Ik had er eigenlijk nooit bij stilgestaan dat het mannen op deze manier ook treft.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, daarom is het een goed stukje, voor mannen die niks kwaads willen is het ook best rot.
nee, ik ook niet écht, hoewel ik wel vaker heb gehoord dat als een man eenmaal dochters heeftquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had er eigenlijk nooit bij stilgestaan dat het mannen op deze manier ook treft.
Ja ongetwijfeld. Het lijkt me een hele klus om ze in de wereld los te laten als je weet dat er vervelende kerels rondlopen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:41 schreef FANN het volgende:
[..]
nee, ik ook niet écht, hoewel ik wel vaker heb gehoord dat als een man eenmaal dochters heeft
dat hij heel anders tegen dingen aan gaat kijken
*Een bepaalde aantal.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had er eigenlijk nooit bij stilgestaan dat het mannen op deze manier ook treft.
Het maakt voor haar ook niet uit wat jij denkt als jullie wegen elkaar kruisen. Maar Tommy Wieringa heeft dat ongemak dus wel, die zou het liefst met een bordje 'ongevaarlijk' rondlopen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:44 schreef MrGuma het volgende:
[..]
*Een bepaalde aantal.
Mij interesseert het geen zak als een vrouw denkt dat ik haar iets aan kan doen. Die gedachte komt toch niet in mij op. Waarom zou ik mij er dan over opwinden?
Of iets ertussenin. Dat weet je gewoon niet als het gebeurd. De ene keer heeft het een gevolg, de andere keer niet. Maar altijd moet je er rekening mee houden en is het lastig om in te schatten hoe ver het zal gaan.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:24 schreef MrGuma het volgende:
[..]
'Best wel vaak' is niet echt een antwoord waar ik iets aan heb... Kan tien keer zijn, kan 50 zijn.
Ik ga dan wel over straat (bos), maar ik heb dan ook al vele jaren honden(niet voor dat doel speciaal).quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Best wel een leuk stukje en óók herkenbaar, 's avond alleen over straat ga ik allang niet meer,
eigenlijk is dat best treurig, maar het wél een feit.
[..]
Ik heb mijn Griek die als ik 's avonds een wandelingetje ga maken met me mee gaatquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:54 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik ga dan wel over straat (bos), maar ik heb dan ook al vele jaren honden(niet voor dat doel speciaal).
Toen ik een kleine tijd alleen een hoog bejaarde golden een Jack russel had kwam ik er wel achter dat ik verwend was met al die tijd ook een hond die meer indruk wekt. Heb toen een tijdje mijn schemer wandelingen e.d. op een laag pitje gehad, dat terwijl ik daar zo van hou.
Was echt een beperking van mijn vrijheidsgevoel.
In steden e.d. heb ik ook eigenlijk altijd mijn man bij me, of hij brengt me weg en haalt me op. Heerlijk niet feministisch begeleid dusquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb mijn Griek die als ik 's avonds een wandelingetje ga maken met me mee gaat![]()
En als ik gehaald of gebracht moet worden dan doet hij dat ook, dus over verwend gesproken![]()
Klinkt niet erg feministisch trouwens, maar misschien ben ik dat ook helemaal niet![]()
Nee, dat komt door het zekere risico dat het daar niet bij blijft. Of er niet gesist wordt, maar gegrepen wordt.quote:
Gewoon ervaringen....quote:
Goed stuk!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:50 schreef Disana het volgende:
Hoe schrijver Tommy Wieringa de andere kant ervaart:
https://www.facebook.com/Tommy-Wieringa-596887573657506/?fref=nf
Als ik 's avond voor een wandeling ging, gewoon omdat ik daar zin in had, nam ik de hond van de buren mee, die hadden een kruising rottweiler x herder.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:54 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik ga dan wel over straat (bos), maar ik heb dan ook al vele jaren honden(niet voor dat doel speciaal).
Toen ik een kleine tijd alleen een hoog bejaarde golden een Jack russel had kwam ik er wel achter dat ik verwend was met al die tijd ook een hond die meer indruk wekt. Heb toen een tijdje mijn schemer wandelingen e.d. op een laag pitje gehad, dat terwijl ik daar zo van hou.
Was echt een beperking van mijn vrijheidsgevoel.
Die had je echt nodig omdat je je anders niet veilig voelt?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als ik 's avond voor een wandeling ging, gewoon omdat ik daar zin in had, nam ik de hond van de buren mee, die hadden een kruising rottweiler x herder.
Nu werkt dat niet meer zo, de buren hebben een yorkshire terriër.
Nee, omdat ik op 15 jarige leeftijd eens bijna verkracht ben toen ik naar huis liep van het station, ik werd in het donker gegrepen door een vreemde oudere gast, gelukkig waren er 3 jongens die het zagen en hem redelijk tot pulp hebben geslagen.quote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:09 schreef Liberalisme1 het volgende:
[..]
Die had je echt nodig omdat je je anders niet veilig voelt?
Yup.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, omdat ik op 15 jarige leeftijd eens bijna verkracht ben toen ik naar huis liep van het station, ik werd in het donker gegrepen door een vreemde oudere gast, gelukkig waren er 3 jongens die het zagen en hem redelijk tot pulp hebben geslagen.
En ook andere ervaringen, maar die maakte wel het meeste indruk.
Ik moet wel zeggen dat de politie enorm vriendelijk en behulpzaam was.quote:
Ben blij dat de meiden/vrouwen in mijn omgeving dat niet hebben.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:18 schreef Isegrim het volgende:
Erg goed stuk, van Wieringa. En ja, vrijwel elke vrouw is op die manier op haar hoede wanneer alleen 's nachts buiten. Ik ook zonder meer.
Bijzondere omgeving. Ik ken namelijk heel erg weinig vrouwen die dat niet hebben...quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:31 schreef Liberalisme1 het volgende:
[..]
Ben blij dat de meiden/vrouwen in mijn omgeving dat niet hebben.
Dat kan. Omgevingen verschillen nogal.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:33 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Bijzondere omgeving. Ik ken namelijk heel erg weinig vrouwen die dat niet hebben...
Hoe weet jij overigens dat ze dat niet hebben? Heb je het ze gevraagd of ga je daar vanuit omdat ze het er nooit over hebben met jou?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:35 schreef Liberalisme1 het volgende:
[..]
Dat kan. Omgevingen verschillen nogal.
Wij spreken daar juist relatief vaak over. Ik houd namelijk erg veel van mijn directe omgeving.quote:Op zondag 28 februari 2016 00:18 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hoe weet jij overigens dat ze dat niet hebben? Heb je het ze gevraagd of ga je daar vanuit omdat ze het er nooit over hebben met jou?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |