abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 februari 2016 @ 14:17:24 #151
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_160257916

"waarom word ik zo gehaat? :'( wollah kk hollanders!!"
graag op anoniem
pi_160258464
Kunnen ze daar niet even een bom opgooien?
pi_160259804
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 12:25 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Geile Marokkaanse jongedames. :9
Die neuken alleen met negers en niet met tattas.
pi_160263899
mocro gangster cultuur :') :')
en al die moclets overal verkondigen dat ze moslim zijn :')
pi_160266388
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 15:54 schreef Sander166 het volgende:

[..]

Die neuken alleen met negers en niet met tattas.
ik ben een neger. :P >:)
pi_160270084
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 14:17 schreef topdeck het volgende:

"waarom word ik zo gehaat? :'( wollah kk hollanders!!"
Eens denken.. Het is vergezocht, maar misschien komt het door wat kleine incidentjes.
Er was wel eens iets met vrouwen, handtasjes van ouderen, homo's, joden, winkelpersoneel, juweliers, mensen die denken dat iemand aanbelt met goede bedoelingen, groepjes die ineens goedbedoeld aan iemand vragen of ze een probleem hebben, ietwat kritische filmregisseurs, het goedbedoeld verleggen van herdenkingskransen, een meningsverschil over drugs dat op een iets te brutale manier op straat wordt betwist, kleine relletjes waarbij enkele auto's wat schade opliepen en sommige winkels een beetje geplunderd werden.
En misschien zie ik nog een paar kleine bijzaken over het hoofd.
pi_160293892
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 00:08 schreef vaduz het volgende:
Ik vind het stekend hoe hier op fok! door sommige gebruikers wordt omgegaan met Marrokanen. Dat sommige mensen een andere leefwijze hebben dan hun Marokkaanse medemens geeft hun niet het recht om Marrokanen afteschilderen als üntermenschen.
Het zijn wat mij betreft ook üntermenschen. Zoals zij zich gedragen dat zit in hun aard. En dat botst enzo.
pi_160297042
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 00:24 schreef Sonaa88 het volgende:

[..]

Hahahah lijkt me zeer sterk dat je dit ''vredelievende'' volkje nog beschermd.. Mijn tip vd dag is: zet opsporing verzocht aan, doe wat research op internet en wordt snel wakker uit je multiculturele droompje.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naast dat je werkwoordspelling nog dramatischer is dan die van de doorsnee 3-jarige, is Opsporing Verzocht geenszins een autoriteit betreffende criminaliteitsstatistieken en is 'research op internet' een uiterst vaag en abstract begrip.

Probeer het vooral niet nog eens.
pi_160297260
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 01:26 schreef Vermon het volgende:
Nederland kotst Marokkanen uit. Ze hebben een monopolie op misdaad en criminaliteit, ze vallen ouderen lastig, ze vallen dames/meisjes lastig. Als wij geen Marokkanen hebben dalen de misdaadcijfers met meer dan 60%!! OH NEE JE MAG NIET DISCRIMINEREN, IK BEN EEN EXTREEM-RECHTSE XENOFOBE NAZI

En ondertussen noemt de Marokkaanse bevolking de Nederlanders "KankerTatta's".
Geef eens bronnen voor je cijfers?

Al te betrouwbaar zullen die niet zijn.
pi_160298599
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 07:53 schreef -Phineas- het volgende:
Ze lijken enger/gevaarlijker en intimederender dan ze in werkelijkheid zijn. Komt doordat ze allemaal diezelfde kleding als bontjas, gucci tasjes etc. Dragen. Maar in werkelijkheid zijn ze heel pussy. En ik weet dat want ik woon in de randstad en in een buurt vol Marokkanen. Maar wanneer je met ze praat zie je eigenlijk dat ze heel grappig en toch beleefd zijn voor ouderen. Maar gewoon om de swaggerboy uit te hangen met hun rotjes op straat gooien en vooral niks serieus te nemen wanneer iemand ze erop aanspreekt. Ze zijn trouwens ook heel snel op hun tenen getrapt. Zodra je een kwaad woord spreekt over je geloof... Ja dan kunnen ze je aanvallen. Maar over het algemeen is het zo... Als je aardig doet tegenover een Marokkaan en laat zien dat je respect hebt voor hun geloof. Dan hebben zij ook respect voor jou.

Oja wel een klacht. Op het vmbo denken ze trouwens allemaal dat ze heel wijs zijn. Zodra ze een antwoord goed hebben beantwoord die de leraae heeft gevraagd gaan ze overdreven kijken van 'kijk eens hoe slim ik ben!' :')

Op het vwo zijn de marokkanen trouwens echte nerdjes en heel erg aardig en ook een tikkeltje pussy. Weet dat uit ervaring.

Heb ze trouwens ook als buren. Nooit last van ze. Aan de overkant zitten wel marokkanen die veel ruzie thuis hebben maar dat heeft er niks mee te maken met dat ze Marokkaan zijn of niet.
Prachtig dat je een hele post lang enorm generaliseert, en dan in de laatste zin schrijft dat dat mbt criminaliteit nergens op slaat. En dat ben ik met je eens hoor, maar dan is het eerste deel van je post dus ook onzin.
"Pools are perfect for holding water"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')