Daarom kijk ik naar het reclamevrije Studio Europa League. Met deskundig commentaar van Been en de Boer.quote:
Matige usert eigenlijk ookquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan zeg je het netjes en dan hoor je hem niet.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mag je na je 24e niet meer voor Nederland spelen?
Het is de nieuwste hype vriend. En onze LB positie is toch kut.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:51 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]Je wilt een serieuze discussie voeren over supertalent Marvin Zeegelaar?
Dat doe ik graag natuurlijkquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bedankt voor de attentie Tagliano
Ja, Mex voert enkel serieuze discussies.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:51 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]Je wilt een serieuze discussie voeren over supertalent Marvin Zeegelaar?
Dan loop ik geloof ik een beetje achter. Maar ik dacht dat Willems de nieuwe Marcelo is? Dan is de LB positie dus prima bezet.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is de nieuwste hype vriend. En onze LB positie is toch kut.
Marcelo was een centrale verdediger. Waar speelt hij nu?quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:53 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dan loop ik geloof ik een beetje achter. Maar ik dacht dat Willems de nieuwe Marcelo is?
Bij Sporting Lissabon ballen is niet niks natuurlijk.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:53 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dan loop ik geloof ik een beetje achter. Maar ik dacht dat Willems de nieuwe Marcelo is?
Rechterspits.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Marcelo was een centrale verdediger. Waar speelt hij nu?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |