Nee hoor, hij komt vanzelf wel weer terug.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind je je sig niet een beetje verouderd?
Ja echt kut die trolls in de clubtopics.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gisteren heeft hij Sunri5e ook al weggejaagd.
Ik ben fan van Stijn.
Ook al zin in zaterdag?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee hoor, hij komt vanzelf wel weer terug.
Allemaal bannen, zonder uitzondering.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:15 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja echt kut die trolls in de clubtopics.
Leuk dat je er bent!quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:15 schreef kapiteintje het volgende:
Memphis loopt er iig al een stuk normaler bij.
Deze moest inderdaad met links, dan was de bal 100 procent niet geblokt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:14 schreef Doublepain het volgende:
Memphis gaat lekker, moet alleen minder rechts gebruiken als links beter uitkomt
Daarom gewoon zoveel mogelijk TR'en. Ik ben geen God die iedereens pijn en zorgen voelt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:15 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja echt kut die trolls in de clubtopics.
Gewoon een clubtopicverbod geven. Maarja, dat durven de admins niet omdat ze bang zijn voor de harde kern van Fok!quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Allemaal bannen, zonder uitzondering.
Uh.. ja.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:17 schreef Vasion het volgende:
[..]
Gewoon een clubtopicverbod geven. Maarja, dat durven de admins niet omdat ze bang zijn voor de harde kern van Fok!
Een clubtopicverbod, what.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:17 schreef Vasion het volgende:
[..]
Gewoon een clubtopicverbod geven. Maarja, dat durven de admins niet omdat ze bang zijn voor de harde kern van Fok!
Jij geen Godquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarom gewoon zoveel mogelijk TR'en. Ik ben geen God die iedereens pijn en zorgen voelt.
Ik kan er al 3 nachten niet van slapen.quote:
'Redactie Frontpage' is sowieso kansloosquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik stel voor dat Vasion in zijn hoedanigheid als Redactie Frontpage een forumverbod krijgt
Ik ben inmiddels actief als redactie sport. De tag is alleen nog niet aangepast.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik stel voor dat Vasion in zijn hoedanigheid als Redactie Frontpage een forumverbod krijgt
Ook als Memphis speelt? Want daar doel ik namelijk opquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zelden. Ik laat dat doen door mijn vriendin.
Leuke persiflage van Helpmefok.quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:19 schreef Bolasie het volgende:
[..]
'Redactie Frontpage' is sowieso kansloos
Heb je al besloten voor wie je gaat juichen?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik kan er al 3 nachten niet van slapen.
Dat was een grapquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:19 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels actief als redactie sport. De tag is alleen nog niet aangepast.
Vanwaar die interesse in wat ik met mijn piemel doe? René en ik vinden dit een beetje vreemd worden...quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ook als Memphis speelt? Want daar doel ik namelijk op
Alle ballen op Greg.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je al besloten voor wie je gaat juichen?
DAN HAD ER NOG WAT TEKST BIJ GEMOETEN. KUT GIO.quote:
Jij begint over fappen, hans.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vanwaar die interesse in wat ik met mijn piemel doe? René en ik vinden dit een beetje vreemd worden...
Arrogante waal. Ik wil er niks van weten.quote:
Sterke comeback.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij begint over fappen, hans.
Ik snap dat jij en GGMM piemels leuk vinden, val mij er niet mee lastig
quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij begint over fappen, hans.
Ik snap dat jij en GGMM piemels leuk vinden, val mij er niet mee lastig
Afgelopen maandag speelde hij tegen Shrewsbury Town, niet een schot van hem was op doel.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:22 schreef Bolasie het volgende:
Memphis blijft ook maar schieten héEgo
quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:23 schreef Mani89 het volgende:
Waarom hangt er toch altijd zo'n broeierige homoseksuele spanning in VBL?
Zit je er mee?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:23 schreef Mani89 het volgende:
Waarom hangt er toch altijd zo'n broeierige homoseksuele spanning in VBL?
Nieuwe Ronaldo Nani Bebequote:Op donderdag 25 februari 2016 21:22 schreef Bolasie het volgende:
Memphis blijft ook maar schieten héEgo
Ik vind het wel spannend eigenlijk.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zit je er mee?
Zo ja, kom dan maar eens lekker op mijn schoot zitten om je hart te luchten.
Verdraai alles maarquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:24 schreef kapiteintje het volgende:
DP wil niks van piemels weten, daarom vraagt hij of ik fap. De logica
te triestquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Afgelopen maandag speelde hij tegen Shrewsbury Town, niet een schot van hem was op doel.
Ik vind Nani ook best toepasselijk. Wat een matigheid.quote:
Zonder talent zich blijktquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Memphis is een eigenwijze jongen.
Daarom roep je bij elke wanhopige poging dat je een vriendin hebt, beetje verdacht Kapiteintje, maar dat maakt niet uit, we zullen je niet anders behandelen hoor.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:24 schreef kapiteintje het volgende:
Ik neem afstand van deze latente homofilie.
Ik ook. Alleen moslims niet.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik accepteer iedereen zoals hij is
Mij ook?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik accepteer iedereen zoals hij is
Jij hebt het bij elke wissewass over Memphis. Zo hebben we allemelaal onze eigen fantasieen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daarom roep je bij elke wanhopige poging dat je een vriendin hebt, beetje verdacht Kapiteintje, maar dat maakt niet uit, we zullen je niet anders behandelen hoor.
Ik luister naar Oldenburger.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:26 schreef PowerLoungen het volgende:
Driessen grijpt ook echt alles aan
*Memphisgodquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij hebt het bij elke wissewass over Memphis. Zo hebben we allemelaal onze eigen fantasieen.
Allebei rampzaligquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:27 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik luister naar Oldenburger.
Yes!quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jazeker, anders had ik wel gezegd iedereen behalve GGMM
*aanquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar staat van niet.
Je bent wel heel geforceerd naar complimentjes an het vissen.
anquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar staat van niet.
Je bent wel heel geforceerd naar complimentjes an het vissen.
René ziet in deze zin ook een fout.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zulke fouten kan echt niet als moderator
Satire was dat.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
*kunnenquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik accepteer hem zoals hij is.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
René ziet in deze zin ook een fout.
Dat siert jou als persoon.quote:
Vraag me af hoe United in vredesnaam een doelpunt gaat scoren vanavond.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:32 schreef Doublepain het volgende:
Wisten jullie dat er een wedstrijd bezig is?
Het is inderdaad jammer dat Stijn deze act opvoert.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:31 schreef GGMM het volgende:
Leuke sfeer hangt er in dit topic
Jammer dat Stijn deze probeert te verpesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |