abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160217401
Amsterdam wil seksuele intimidatie op straat aanpakken.In de stad zegt een op de drie vrouwen te maken te hebben met seksueel intimiderend gedrag op straat,zoals sissen,bespugen en uitschelden.

Nu zijn alleen belediging,stalking en betasting strafbaar.Op initiatief van de VVD wordt onderzocht of dat in de APV (Algemene Plaatselijke Verordening) kan worden uitgebreid tot alle vormen van intimidatie.Burgemeester Van der Laan ziet daartoe wel mogelijkheden.

Brussel ging Amsterdam hierin al voor.PvdA-Kamerlid Marcouch werkt aan een wetsvoorstel op dit gebied.Wanneer dat wordt behandeld,is nog niet bekend.

http://nos.nl/teletekst#108

Als dit maar niet met een sisser afloopt.

FF sissen.

:P
pi_160217425
Blijkbaar is er geen reeks van gemaakt. Kan een mod dit doen aub?
pi_160217455
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 22:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Precies mijn punt! ^O^

[..]

Volgens de moderne definitie van feminisme ben ook ik een feminist, ik vind namelijk dat mannen moeten kunnen kiezen voor vrouwelijke beroepen en activiteiten en vice versa. Bovendien, velen van ons hebben dat tot op zekere hoogte. Ikzelf ook, in veel opzichten ben ik het mannelijke type maar ik zou het bijvoorbeeld ook best leuk vinden om met een musical mee te doen. Dat moet toch kunnen? :)
Dat kan ook. Maar moet jan en alleman dit dan ook per sé accepteren?
pi_160217505
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 22:47 schreef MrGuma het volgende:
Blijkbaar is er geen reeks van gemaakt. Kan een mod dit doen aub?
Ik weet niet of dat ze dat nu nog aandurven. :)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_160217600
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 22:33 schreef FANN het volgende:

[..]

Maar het kán wel, dus wat is dan het probleem?
Hetzelfde als met de musicals: mensen die het leuk vinden en die er goed in zijn doen het niet omdat ze de (terechte?) indruk hebben dat het niet voldoende wordt geaccepteerd?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_160217754
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 22:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Hetzelfde als met de musicals: mensen die het leuk vinden en die er goed in zijn doen het niet omdat ze de (terechte?) indruk hebben dat het niet voldoende wordt geaccepteerd?
Maar is dit dan een probleem voor diegene die musicals wil doen of de buitenstaander die hier opmerkingen over maakt?
pi_160217781
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 22:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ja, zo kan je nog wel 100 dingen verzinnen, maar als jij in een musical wil spelen dan kán dat gewoon, als je je steeds bij alles gaat afvragen wat een ander daar van vind is dat je eigen schuld.
Geen idee of andere mensen het raar vinden als jij in een musical gaat spelen, maar mijn zegen heb je hoor.....
pi_160217867
Ach joh, sommige vrouwen roepen tegenwoordig al verkrachting als ze aangekeken worden. Vast genoeg van die gekke feministen in de hoofdstad.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_160217928
quote:
9s.gif Op donderdag 25 februari 2016 22:56 schreef Rezania het volgende:
Ach joh, sommige vrouwen roepen tegenwoordig al verkrachting als ze aangekeken worden. Vast genoeg van die gekke feministen in de hoofdstad.
Het is gewoon onwenselijk en zonder manieren :{w
International
pi_160217943
leuke wet maar de enige situatie waarin dit te handhaven is is als je loopt te sissen naar een agent.
Hoe de fk ga je bewijzen dat iemand gesist heeft, man man man
pi_160217973
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 22:57 schreef Aardbei16 het volgende:

[..]

scheten laten is dat ook, vind dat dat strafbaar moet gemaakt worden.
pi_160218001
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 22:57 schreef Aardbei16 het volgende:

[..]

Ik weet niet precies wat sissen is, dus daar doe ik geen uitspraken over. Maar die 1 op 3, daar doe ik wel een uitspraak over. Kan me niet voorstellen dat al die vrouwen daadwerkelijk seksueel geïntimideerd zijn en niet toevallig wat gekke tumblr-feministen tussen zaten of meiden die spijt hadden van seks.
pi_160218004
1 topic met dat gezemel was wel genoeg eigenlijk :O
pi_160218029
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 22:58 schreef eddehaas het volgende:

[..]

scheten laten is dat ook, vind dat dat strafbaar moet gemaakt worden.
Dat is toch niet intimiderend? :')
International
pi_160218053
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 23:00 schreef Aardbei16 het volgende:

[..]

Dat is toch niet intimiderend? :')
Wel. Wel als het zo'n luide stinkende is. Dan voel ik mij onzeker omdat ik dat niet kan.
pi_160218091
quote:
7s.gif Op donderdag 25 februari 2016 22:59 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ik weet niet precies wat sissen is, dus daar doe ik geen uitspraken over. Maar die 1 op 3, daar doe ik wel een uitspraak over. Kan me niet voorstellen dat al die vrouwen daadwerkelijk seksueel geïntimideerd zijn en niet toevallig wat gekke tumblr-feministen tussen zaten of meiden die spijt hadden van seks.
Nee maar als vrouw zijnde door een groep mocro's worden lastiggevallen en geïntimideerd worden is toch niet acceptabel?
International
pi_160218100
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 23:00 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Wel. Wel als het zo'n luide stinkende is. Dan voel ik mij onzeker omdat ik dat niet kan.
:')
International
pi_160218119
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 23:01 schreef Aardbei16 het volgende:

[..]

Nee maar als vrouw zijnde door een groep mocro's worden lastiggevallen en geïntimideerd worden is toch niet acceptabel?
Lastiggevallen worden is sowieso niet acceptabel, geïntimideerd worden ook niet. Maar of een verbod op sissen dat gaat verhelpen. :')
pi_160218137
quote:

[..]

:')
oO<
pi_160218144
quote:

[..]

Nee, dat is niet acceptabel.

Goh... wat ingewikkeld :')
pi_160218173
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 23:02 schreef Rezania het volgende:

[..]

Lastiggevallen worden is sowieso niet acceptabel, geïntimideerd worden ook niet. Maar of een verbod op sissen dat gaat verhelpen. :')
Dus omdat het niet te controleren of bewijzen is moeten we het maar niet invoeren? :N

Er moeten duidelijk grenzen worden gesteld en daar zo'n wet alleen maar bij helpen. :{w
International
pi_160218178
quote:
14s.gif Op donderdag 25 februari 2016 23:03 schreef FANN het volgende:

[..]

Wat, omdat het mocro's zijn? Racist
pi_160218195
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 23:03 schreef Aardbei16 het volgende:

[..]

Dus omdat het niet te controleren of bewijzen is moeten we het maar niet invoeren? :N

Er moeten duidelijk grenzen worden gesteld en daar zo'n wet alleen maar bij helpen. :{w
Ja, kost enkel geld, tijd en levert geen drol op. Verbieden is sowieso een pauperoplossing die enkel in dromenland werkt.
pi_160218197
quote:
14s.gif Op donderdag 25 februari 2016 23:03 schreef FANN het volgende:

[..]

Daarom prima wet.
International
pi_160218244
Sissen _O-
Dat wordt gedaan door stoere ventjes in groepjes enzo :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')