Dat kan ook. Maar moet jan en alleman dit dan ook per sé accepteren?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Precies mijn punt!
[..]
Volgens de moderne definitie van feminisme ben ook ik een feminist, ik vind namelijk dat mannen moeten kunnen kiezen voor vrouwelijke beroepen en activiteiten en vice versa. Bovendien, velen van ons hebben dat tot op zekere hoogte. Ikzelf ook, in veel opzichten ben ik het mannelijke type maar ik zou het bijvoorbeeld ook best leuk vinden om met een musical mee te doen. Dat moet toch kunnen?
Ik weet niet of dat ze dat nu nog aandurven.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:47 schreef MrGuma het volgende:
Blijkbaar is er geen reeks van gemaakt. Kan een mod dit doen aub?
Hetzelfde als met de musicals: mensen die het leuk vinden en die er goed in zijn doen het niet omdat ze de (terechte?) indruk hebben dat het niet voldoende wordt geaccepteerd?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar het kán wel, dus wat is dan het probleem?
Maar is dit dan een probleem voor diegene die musicals wil doen of de buitenstaander die hier opmerkingen over maakt?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Hetzelfde als met de musicals: mensen die het leuk vinden en die er goed in zijn doen het niet omdat ze de (terechte?) indruk hebben dat het niet voldoende wordt geaccepteerd?
Ja, zo kan je nog wel 100 dingen verzinnen, maar als jij in een musical wil spelen dan kán dat gewoon, als je je steeds bij alles gaat afvragen wat een ander daar van vind is dat je eigen schuld.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Hetzelfde als met de musicals: mensen die het leuk vinden en die er goed in zijn doen het niet omdat ze de (terechte?) indruk hebben dat het niet voldoende wordt geaccepteerd?
Het is gewoon onwenselijk en zonder manierenquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:56 schreef Rezania het volgende:
Ach joh, sommige vrouwen roepen tegenwoordig al verkrachting als ze aangekeken worden. Vast genoeg van die gekke feministen in de hoofdstad.
scheten laten is dat ook, vind dat dat strafbaar moet gemaakt worden.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:57 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Het is gewoon onwenselijk en zonder manieren
Ik weet niet precies wat sissen is, dus daar doe ik geen uitspraken over. Maar die 1 op 3, daar doe ik wel een uitspraak over. Kan me niet voorstellen dat al die vrouwen daadwerkelijk seksueel geïntimideerd zijn en niet toevallig wat gekke tumblr-feministen tussen zaten of meiden die spijt hadden van seks.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:57 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Het is gewoon onwenselijk en zonder manieren
Dat is toch niet intimiderend?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:58 schreef eddehaas het volgende:
[..]
scheten laten is dat ook, vind dat dat strafbaar moet gemaakt worden.
Wel. Wel als het zo'n luide stinkende is. Dan voel ik mij onzeker omdat ik dat niet kan.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:00 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Dat is toch niet intimiderend?
Nee maar als vrouw zijnde door een groep mocro's worden lastiggevallen en geïntimideerd worden is toch niet acceptabel?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat sissen is, dus daar doe ik geen uitspraken over. Maar die 1 op 3, daar doe ik wel een uitspraak over. Kan me niet voorstellen dat al die vrouwen daadwerkelijk seksueel geïntimideerd zijn en niet toevallig wat gekke tumblr-feministen tussen zaten of meiden die spijt hadden van seks.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:00 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Wel. Wel als het zo'n luide stinkende is. Dan voel ik mij onzeker omdat ik dat niet kan.
Lastiggevallen worden is sowieso niet acceptabel, geïntimideerd worden ook niet. Maar of een verbod op sissen dat gaat verhelpen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:01 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Nee maar als vrouw zijnde door een groep mocro's worden lastiggevallen en geïntimideerd worden is toch niet acceptabel?
Nee, dat is niet acceptabel.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:01 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Nee maar als vrouw zijnde door een groep mocro's worden lastiggevallen en geïntimideerd worden is toch niet acceptabel?
Dus omdat het niet te controleren of bewijzen is moeten we het maar niet invoeren?quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Lastiggevallen worden is sowieso niet acceptabel, geïntimideerd worden ook niet. Maar of een verbod op sissen dat gaat verhelpen.
Wat, omdat het mocro's zijn? Racistquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, dat is niet acceptabel.
Goh... wat ingewikkeld
Ja, kost enkel geld, tijd en levert geen drol op. Verbieden is sowieso een pauperoplossing die enkel in dromenland werkt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:03 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Dus omdat het niet te controleren of bewijzen is moeten we het maar niet invoeren?![]()
Er moeten duidelijk grenzen worden gesteld en daar zo'n wet alleen maar bij helpen.
Daarom prima wet.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, dat is niet acceptabel.
Goh... wat ingewikkeld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |