Zou mooi zijn als ie binnenkort toch een beetje loskomt, ook voor het Nederlands elftal.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Waarom is Memphis zo veel beter tegen Mydtjilland en Brugge, je hebt genoeg bagger PL-teams waar hij het ook tegen zou moeten kunnen laten zien.
Welke vorm?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:57 schreef Maartenfr12 het volgende:
Wel lekker, alle Nederlandse spelers komen op tijd in vorm voor het EK
Sowwww, die is smerig.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:57 schreef Doublepain het volgende:
https://streamable.com/n4rr?t=7.4
quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:57 schreef Maartenfr12 het volgende:
Dank je.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
TV-Tip: Canvas
Verlenging bij Olympiakos - Anderlecht
Is het al tijd voor serieuze beschouwingen of moeten er nog een aantal Memphis-grappen komen?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:57 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
TV-Tip: Canvas
Verlenging bij Olympiakos - Anderlecht
Inderdaad. Valt me toch echt tegen dit seizoen. Meestal doen de absolute sterren van de Eredivisie het meteen wel goed in het buitenland. Maar ik kijk PSV nooit live, misschien was hij niet zo goed als ik dacht.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Z
[..]
Zou mooi zijn als ie binnenkort toch een beetje loskomt, ook voor het Nederlands elftal.
Dit is echt prachtigquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:57 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:57 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik kan hier heel vaak naar kijken.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:57 schreef Doublepain het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ploegen in de koker morgenZit geen zwakke ploeg meer tussen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ploegen in de koker morgenHopen op Borussia - Tottenham ofzo. Of Liverpool - Sevilla, zoiets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch wel leuke clubs dit seizoen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Sparta Praag vond ik de afgelopen jaren nooit zoveel.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zit geen zwakke ploeg meer tussen.
Feyenoord en PEC zijn het hier niet mee eens.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sparta Praag vond ik de afgelopen jaren nooit zoveel.
Ploegen in de koker morgenAls Lazio een leuk ploegje loot ga ik ff kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Braga kan er weinig vanquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zit geen zwakke ploeg meer tussen.
Roep effe als de samenvattingen beginnenquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:05 schreef Tagliano het volgende:
Ohja, Gijpie die alleen de knock-out fase doet
Fijne commentatorquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Filip Joos stuitert door zijn commentaarhokje.
Nah.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als hij jankt is het nog mooier
NU, of toch nietquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Roep effe als de samenvattingen beginnen
leugenaarquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
NU, of toch niet
Even reclame nog
Ik zag wel degelijk een samenvatting toen ik dit posttequote:
Die was HEEL beknopt zeker?quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zag wel degelijk een samenvatting toen ik dit postte
Eerlijk gezegd heb ik Depay nog nooit zo goed zien spelen. (en dan overdrijf ik niet)quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kom terug van Grimsby en lees dat Memhpis weer aan het shinen waa
Je verwacht het nietquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die was HEEL beknopt zeker?
Pfoe. Wel een prachtige goal.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Filip Joos juicht zich een ongeluk.
Wat vond je van Depay Opper?quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:22 schreef opperkleurder het volgende:
Wat een dramatisch interview bij FOX met lowie
Viel niet tegen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:23 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Wat vond je van Depay Opper?
Ik zei toch na de reclame Hansquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tagliano heeft mij niet gezegd dat de samenvattingen begonnen. Jammer dit.
Wat een eikel.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tagliano heeft mij niet gezegd dat de samenvattingen begonnen. Jammer dit.
Ja ik was gelukkig al gezaptquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zei toch na de reclame Hans
fixed, jaquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denken jullie dat Marvin Zeegelaar een wereldtopper is?
Moet dat niet de vaste linksback van Nederland worden?quote:
Haha, dat meen je niet.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een taal weer.
Hopelijk bankt Diks zaterdag.
ik moest even googlenquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denken jullie dat Marvin Zeegelaar een wereldtopper wordt?
Oja Ajax speelde tegen Rapid Wien.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:32 schreef Tagliano het volgende:
Blij dat Ajax niet tegen Valencia speelde in de voorrondes
Dat gaat waarschijnlijk wel gebeuren, maar wij hopen allebei van niet natuurlijkquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dacht zoiets gelezen te hebben maar morgen meer duidelijkheid me dukt
Pas 35 dus. Valt me mee.quote:
De eerste helft kijk ik toch niet.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat gaat waarschijnlijk wel gebeuren, maar wij hopen allebei van niet natuurlijk
Weet niet of je serieus bent maar die gozer is 25 jaar. Wordt em niet meer.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moet dat niet de vaste linksback van Nederland worden?
Hij ziet er ietwat ouder uit jaquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pas 35 dus. Valt me mee.
Ik kijk liever de hele wedstrijd nietquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De eerste helft kijk ik toch niet.
Woooooooooooooowquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik kijk liever de hele wedstrijd niet
Mag je na je 24e niet meer voor Nederland spelen?quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:34 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Weet niet of je serieus bent maar die gozer is 25 jaar. Wordt em niet meer.
Kwasie Wijntuinquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:35 schreef Maartenfr12 het volgende:
Overigens is Zeegelaar geboren als Marvin Romeo Kwasie Wijntuin
Daarom kijk ik naar het reclamevrije Studio Europa League. Met deskundig commentaar van Been en de Boer.quote:
Matige usert eigenlijk ookquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan zeg je het netjes en dan hoor je hem niet.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mag je na je 24e niet meer voor Nederland spelen?
Het is de nieuwste hype vriend. En onze LB positie is toch kut.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:51 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]Je wilt een serieuze discussie voeren over supertalent Marvin Zeegelaar?
Dat doe ik graag natuurlijkquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bedankt voor de attentie Tagliano
Ja, Mex voert enkel serieuze discussies.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:51 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]Je wilt een serieuze discussie voeren over supertalent Marvin Zeegelaar?
Dan loop ik geloof ik een beetje achter. Maar ik dacht dat Willems de nieuwe Marcelo is? Dan is de LB positie dus prima bezet.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is de nieuwste hype vriend. En onze LB positie is toch kut.
Marcelo was een centrale verdediger. Waar speelt hij nu?quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:53 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dan loop ik geloof ik een beetje achter. Maar ik dacht dat Willems de nieuwe Marcelo is?
Bij Sporting Lissabon ballen is niet niks natuurlijk.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:53 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dan loop ik geloof ik een beetje achter. Maar ik dacht dat Willems de nieuwe Marcelo is?
Rechterspits.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Marcelo was een centrale verdediger. Waar speelt hij nu?
Ik was deze gozer eerlijk gezegd totaal uit het oog verloren. Maar jij volgt hem op de voet de laatste weken, hoe doet hij het?quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Sporting Lissabon ballen is niet niks natuurlijk.
Tegen Nacional Madeira en Boavista speelde hij foutloos.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:55 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik was deze gozer eerlijk gezegd totaal uit het oog verloren. Maar jij volgt hem op de voet de laatste weken, hoe doet hij het?
Ik heb het gewoon over de back van Real, sorry voor de verwarring.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Verhuurd aan Besiktas zie ik.
Geen idee hoor. Ik volg de Portugese competitie niet op de voet. Maar iedere site heeft het ineens over deze jongen (en hij is linksback bij de nummer 1 van Portugal in de basis), dus het is best een serieuze optie, theoretisch gezien dan.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:55 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik was deze gozer eerlijk gezegd totaal uit het oog verloren. Maar jij volgt hem op de voet de laatste weken, hoe doet hij het?
Ik dacht aan die Braziliaan die PSV uit Polen had gehaald.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:57 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon over de back van Real, sorry voor de verwarring.
Het zou kunnen ja. Maar opzich is de linksbackpositie toch niet zo slecht bezet in Nederland? Hoewel ik Willems verdedigend nog steeds kwetsbaar vind deed hij het gisteren toch weer erg goed. En je hebt ook nog Erik als vervanger.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen idee hoor. Ik volg de Portugese competitie niet op de voet. Maar iedere site heeft het ineens over deze jongen (en hij is linksback bij de nummer 1 van Portugal in de basis), dus het is best een serieuze optie, theoretisch gezien dan.
Al een beetje bijgekomen van al die 020-kliekjes op tv?quote:
Jefferson zal er wel instaan in de wedstrijden die er toe doen. Meeballen tegen Coimbra en Nacional kan iedereen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen idee hoor. Ik volg de Portugese competitie niet op de voet. Maar iedere site heeft het ineens over deze jongen (en hij is linksback bij de nummer 1 van Portugal in de basis), dus het is best een serieuze optie, theoretisch gezien dan.
Hm oké, opvallend.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Tegen Nacional Madeira en Boavista speelde hij foutloos.
Willems is aanvallend prima.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:00 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Het zou kunnen ja. Maar opzich is de linksbackpositie toch niet zo slecht bezet in Nederland? Hoewel ik Willems verdedigend nog steeds kwetsbaar vind deed hij het gisteren toch weer erg goed. En je hebt ook nog Erik als vervanger.
Die boycot ik voortaan , BEIN of Sky zend ook alles uit .quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Al een beetje bijgekomen van al die 020-kliekjes op tv?
Dat zou goed kunnen ja. Ik volg de Portugese competitie niet verder.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jefferson zal er wel instaan in de wedstrijden die er toe doen. Meeballen tegen Coimbra en Nacional kan iedereen.
Mooiquote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die boycot ik voortaan , BEIN of Sky zend ook alles uit .
Ik kan me bijna niet voorstellen dat Zeegelaar nu op zijn 25ste ineens uitzonderlijk goed zou zijn, maar daarvoor zal ik eerst wat youtubefilmpjes wedstrijden moeten bekijken.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Willems is aanvallend prima.
Pieters ben ik zelf niet kapot van. En de linksback positie is wel een van onze zwakste posities volgens mij, tenminste zolang de oude jongens nog 2 jaar mee blijven ballen
Ik ook niet hoor, daar word je niet vrolijk van. Bryan Ruiz is een van de belangrijkere spelers bij Sporting, dan weet je eigenlijk al voldoende. Maar bepaalde spelers zijn wel leuk om te volgen daar, Ruben Neves en Renato Sanches en zo.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen ja. Ik volg de Portugese competitie niet verder.
quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Memphis moet je nooit meer opstellen.
Stijn zit er weer eens compleet naastquote:
Hij was fantastisch bezig vanavond, veel punten gescoord bij het publiek.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 02:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Stijn zit er weer eens compleet naast
Dat zit hij wel vaker, maar dat nemen we hem niet kwalijk. En laten we eerlijk zijn, niemand had dit gisteren verwacht. Heb Depay nog nooit zo bizar goed zien spelen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 02:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Stijn zit er weer eens compleet naast
Wat ik snel zag op VI stond hij de vorige potjes vooral rechtsback, als hij speelde.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, daar word je niet vrolijk van. Bryan Ruiz is een van de belangrijkere spelers bij Sporting, dan weet je eigenlijk al voldoende. Maar bepaalde spelers zijn wel leuk om te volgen daar, Ruben Neves en Renato Sanches en zo.
Plus de taal is echt walgelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |