Afgelopen maandag speelde hij tegen Shrewsbury Town, niet een schot van hem was op doel.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:22 schreef Bolasie het volgende:
Memphis blijft ook maar schieten héEgo
quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:23 schreef Mani89 het volgende:
Waarom hangt er toch altijd zo'n broeierige homoseksuele spanning in VBL?
Zit je er mee?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:23 schreef Mani89 het volgende:
Waarom hangt er toch altijd zo'n broeierige homoseksuele spanning in VBL?
Nieuwe Ronaldo Nani Bebequote:Op donderdag 25 februari 2016 21:22 schreef Bolasie het volgende:
Memphis blijft ook maar schieten héEgo
Ik vind het wel spannend eigenlijk.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zit je er mee?
Zo ja, kom dan maar eens lekker op mijn schoot zitten om je hart te luchten.
Verdraai alles maarquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:24 schreef kapiteintje het volgende:
DP wil niks van piemels weten, daarom vraagt hij of ik fap. De logica
te triestquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Afgelopen maandag speelde hij tegen Shrewsbury Town, niet een schot van hem was op doel.
Ik vind Nani ook best toepasselijk. Wat een matigheid.quote:
Zonder talent zich blijktquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Memphis is een eigenwijze jongen.
Daarom roep je bij elke wanhopige poging dat je een vriendin hebt, beetje verdacht Kapiteintje, maar dat maakt niet uit, we zullen je niet anders behandelen hoor.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:24 schreef kapiteintje het volgende:
Ik neem afstand van deze latente homofilie.
Ik ook. Alleen moslims niet.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik accepteer iedereen zoals hij is
Mij ook?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik accepteer iedereen zoals hij is
Jij hebt het bij elke wissewass over Memphis. Zo hebben we allemelaal onze eigen fantasieen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daarom roep je bij elke wanhopige poging dat je een vriendin hebt, beetje verdacht Kapiteintje, maar dat maakt niet uit, we zullen je niet anders behandelen hoor.
Ik luister naar Oldenburger.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:26 schreef PowerLoungen het volgende:
Driessen grijpt ook echt alles aan
*Memphisgodquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij hebt het bij elke wissewass over Memphis. Zo hebben we allemelaal onze eigen fantasieen.
Allebei rampzaligquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:27 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik luister naar Oldenburger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |