boog om Marokkanen liep uit angst voor ze. Dus ik begrijp wel wat je bedoelt.
Het is wel jammer dat de swaggerboy marokkanen worden gezien als respresentatief voor hun volk. Hun aanwezigheid is vaak wat intimiderend door hun jassen en provocerend gedrag. Maar nogmaalz in werkelijkheid zijn ze alles behalve gevaarlijk. Met enkelen na. Maar daar heb je ook Nederlanders etc. Van
90% waar baseer je dat nu weer op?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:51 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
In een ideale wereld is dat het geval en houden mensen het geloof bij zichzelf en kunnen mensen met verschillende opvattingen wederzijds respect voor elkaar opbrengen en met elkaar samen leven.
Helaas leven we niet in deze ideale wereld en worden mensen wel degelijk lastig gevallen met andermans geloof. Vaak gebaseerd op een superioriteitsgevoel van het eigen geloof en de drang om dit over te dragen op de ander. De christenen zijn hier gelukkig al een tijdje mee opgehouden en het zou goed zijn als de islam eenzelfde evolutie ondergaat.
Het is niet voor niks dat de islam de constante factor is bij 90% van de ellende in de wereld.
Bron?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:51 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Het is niet voor niks dat de islam de constante factor is bij 90% van de ellende in de wereld.
goeien troll hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:51 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
In een ideale wereld is dat het geval en houden mensen het geloof bij zichzelf en kunnen mensen met verschillende opvattingen wederzijds respect voor elkaar opbrengen en met elkaar samen leven.
Helaas leven we niet in deze ideale wereld en worden mensen wel degelijk lastig gevallen met andermans geloof. Vaak gebaseerd op een superioriteitsgevoel van het eigen geloof en de drang om dit over te dragen op de ander. De christenen zijn hier gelukkig al een tijdje mee opgehouden en het zou goed zijn als de islam eenzelfde evolutie ondergaat.
90% is een persoonlijke inschatting gebaseerd op wat ik dagelijks mee krijg in het nieuws.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:55 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
90% waar baseer je dat nu weer op?
En bovendien al zou dat geloof niet bestaan. Er zal altijd een groep mensen zijn die op een andere manier ellende weten te zaaien. De ideale wereld bestaat niet en zal nooit bestaan. We kunnen er alleen maar het beste van maken en dat doen we dus niet door alleen maar te haten of te klagen op anderen.
Kom eens met een inhoudelijk verhaaltje in plaats van steeds alleen de gemakkelijke reacties te plaatsen.quote:
Heb jij de boeken wel gelezen vraag ik me af. Wat jij schrijft over het straffen van ongelovigen klopt voor het christendom, straffen is aan god. Bij de islam is dat fundamenteel anders, daar worden gelovigen opgeroepen actief ongelovigen te straffen en te vervolgen. Dat is fundamenteel anders. Binnen de islam staat de doodstraf op afvalligheid, het straffen is dus niet voorbehouden aan God. Gelukkig geeft niet iedere moslim daar gehoor aan maar net doen alsof de koran in essentie hetzelfde is als de bijbel is wegkijken van de realiteit.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:30 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Heb jij het boek uperhaüpt wel gelezen of enigszin een beetje in het geloof verdiept? Hoe verklaar jij de Bijbel dan? De Bijbel en de Koran zijn zowat bijna gelijk aan elkaar. Ze vertonen heel veel overeenkomsten net zoals de personen die er in voorkomen. In beide boeken staan ze inderdaad niet geweldig positief over ongelovigen maar ze zien ongelovigen als onwetenden. Zij denken dat die mensen zijn misleid waardoor ze een vertekend beeld hebben gekregen van het geloof. Maar toch mag je de mensen die doden of straffen. Dat is de taak van god en niet van jou als gelovige.
Het komt nu eerder over dat jij haat en fascisme zaait dan het geloof hoor. Lees je eigen bericht eens terug! Ik zou maar oppassen dat je niet door haat wordt verblind. Je bent vast een beter persoon in het echt dan hoe je hier overkomt. Er is vast een leuke kant in jou. Verpest dat alsjeblieft niet. In plaats van altijd de schuld aan anderen te geven of te bekritiseren kun je ook een keertje naar jezelf kijken. Verander de wereld, begin bij jezelf.
90% uit je onderbuik popeen en dan vragen om inhoudquote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:06 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Kom eens met een inhoudelijk verhaaltje in plaats van steeds alleen de gemakkelijke reacties te plaatsen.
Voor jou geldt hetzelfde. Lees de rest van het verhaaltje maar eens en vertel me wat je er van vindt. Het liefst met argumentatiequote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
90% uit je onderbuik popeen en dan vragen om inhoud![]()
aah een ander moet met argumenten komen maar jij kan zo maar wat roepen? ok man veel plezier met juf klaarwtaer en het knutselen zo, mama haalt je strakjes om 15 uur op, vergeet je pakje drinken nietquote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:11 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Voor jou geldt hetzelfde. Lees de rest van het verhaaltje maar eens en vertel me wat je er van vindt. Het liefst met argumentatie
Hard gelachen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:05 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
90% is een persoonlijke inschatting gebaseerd op wat ik dagelijks mee krijg in het nieuws.
.
Dit gebeurt nogal vaak op FOK! inderdaad.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:16 schreef Plompzakker het volgende:
De hele tijd angstvallig stil houden als er op niveau gepraat wordt om vervolgens tevoorschijn te komen als er een oneliner te halen valt
Mooie usericon trouwens, probleemwijken Assen-Oost.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:16 schreef Plompzakker het volgende:
De hele tijd angstvallig stil houden als er op niveau gepraat wordt om vervolgens tevoorschijn te komen als er een oneliner te halen valt
En wat is "religie op een heel verkeerde manier aanhangen"? Daar verschillen de meningen nogal over. Er zijn vele oorlogen gevoerd over wat de goede manier zou zijn. Op dit moment hebben we te maken met IS waar de mensen denken dat de goede manier betekent dat je iedereen die het niet met jou eens is dood maakt of seksslaaf maakt.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:03 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Maar dan creërt de persoon zelf het probleem en dan ligt de fout dus niet bij het geloof. Als je zowel de Koran als de Bijbel als de Tenach leest dan zie je dat het eigenlijk best mooie geloven zijn met goede bedoelingen voor de mens. Geen enkel heilig boek of rol waarin staat dat geweld goed is en dat je anderen mag vermoorden of bestelen. Juist eerder het tegenovergestelde. Het probleem ligt bij de enkele mensen die het geloof op een totaal verkeerde manier opvatten/ en of misbruik maken van het geloof. Maar dan ligt het dus niet aan het geloof maar met de mensen die er op die manier mee omgaan. Maar er zijn ook genoeg mensen (de meerderheid zelfs) die het geloof op een normale manier beschouwen en er anderen niet mee lastigvallen. Maar dat valt natuurlijk niet zo gauw op. Het gedrag dat juist afwijkend is valt op en komt op het nieuws etc. waardoor wij dus een vertekend beeld krijgen van het geloof want dat is het enige wat er komt op het nieuws en op tv. Dat is het enige wat wij zien en horen. Namelijk de mensen (de minderheid) die afwijkend het geloof naleven. En dat is ook het enige wat opvalt in de maatschappij waarin wij leven. Normaal goed gedrag van mensen die de Islam naleven valt natuurlijk nooit op. Die gedragen zich normaal. Maar we zien mensen die op een afwijkende manier de Islam naleven en daar oordelen wij ook op. Zij vallen op. En als je die gasten op een gegeven keer 5 keer ziet op een dag dan is je oordeel al gesloten. Wij baseren ook onze oordeel op steekproeven op basis van onze eigen ervaringen. Maar we kijken niet verder dan onze neus lang is.
Nu denk je gelijk in zwart en wit. Denk je dat ik een perfect leven heb?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:52 schreef Vermon het volgende:
[..]
Omdat jij nou voor allochtonen een oninteressante vrouw bent en toevallig een aardige Marokkaanse buurman hebt betekent nog niet dat de rest van Nederland geen last kan hebben van allochtonen. Als je naar de website van het CBS (Statline) gaat dan kan je de cijfers zelf inzien.
Sorry maar je klinkt echt als een naïef persoon. "Het zijn Nederlanders die het uitdagen." "Ze zijn nou eenmaal agressief daar kunnen ze niks aan doen."Misschien zou jij eens wat minder naar de staatstelevisie NPO en NU.nl moeten kijken, dan kom je nog tot andere inzichten.
Ik heb GEEN respect voor personen die mij ook niet respecteren ("Kankertatta's"). Ik heb LAST van allochtonen en vooral Marokkanen, ik ben een man van 19 jaar oud die ook in een grote stad woont. Ik word dagelijks geïntimideerd door Marokkanen net zoals familieleden en vrienden van mij.
Mijn zussen worden betast door allochtonen tijdens het uitgaan, mijn scooter is door een groepje Marokkanen gestolen net zoals 2 fietsen. Zelfs in andere steden word ik lastig gevallen door dat tuig. Ik heb één keer zo'n snotaap een klap gegeven en 5 minuten later staan 2 ooms en 1 neef van die snotaap op mijn stoep.
Ik ben het gewoon helemaal ZAT.![]()
Je kunt het klein houden door bij jezelf eens te beginnen. Als iedereen bij zichzelf zou beginnen en zijn eigen fouten zou toegeven... moet je nagaan hoe klein de groep dan was geweest. Het probleem is juist dat iedereen denkt dat hij/zij gelijk heeft en dat ze voet bij stuk willen houden. Dat geld voor zowel voor de Marokkanen, Nederlanders, Turken noem maar op.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:05 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
90% is een persoonlijke inschatting gebaseerd op wat ik dagelijks mee krijg in het nieuws.
Dit is niet heel erg accuraat, dat klopt, maar wat ik aan wil geven is dat het een substantieel percentage is.
Verder haat of klaag ik niet. Ik probeer alleen aan te geven waar in mijn optiek de problemen zitten.
En dat je zegt dat er altijd wel een groep is die ellende zal zaaien zal ongetwijfeld kloppen. Laten we dit echter niet als normaal gaan beschouwen en deze groepen zo klein mogelijk houden.
Vele oorlogen over wat de goede manier zou zijn? Noem eens even een voorbeeld van een oorlog van waar de ene land zei 'het geloof hoor je op sus manier te aanschouwen' en het andere manier zei 'het geloof hoor je op zo manier te aanschouwen'quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
En wat is "religie op een heel verkeerde manier aanhangen"? Daar verschillen de meningen nogal over. Er zijn vele oorlogen gevoerd over wat de goede manier zou zijn. Op dit moment hebben we te maken met IS waar de mensen denken dat de goede manier betekent dat je iedereen die het niet met jou eens is dood maakt of seksslaaf maakt.
gewoon monks rocken ja tochquote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:42 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Dan moet je er maar niet zo bijlopen als een toerist.
Ja ik heb de boeken gelezen van jongs af aan (de kinderversies. Dat hebben ze zo gemaakt met niet al te moeilijke woorden :p) en ben regelmatig naar Musea geweest zoals het Tropenmuseum. Ook ben ik zelfs een keer bij het moskee wezen kijken. In het Koran staat dat het niet de taak is van de mens om iemand te straffen dat is de taak van god. Ik begrijp dan niet waar jij deze zin van haalt ' Binnen de islam staat de doodstraf op afvalligheid, het straffen is dus niet voorbehouden aan God.'quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:07 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Heb jij de boeken wel gelezen vraag ik me af. Wat jij schrijft over het straffen van ongelovigen klopt voor het christendom, straffen is aan god. Bij de islam is dat fundamenteel anders, daar worden gelovigen opgeroepen actief ongelovigen te straffen en te vervolgen. Dat is fundamenteel anders. Binnen de islam staat de doodstraf op afvalligheid, het straffen is dus niet voorbehouden aan God. Gelukkig geeft niet iedere moslim daar gehoor aan maar net doen alsof de koran in essentie hetzelfde is als de bijbel is wegkijken van de realiteit.
Ten eerste woon ik niet in de randstad (er zijn ook steden buiten de randstadquote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:30 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Nu denk je gelijk in zwart en wit. Denk je dat ik een perfect leven heb?
Ik ben zelf ook regelmatig lastiggevallen door Marokkanen. Ik ben getint en ze scholden mij regelmatig uit voor pakoe en dat soort woorden. Ik ben ook regelmatig gediscrimineerd geweest. Zowel door Marokkanen, als Nederlanders als andere mensen. Onze fietsen en scooters van mijn ouders zijn ook meerdere malen (pas geleden nog!) gestolen.
Ik zie dagelijks ook een Marokkaanse jongen in elkaar geslagen worden door andere Marokkaanse jongens. Ik zie dagelijks dat een Indonesiër of een hindoe ook hatelijk discrimineert en rot opmerkingen maakt tegenover een neger. Ik zie, meemaak en beleef het mee. En jij ziet, meemaakt en beleeft het mee.
Maar nu komt het verschil tussen ons twee. Ik heb van iedere groep mensen altijd wel aardige personen gezien. Ik heb aardige moslims, christenen, joden, hindoestanen, boeddhisten gezien. Daarom is waarschijnlijk mijn beeld ook verandert op de mens. In iedere groep heb je mensen die minder zitten. Daarom besete ik dat je geen enkele geloof of groep over één kam kan scheren.Omdat er in de randstad waar jij en ik vandaan komen meer Marokkanen zitten zitten er dus ook automatisch meer criminele Marokkanen tussen. Maar ook genoeg niet-criminele Marokkanen.
Jouw beeld en mijn beeld zijn allemaal gebasseerd op onze eigen ervaringen en op de verhalen van de ander. Ik vind het zelf heel spijtig dat jij geen enkele aardige/ niet geweldadige allochtoon hebt ontmoet. Maar als je ervoor openstelt en het de kans geeft dan zul je uiteindelijk zelf ook het positieve in die mensen zien. Net als ik heb gedaan. En aan jou houding te zien over hoe jij ertegenover staat denk ik absoluut niet dat jij zin hebt om je ervoor open te stellen. En volgens mij ben jij gewoon ook nog eens een pechvogel dat jij geen enkele aardige allochtoon hebt ontmoet maar dan ontmoet je haar dan maar bij deze (hopelijk :p)
Maar dat wil toch niet zeggen dat er geen aardige allochtonen bestaan...of dacht je dat Nederlanders de enige aardige mensen op de wereld zijn?
Jij noemt het misschien naïef maar zo zie ik het niet. Vanuit mijn zicht bekijk ik het objectief. Ik durf nooit meer te zeggen dat een Marokkaan zo en zo is of dat een Nederlander zo en zo is. Simpelweg omdat het helemaal niet zo zwart en wit in elkaar zit. Dan ben je gewoon heel kortzichtig bezig.
een feit...quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:52 schreef Vermon het volgende:
[..]
Ten eerste woon ik niet in de randstad (er zijn ook steden buiten de randstad). Ten tweede je ontwijkt de criminaliteitscijfers. Ten derde, die tijd van 'een paar rotte appels' zijn voorbij, allochtonen en vooral Marokkanen zijn bewezen oververtegenwoordigd in de misdaad.
Ik heb niks tegen niet-islamitische allochtonen, Chinezen zijn bijvoorbeeld heel lief. Jij denkt blijkbaar dat ik nog nooit aardige Marokkanen ben tegengekomen? Ik heb aardige Marokkaanse klasgenoten en collega's gehad alleen dat weegt niet op tegen het tuig dat ik dagelijks tegenkom.
Er zijn vast ook een paar lieve IS-strijders maar dat betekent nog niet dat het geheel onschuldig is. Als meer dan de helft van de misdaden in Marokko wordt gepleegd door Nederlanders dan zijn die Marokkanen in Marokko ons ook liever kwijt dan rijk.
Als Nederlanders de straten terroriseren in Turkije dan gaan de Turken zich ook achter de oren krabben.
En dan zal ik nu maar niet beginnen over de gigantische segregatie en het feit dat bijna alle islamitische allochtonen een enorm gebrek aan respect hebben voor onze normen en waarden.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:52 schreef Vermon het volgende:
[..]
En dan zal ik nu maar niet beginnen over de gigantische segregatie en het feit dat bijna alle islamitische allochtonen een enorm gebrek aan respect hebben voor onze normen en waarden.
dit land is het zatquote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:34 schreef vaduz het volgende:
[..]
Maak jezelf niet verder belachelijkquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:01 schreef Vermon het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 26 februari 2016 12:55 schreef Abed het volgende:
[..]
Ontken jij dat allochtonen oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit?
Nee hoor, valt mee. Is toch algemeen bekend dat ze geen reet toevoegen behalve de criminaliteit verhogen. Nergens goed voor die gasten. Misschien kijk je er ooit anders tegenaan als bekenden van je in elkaar getikt en bedreigd worden door die gasten. Verrot volk, en als ze dan nog 1 tegen 1 komen maar dan nemen ze half Marroko meequote:
misschien moet jij eens gaan leren nadenken ipv domme aannames te doenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:14 schreef La_Moustache het volgende:
[..]
Nee hoor, valt mee. Is toch algemeen bekend dat ze geen reet toevoegen behalve de criminaliteit verhogen. Nergens goed voor die gasten. Misschien kijk je er ooit anders tegenaan als bekenden van je in elkaar getikt en bedreigd worden door die gasten. Verrot volk, en als ze dan 1 tegen 1 komen maar dan nemen ze half Marroko mee
Ff eerlijk, ik ben nog nooit een behulpzame, goede Marrokaan tegengekomen. Het is allemaal maar pure armoe met hun nektasjes en petjes, als je ze een seconde te lang aankijkt willen ze ruzie en ga zo maar door. Niks een domme aanname, kijk opsporing verzocht. Pure feiten.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
misschien moet jij eens gaan leren nadenken ipv domme aannames te doen
pure domheid dit meer niet, treurig als je alleen zo kan denkenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:17 schreef La_Moustache het volgende:
[..]
Ff eerlijk, ik ben nog nooit een behulpzame, goede Marrokaan tegengekomen.Het is allemaal maar pure armoe met hun nektasjes en petjes, als je ze een seconde lang aankijkt willen ze ruzie en ga zo maar door. Niks een domme aanname, kijk opsporing vezocht. Pure feiten.
Wat voor problemen zijn er dan?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:28 schreef vaduz het volgende:
[..]
Ok. De eerste goeie Marrokaan moet door mij nog gevonden worden, maar fijn om te horen dat ze er wel zijn. Wordt wel goed zoeken dan.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
pure domheid dit meer niet, treurig als je alleen zo kan denken
er zijn meer goede marokkanen dan dappere nederlandersquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:28 schreef La_Moustache het volgende:
[..]
Ok. De eerste goeie Marrokaan moet door mij nog gevonden worden, maar fijn om te horen dat ze er wel zijn. Wordt wel goed zoeken dan.
Waarom niet? Dit is wat zo onderhand de meerderheid over dit volk denkt. Ik kan het woord Marokkaan gewoon niet met iets positiefs associëren. Gewoon omdat er niets positiefs over valt te vertellen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:52 schreef Abed het volgende:
[..]
Zulke teksten hoor je niet te bezigen.
ben je nou alle Nederlanders over 1 kam aan het scheren?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:44 schreef Makeso het volgende:
Ik ben zelf geen Marokkaan, maar stoor mij hier ook aan. Zijn vooral van die autistjes die daadwerkelijk bang voor een geheel volk zijn en hun frustratie op het internet uiten. Je moest eens weten wat voor een kut volk wij Nederlanders eigenlijk zijn. Vraag een willekeurige buitenlander (of het nou een Belg, een Algerijn of een Amerikaan is) wat zij van de Nederlanders vinden en het antwoord is geheid negatief.
dat zegt meer over jouw uiterst beperkte vermogensquote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:02 schreef MhZero het volgende:
[..]
Waarom niet? Dit is wat zo onderhand de meerderheid over dit volk denkt. Ik kan het woord Marokkaan gewoon niet met iets positiefs associëren. Gewoon omdat er niets positiefs over valt te vertellen.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:38 schreef Sonaa88 het volgende:
[..]
Niveau:quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:16 schreef Plompzakker het volgende:
Niveau:quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Niveau:
Ik roep vanuit mijn onderbuik een percentage aan en daarmee staaf ik mijn bewering.
Niveau zegt hij dan.
Als dit je enige standaarden van "niveau" zijn, dan kun je maar beter geen uitspraken doen over het ontbreken van niveau bij andere users.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:21 schreef Plompzakker het volgende:
Niveau:
Het plaatsen van posts van meer dan 1 zin.
Het beargumenteren van meningen.
Het reageren op een volledige post ipv een selectief stuk.
Het niet direct op de man spelen wanneer er klaarblijkelijk inhoudelijk niks te halen valt.
Probeer het eens.
Succes
ik opteer voor hopeloosquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als dit je enige standaarden van "niveau" zijn, dan kun je maar beter geen uitspraken doen over het ontbreken van niveau bij andere users.
Als jij wil dat mensen zich op de inhoud van je posts focussen, dan is het misschien slim om niet je mening te beargumenteren met een zeer zwak "empirisch" argument om daar vervolgens een verzonnen statistisch cijfer aan te hangen. Met dat cijfer veins je namelijk waarheid, terwijl dit het niet is. Er zijn genoeg bronnen waaruit je kan putten als je met harde gegevens je kleinzielige mening wil onderbouwen. Dit, is echter zo belachelijk slecht, dat het het niet eens waard is om op in te gaan. Hoogstwaarschijnlijk omdat je weer op dezelfde manier van redeneren terug zal vallen.
Probeer het nogmaals.
Je komt er wel.
Hoop ik.
Dat is het gros hier.quote:
wat ook bijzonder is dat als je ergens tegen bent je ook automatisch voor alles bent waar het tegen in gaat, die simplistische zwart witte gedachtegang maakt het scheer onmogelijk wat duidelijk te maken, ze willen alleen hun eigen waarheid zien en het plaatje is zo, want anders moet je verder en genuanceerder denken.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is het gros hier.
Boehoehoe, ik mag geen anti-policor mening hebben. Ik, de blanke man wordt onderdrukt en gediscrimineerd door criminele lichtgetinten en linkse Gutmenschen met oogkleppen op.
Het probleem is dat ze niet in staat zijn hun doemscenario's geloofwaardig te onderbouwen, noch een ander perspectief aan willen nemen. Ik ga serieus niet geen energie steken in een bange simpele ziel die de werking van de wereld niet wil snappen.
Draag dit:quote:
Zeg jij eens tegen je neefjes dat ze geen oma's moeten beroven?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:13 schreef vaduz het volgende:
[..]
Racist.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:42 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Zeg jij eens tegen je neefjes dat ze geen oma's moeten beroven?
En als je ze aanspreekt komen ze met hun 4 neven even hallo zeggen, ze noemen zichzelf toch niet voor niks 'hyena's', omdat ze altijd in groepen komen.
Crimineel Marokkaans tuig (NEE IK BEN GEEN RACIST) moet meteen uitgezet worden of afgeschoten.
Eens, maar niet alle Marokkanen zijn bij voorbaat crimineel. Sowieso zou je alle criminelen hard moeten aanpakken ongeacht hun etnische achtergrond.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:42 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Crimineel Marokkaans tuig (NEE IK BEN GEEN RACIST) moet meteen uitgezet worden of afgeschoten.
Zeker.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:49 schreef vaduz het volgende:
[..]
Eens, maar niet alle Marokkanen zijn bij voorbaat crimineel. Sowieso zou je alle criminelen hard moeten aanpakken ongeacht hun etnische achtergrond.
Daarom moet je degene die betrokken zijn aanspreken en niet de rest stigmatiseren.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:51 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Feit is wel dat Marokkanen veel vaker betrokken zijn bij criminele acties dan autochtone inwoners.
Ik heb ooit eens een 10 jarig jongetje aangesproken die over de tennisbaan aan het fietsen was met zijn vriendjes. Nadat wij er wat van zeiden, waren wij 'kanker Hollanders'.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:53 schreef vaduz het volgende:
[..]
Daarom moet je degene die betrokken zijn aanspreken en niet de rest stigmatiseren.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:59 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een 10 jarig jongetje aangesproken die over de tennisbaan aan het fietsen was met zijn vriendjes. Nadat wij er wat van zeiden, waren wij 'kanker Hollanders'.
Die kwam een half uur later in een gepimpte golf vol met neven en ooms ons opzoeken. Heb het van een afstandje zien gebeuren, waren net weg, anders zou het denk ik niet goed zijn afgelopen.
Dit is ook de reden waarom ik tegenwoordig een iets draag om mijzelf te kunnen verdedigen.
Inderdaad, die mogen wel blijven.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:25 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Geile Marokkaanse jongedames.
Welke generatie zijn ze inmiddels(gastarbeiders),als ze geboren zijn tussen Januari 1987 en Februari 1995?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:33 schreef Associaal het volgende:
[..]
Inderdaad, die mogen wel blijven.
De net niet aan het werkend zijnde, k**ker roepende generatie.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Welke generatie zijn ze inmiddels(gastarbeiders),als ze geboren zijn tussen Januari 1987 en Februari 1995?
Dat zijn dus sletjes,die flink aangepakt moeten worden.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:38 schreef Associaal het volgende:
[..]
De net niet aan het werkend zijnde, k**ker roepende generatie.
Die neuken alleen met negers en niet met tattas.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:25 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Geile Marokkaanse jongedames.
ik ben een neger.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:54 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Die neuken alleen met negers en niet met tattas.
Eens denken.. Het is vergezocht, maar misschien komt het door wat kleine incidentjes.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:17 schreef topdeck het volgende:
"waarom word ik zo gehaat?wollah kk hollanders!!"
Het zijn wat mij betreft ook üntermenschen. Zoals zij zich gedragen dat zit in hun aard. En dat botst enzo.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:08 schreef vaduz het volgende:
[..]
Hahahah lijkt me zeer sterk dat je dit ''vredelievende'' volkje nog beschermd.. Mijn tip vd dag is: zet opsporing verzocht aan, doe wat research op internet en wordt snel wakker uit je multiculturele droompje.Naast dat je werkwoordspelling nog dramatischer is dan die van de doorsnee 3-jarige, is Opsporing Verzocht geenszins een autoriteit betreffende criminaliteitsstatistieken en is 'research op internet' een uiterst vaag en abstract begrip.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probeer het vooral niet nog eens.
Geef eens bronnen voor je cijfers?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:26 schreef Vermon het volgende:
Prachtig dat je een hele post lang enorm generaliseert, en dan in de laatste zin schrijft dat dat mbt criminaliteit nergens op slaat. En dat ben ik met je eens hoor, maar dan is het eerste deel van je post dus ook onzin.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 07:53 schreef -Phineas- het volgende:
Ze lijken enger/gevaarlijker en intimederender dan ze in werkelijkheid zijn. Komt doordat ze allemaal diezelfde kleding als bontjas, gucci tasjes etc. Dragen. Maar in werkelijkheid zijn ze heel pussy. En ik weet dat want ik woon in de randstad en in een buurt vol Marokkanen. Maar wanneer je met ze praat zie je eigenlijk dat ze heel grappig en toch beleefd zijn voor ouderen. Maar gewoon om de swaggerboy uit te hangen met hun rotjes op straat gooien en vooral niks serieus te nemen wanneer iemand ze erop aanspreekt. Ze zijn trouwens ook heel snel op hun tenen getrapt. Zodra je een kwaad woord spreekt over je geloof... Ja dan kunnen ze je aanvallen. Maar over het algemeen is het zo... Als je aardig doet tegenover een Marokkaan en laat zien dat je respect hebt voor hun geloof. Dan hebben zij ook respect voor jou.
Oja wel een klacht. Op het vmbo denken ze trouwens allemaal dat ze heel wijs zijn. Zodra ze een antwoord goed hebben beantwoord die de leraae heeft gevraagd gaan ze overdreven kijken van 'kijk eens hoe slim ik ben!'
Op het vwo zijn de marokkanen trouwens echte nerdjes en heel erg aardig en ook een tikkeltje pussy. Weet dat uit ervaring.
Heb ze trouwens ook als buren. Nooit last van ze. Aan de overkant zitten wel marokkanen die veel ruzie thuis hebben maar dat heeft er niks mee te maken met dat ze Marokkaan zijn of niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |