Dan spreek je ze aan, i.p.v. op een heel volk te kankeren.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:11 schreef Fatoeman het volgende:
Marokkanen vallen veel mensen lastig
Dit moet je verder uitweidenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:12 schreef FritzWepper het volgende:
Had niets tegen Marokkanen.
Ging op rondreis door Marokko.
Vind het nu het meest verrotte volk dat ik ooit ben tegengekomen.
hahaha inderdaad racistisch schorem!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:13 schreef vaduz het volgende:
[..]
Dan spreek je ze aan, i.p.v. op een heel volk te kankeren.
Dan komen hun neven en dan word je helemaal uitgekleed.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:13 schreef vaduz het volgende:
[..]
Dan spreek je ze aan, i.p.v. op een heel volk te kankeren.
Marokkaans meisje gespotquote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:19 schreef Sonaa88 het volgende:
[..]
hahaha inderdaad racistisch schorem!
Ik maak geen grap.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:21 schreef Sonaa88 het volgende:
[..]
Je snapt dat TS een grap maakt en dat ik daar op sarcastische wijze op in ga?
Ik heb ook alleen maar slechte verhalen gehoord. Dat je in toeristische steden aan een stuk door word lastig gevallen door verkopers en oplichters bv.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:12 schreef FritzWepper het volgende:
Had niets tegen Marokkanen.
Ging op rondreis door Marokko.
Vind het nu het meest verrotte volk dat ik ooit ben tegengekomen.
Ja, maar dacht het aan je naam te zienquote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:21 schreef Sonaa88 het volgende:
[..]
Je snapt dat TS een grap maakt en dat ik daar op sarcastische wijze op in ga?
Hahahah lijkt me zeer sterk dat je dit ''vredelievende'' volkje nog beschermd.. Mijn tip vd dag is: zet opsporing verzocht aan, doe wat research op internet en wordt snel wakker uit je multiculturele droompje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inholland zekerquote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen maar slechte verhalen gehoord. Dat je in toeristische steden aan een stuk door word lastig gevallen door verkopers en oplichters bv.
Verder nooit last van Nederlandse mocro`s. Heb op een "zwarte" school gezeten en kon het met de meesten goed vinden
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:24 schreef Sonaa88 het volgende:
[..]
Hahahah lijkt me zeer sterk dat je dit ''vredelievende'' volkje nog beschermd, mijn tip vd dag is: zet opsporing verzocht aan, doe wat research op internet en word snel wakker uit je multiculturele droompje.Door je spoiler verwacht ik toch dat je NL bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt. Iedere avond met barstende hoofdpijn naar je hotelkamer van het voortdurende gejank aan je kop.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen maar slechte verhalen gehoord. Dat je in toeristische steden aan een stuk door word lastig gevallen door verkopers en oplichters bv.
Verder nooit last van Nederlandse mocro`s. Heb op een "zwarte" school gezeten en kon het met de meesten goed vinden
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:24 schreef Sonaa88 het volgende:
[..]
Hahahah lijkt me zeer sterk dat je dit ''vredelievende'' volkje nog beschermd, mijn tip vd dag is: zet opsporing verzocht aan, doe wat research op internet en word snel wakker uit je multiculturele droompje.Ik bescherm zeker geen volk. Er zijn best problemen en het is goed dat er daarover gesproken wordt. Het is echter stekend dat op fok! persoonlijk op de man wordt gespeeld aan de hand van afkomst. Ik vraag niet of er zaken onder het vloerkleed geschoven kunnen worden, ik vraag enkel of we elkaar in discussies kunnen respecteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry maat maar ik ben bang dat het geduld met de Marokkanen in Nederland een klein beetje op is...quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:28 schreef vaduz het volgende:
[..]
Ik bescherm zeker geen volk. Er zijn best problemen en het is goed dat er daarover gesproken wordt. Het is echter stekend dat op fok! persoonlijk op de man wordt gespeeld aan de hand van afkomst. Ik vraag niet of er zaken onder het vloerkleed geschoven kunnen worden, ik vraag enkel of we elkaar in discussies kunnen respecteren.
Dus daarom moet je Marrokanen die wel de dialoog opzoeken beledigen en ze verder niet serieus nemen?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:33 schreef Sonaa88 het volgende:
[..]
Sorry maat maar ik ben bang dat het geduld met de Marokkanen in Nederland een klein beetje op is...
Elkaar respecteren in een discussie ben ik het volledig mee eens!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:28 schreef vaduz het volgende:
[..]
Ik bescherm zeker geen volk. Er zijn best problemen en het is goed dat er daarover gesproken wordt. Het is echter stekend dat op fok! persoonlijk op de man wordt gespeeld aan de hand van afkomst. Ik vraag niet of er zaken onder het vloerkleed geschoven kunnen worden, ik vraag enkel of we elkaar in discussies kunnen respecteren.
En dat is relevant omdat?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:34 schreef Sonaa88 het volgende:
[..]
Elkaar respecteren in een discussie ben ik het volledig mee eens!
Maar mag ik vragen waar jij woont?
Nee zeker niet! Als mensen bereid zijn op een normale manier in discussie te gaan denk ik dat iedereen daar zeker voor moet open staan.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:34 schreef vaduz het volgende:
[..]
Dus daarom moet je Marrokanen die wel de dialoog opzoeken beledigen en ze verder niet serieus nemen?
Omdat veel mensen met ''linkse'' standpunten (sorry ik plaats je even aan de linkerkant van het politieke spectrum ) in blanke buurten wonen en daardoor niet volledig reële argumenten geven. Daarom lijkt mij het relevant om te weten als je met iemand in discussie gaat over Islam, vluchtelingen, Marokkanen, tolerantie etc, waar die gene woontquote:
Ik heb alleen de OP gelezen en ik weet nu al dat er mensen zijn die deze onzinnige trollpoging geloven en dus discussies aangaan.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:08 schreef vaduz het volgende:
Ik vind het stekend hoe hier op fok! door sommige gebruikers wordt omgegaan met Marrokanen. Dat sommige mensen een andere leefwijze hebben dan hun Marokkaanse medemens geeft hun niet het recht om Marrokanen afteschilderen als üntermenschen.
Sinds wanneer is respect voor elkaar hebben een links standpunt?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:38 schreef Sonaa88 het volgende:
[..]
Omdat veel mensen met ''linkse'' standpunten (sorry ik plaats je even aan de linkerkant van het politieke spectrum ) in blanke buurten wonen en daardoor niet volledig reële argumenten geven. Daarom lijkt mij het relevant om te weten als je met iemand in discussie gaat over Islam, vluchtelingen, Marokkanen, tolerantie etc, waar die gene woont
Dan moet je er maar niet zo bijlopen als een toerist.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:28 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Klopt. Iedere avond met barstende hoofdpijn naar je hotelkamer van het voortdurende gejank aan je kop.
In Nederland is mijn persoonlijke balans met Marokkaanse Nederlanders overwegend positief
Maar Marokko zelf, gadverdamme.
Gezien het huidige politieke klimaat is alles in de trant van het verdedigen van Islam, Marokkanen en vluchtelingen links.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:41 schreef vaduz het volgende:
[..]
Sinds wanneer is respect voor elkaar hebben een links standpunt?
Dus alle niet-linkse partijen claimen dat je Marrokanen onbeperkt mag beledigen en in iedere discussie die je met ze voert ze eerst moet uitmaken voor woestijnvolk?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:42 schreef Sonaa88 het volgende:
[..]
Gezien het huidige politieke klimaat is alles in de trant van het verdedigen van Islam, Marokkanen en vluchtelingen links.
Geen idee waar je dit vandaan haalt maar ik heb het vermoeden dat je me keihard zit te trollenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:44 schreef vaduz het volgende:
[..]
Dus alle niet-linkse partijen claimen dat je Marrokanen onbeperkt mag beledigen en in iedere discussie die je met ze voert ze eerst moet uitmaken voor woestijnvolk?
Nee ik zit niet te trollen. In dit hele topic pleit ik ervoor dat we met elkaar respectvol met elkaar omgaan in discussies. Jij komt ermee dat dit iets typisch links zou zijn. Terwijl mij dunkt dat dit los staat van politieke voorkeur. Waarom zou dit links zijn?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:45 schreef Sonaa88 het volgende:
[..]
Geen idee waar je dit vandaan haalt maar ik heb het vermoeden dat je me keihard zit te trollen![]()
Nee ik zeg helemaal niet dat respectvol met elkaar omgaan iets links is, in 1 van mijn eerdere post heb ik al gezegd dat je op een respectvolle manier met elkaar in gesprek moet kunnen gaan.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:48 schreef vaduz het volgende:
[..]
Nee ik zit niet te trollen. In dit hele topic pleit ik ervoor dat we met elkaar respectvol met elkaar omgaan in discussies. Jij komt ermee dat dit iets typisch links zou zijn. Terwijl mij dunkt dat dit los staat van politieke voorkeur. Waarom zou dit links zijn?
Want ik kan er veel aan doen dat ik blank ben en blauwe ogen hebquote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:42 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Dan moet je er maar niet zo bijlopen als een toerist.
Maar waarom begin je dan over mijn woonplaats of politieke voorkeur? Ik snap de relevantie daarvan in heel deze discussie niet.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:53 schreef Sonaa88 het volgende:
[..]
Nee ik zeg helemaal niet dat respectvol met elkaar omgaan iets links is, in 1 van mijn eerdere post heb ik al gezegd dat je op een respectvolle manier met elkaar in gesprek moet kunnen gaan.
Ik denk dat tegenwoordig in elk gesprek waar het woord Marokkanen valt de politieke voorkeur relevant is.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:54 schreef vaduz het volgende:
[..]
Maar waarom begin je dan over mijn woonplaats of politieke voorkeur? Ik snap de relevantie daarvan in heel deze discussie niet.
want?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:57 schreef Sonaa88 het volgende:
[..]
Ik denk dat tegenwoordig in elk gesprek waar het woord Marokkanen valt de politieke voorkeur relevant is.
quote:
Hoe denkt links dan over Marrokanen en hoe rechts?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:59 schreef Sonaa88 het volgende:
[..]want? Het is nogal een hot-item deze dagen vindt je niet, het fenomeen ''Marokkanen''.
Het is algemeen bekend dat links en rechts daar net iets anders over denken.
Ga jij je maar is wat meer verdiepen in dit onderwerp, welterusten trollquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:02 schreef vaduz het volgende:
[..]
Hoe denkt links dan over Marrokanen en hoe rechts?
Op de PVV na heb ik nog nooit een partij gehoord die specifiek iets tegen Marrokanen heeft. En de PVV is nou niet bepaald rechts.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:04 schreef Sonaa88 het volgende:
[..]
Ga jij je maar is wat meer verdiepen in dit onderwerp, welterusten troll
Draag afgetrapte gymschoenen en afgetrapte jeans en verwassen polo's en je hebt een stuk minder last van dat gespuis aldaar.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:54 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Want ik kan er veel aan doen dat ik blank ben en blauwe ogen heb
Zie jij er als een Berber uit? Sterkte man.
Ik denk niet dat de politie in Marokko daar zo vredelievend mee om zal gaan.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:29 schreef Vermon het volgende:
Hoe zou het zijn als we de rollen omdraaien?
Met een paar miljoen (vergeleken met hier) Nederlanders naar Marokko en daar de hele samenleving terroriseren, eens kijken hoe snel ze ons zat zijn.
laffe kaaskoppen durven toch niks te doenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:29 schreef Vermon het volgende:
Hoe zou het zijn als we de rollen omdraaien?
Met een paar miljoen (vergeleken met hier) Nederlanders naar Marokko en daar de hele samenleving terroriseren, eens kijken hoe snel ze ons zat zijn.
ok henkquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:26 schreef Vermon het volgende:
Nederland kotst Marokkanen uit. Ze hebben een monopolie op misdaad en criminaliteit, ze vallen ouderen lastig, ze vallen dames/meisjes lastig. Als wij geen Marokkanen hebben dalen de misdaadcijfers met meer dan 60%!! OH NEE JE MAG NIET DISCRIMINEREN, IK BEN EEN EXTREEM-RECHTSE XENOFOBE NAZI
En ondertussen noemt de Marokkaanse bevolking de Nederlanders "KankerTatta's".
Wat lees ik nu weerquote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:38 schreef Sonaa88 het volgende:
[..]
Omdat veel mensen met ''linkse'' standpunten (sorry ik plaats je even aan de linkerkant van het politieke spectrum ) in blanke buurten wonen en daardoor niet volledig reële argumenten geven. Daarom lijkt mij het relevant om te weten als je met iemand in discussie gaat over Islam, vluchtelingen, Marokkanen, tolerantie etc, waar die gene woont
Marokkanen zijn statistisch gezien nu eenmaal vaak eikelsquote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:08 schreef vaduz het volgende:
Ik vind het stekend hoe hier op fok! door sommige gebruikers wordt omgegaan met Marrokanen. Dat sommige mensen een andere leefwijze hebben dan hun Marokkaanse medemens geeft hun niet het recht om Marrokanen afteschilderen als üntermenschen.
Waarschijnlijk omdat hun grote voorbeeld niet talloze koppen snelde in Mekka.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:09 schreef tailfox het volgende:
Waarom hoor ik nooit. Die boedisten weer met hun bommen.
Die hindoeïsme met hun onthoofdingen.
(tuurlijk gebeurt het wel maar ik lees het meest over moslims. )
Bronnen? En grappig ik zit nu in een klas met maar één turk en de rest allemaal Nederlands en een pAr Aziaten. Heel grappig want de Nederlanders in mijn klas zeggen juist 'kutvolk met hun guccitasjes en petjes. Gewoon olie over ze gooien en ze in de fik steken!'quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:26 schreef Vermon het volgende:
Nederland kotst Marokkanen uit. Ze hebben een monopolie op misdaad en criminaliteit, ze vallen ouderen lastig, ze vallen dames/meisjes lastig. Als wij geen Marokkanen hebben dalen de misdaadcijfers met meer dan 60%!! OH NEE JE MAG NIET DISCRIMINEREN, IK BEN EEN EXTREEM-RECHTSE XENOFOBE NAZI
En ondertussen noemt de Marokkaanse bevolking de Nederlanders "KankerTatta's".
Dat ligt er aan. De Marokkaanse gemeenschap is bijzonder slecht in zelfreflectie. De dialoog aangaan is in veel gevallen ook niet meer dan vingerwijzen en de schuld bij anderen leggen. Die groep hoef je dus niet serieus te nemen. Maar iedereen die open de dialoog aan gaat en kritiek op de eigen groep uit moet je verder wel serieus nemen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:34 schreef vaduz het volgende:
[..]
Dus daarom moet je Marrokanen die wel de dialoog opzoeken beledigen en ze verder niet serieus nemen?
Precies. Helaas kunnen sommige mensen op fok! dit onderscheid niet maken en zien ze iedere Marrokaan als pispaal.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 08:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Maar iedereen die open de dialoog aan gaat en kritiek op de eigen groep uit moet je verder wel serieus nemen.
In Frankrijk en België is het nog erger dan in Nederlandquote:Op vrijdag 26 februari 2016 08:20 schreef mrPanerai het volgende:
't Is trouwens niet alleen in Nederland waar Marokkanen uitgekotst worden. Overal in Europa heeft m'n een teringhekel aan dat volk. Moest de Marokkaanse gemeenschap die het wel goed meent nu eens opstaan en alle eigen schorem terecht wijzen ipv telkens het woordje racisme in de mond te nemen zouden wel goed op weg zijn.
Dat is net omdat die andere Marokkaan weigert om het gedrag van die rotte groep mee aan te pakken of bespreekbaar te maken en het dan maar op racisme gooit.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 08:31 schreef vaduz het volgende:
[..]
Precies. Helaas kunnen sommige mensen op fok! dit onderscheid niet maken en zien ze iedere Marrokaan Marokkaan als pispaal.
De islam hoort hier prima thuis, belachelijk om het in dat rijtje te zetten.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 08:04 schreef Rozevla het volgende:
In onze samenleving past verkrachting, diefstal, drugs gerelateerde misdaad en de Islam niet thuis
Volgens mij zit "links" juist in de grote steden.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:38 schreef Sonaa88 het volgende:
[..]
Islam hoort hier helemaal niet thuis, waar zijn de feiten? We hebben hard gestruggled om van de smerige christen (pardon my french) honden af te komen en nu krijgen we een nieuwe struggle met een nog ziekere godsdienst. Maar die zullen we ook overwinnen. Common sense > delusions.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:11 schreef Abed het volgende:
[..]
De islam hoort hier prima thuis, belachelijk om het in dat rijtje te zetten.
Je bent gewoon een bange hater, haat dat hoort hier niet thuis.
Ik vind religie ook ridicuul, maar zolang ze niemand er mee lastig vallen is het prima.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:20 schreef perezoso het volgende:
[..]
Islam hoort hier helemaal niet thuis, waar zijn de feiten? We hebben hard gestruggled om van de smerige christen (pardon my french) honden af te komen en nu krijgen we een nieuwe struggle met een nog ziekere godsdienst. Maar die zullen we ook overwinnen. Common sense > delusions.
En daar wil het nog wel eens mis gaan dusquote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:27 schreef Abed het volgende:
[..]
Ik vind religie ook ridicuul, maar zolang ze niemand er mee lastig vallen is het prima.
Als het onzichtbaar was en er geen gedragsstoornissen uit voortkwamen was het geen probleem nee. Maar ze eisen steeds meer ruimte en aparte status op, om over gedrag nog maar niet te spreken. Islam is gewoon een groot gevaar voor het westen, past er gewoon niet in. Er zijn zoveel landen waar men heerlijk de islamiet kan uithangen maar in plaats daarvan komen hier in het westen de boel op stelten zetten. Maar goed hier is al zoveel keer over geschreven, word er een beetje moe van. Islam zal nooit welkom zijn in het westen, angst en walging regeert, en terecht.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:27 schreef Abed het volgende:
[..]
Ik vind religie ook ridicuul, maar zolang ze niemand er mee lastig vallen is het prima.
Beantwoord de vraag niet met een vraag, linkse rakker.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:41 schreef vaduz het volgende:
[..]
Sinds wanneer is respect voor elkaar hebben een links standpunt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |